Tuesday, March 08, 2005

Διαβάζω

Πέρασε και το Σαββατοκύριακο και άρχισε μια ακόμα εβδομάδα στον εργασιακό μου χώρο, γνωστό και ως κόλαση επί γης. Μια ημέρα, αγαπημένα μου παιδιά, θα σας διηγηθώ το δράμα μου με τη δουλειά αυτή, αλλά όχι τώρα που είμαι ήδη depressed μόνο που σκέπτομαι τους συναδέλφους μου και τις διάφορες υπηρεσίες μέσα σε αυτή τη δουλειά.
Το Σαββατοκύριακο πέρασε γρήγορα και ήρεμα (ναι βγήκα ξανά με το σκηνοθέτη αλλά δε του δόθηκα τελειωτικά) και με βρήκε να διαβάζω προτάσεις για χρηματοδοτήσεις.

Αμφίβολη, λέει, η συνέχεια της έκδοσης του περιοδικού «Διαβάζω». Είναι θλιβερό. Θυμάμαι ακόμα τις μέρες που το αγόραζα στην Ακαδημίας στην Αθήνα περιμένοντας το λεωφορείο και ανυπομονούσα να φτάσω σπίτι να το διαβάσω (είχα φάει κόλλημα να μην αρχίζω να το διαβάζω στο λεωφορείο για να το έχω όλο στο σπίτι).

Επειδή εδώ μας έχουν φάει με τη δίκη του Μιχάλη (καλέ του παιδεραστή, λέω, του Τζάκσον) αποφάσισα να μη βλέπω τηλεόραση και αντ'αυτού να διαβάζω πιο πολύ βιβλία και sites. Ένα από τα sites που μου αρέσει να επισκέπτομαι συχνά, είναι το Lifehacker. Το site αυτό έχει συχνά συμβουλές για λογισμικό, τρόπους για να αυξήσεις τη παραγωγικότητα σου, πως να βρεις συγκεκριμένα προγράμματα, τι να κάνεις σε συγκεκριμένες περιπτώσεις κλπ. Ανανεώνεται συχνά.

No comments: