Sunday, February 20, 2005

Του αγοριού απέναντι

Σήμερα το πρωί έβρεχε και τώρα βγήκε ο ήλιος και κάνει ζέστη.
Τρελός καιρός.
Πήγα το πρωί στη δουλειά (ναι ναι ξέρω είναι Κυριακή, τι δουλειά έχω να είμαι στη δουλειά, αλλά ας όψεται η άτιμη κοινωνία που έχουμε σημαντικό meeting αύριο και εγώ είμαι ένα working girl). Πάω λοιπόν στον πρώτο όροφο να τυπώσω κάτι διαφάνειες και συναντάω ένα παλικάρι από άλλο team που επίσης έχει παρουσίαση με πελάτη αύριο. Αχ και εσύ εδώ Κυριακάτικα του λέω, ναι άστα μου λέει, τι να κάνουμε βρε παιδάκι μου υπομονή, του λέω, I hear you take it up the ass, μου λέει. Παρντόν??? Τι να απαντήσω τώρα, με έπιασαν και οι ντροπές. Τελικά αποδείχτηκε ότι έχουμε ένα κοινό γνωστό, ο οποίος όντως με είχε πάρει up the ass και του τα είχε διηγηθεί με το νι και με το σίγμα. Τελικά κανονίσαμε (με το παιδί στο πρώτο όροφο, όχι το φίλο του) να περάσει το βράδυ να δούμε τηλεόραση. Οπότε γύρισα από τη δουλειά να σιγυρίσω, να ετοιμαστώ και να φτιαχτώ. Τώρα όμως με έπιασε μια νύστα φοβερή, έκανα καφέ και είπα να γράψω εδώ μπας και ξυπνήσω. Και να δούμε πόση ώρα θα "δούμε τηλεόραση" απόψε γιατί το meeting αύριο αρχίζει στισ επτά.

No comments: