Saturday, June 24, 2006

The end of an era

Τελικά ο καύσωνας είναι φρικτός. Και με τα αιρ κοντισιον στο φουλ, με έπιασε ο λαιμός μου! Τρέχα γύρευε δηλαδή. Σήμερα βγήκα με τον εστιάτορα βόλτα και μετά γυρίσαμε σπίτι και κάναμε κολασμένο σεξ. Το πρωτότυπο είναι ότι ήταν η τελευταία φορά, γιατί ο εστιατορούλης μου παντρεύεται σε 2 εβδομάδες. Και παρ'όλο που επέμενε να έρθω και στο γάμο δε μου αρέσουν καταστάσεις του στυλ "από εδώ η γυναίκα μου και από εδώ το αίσθημα μου" ούτε εμένα να τραγουδάω στη δεξίωση "και θέλω να έρθω να σε αρπάξω από την άλλη να τη ρωτήσω με τα μάτια βουρκωμένα, με ποιο δικαίωμα σε πήρε από μένα και ποια θυσία έχει κάνει αυτή για σένα..." Και έτσι τελίωσαν όλα απόψε όμορφα όπως είχαν αρχίσει ένα χρόνο περίπου...

1 comment:

Dellaporta said...

Είσαι πολύ τυχερός που τον ξεφορτώθηκες. Ο μαμούχαλος προφανώς δεν ξέρει τι θέλει. Διαφορετικά τι δουλειά έχει να παντρεύεται?

Εγώ λυπάμαι την κακομοίρα την αρραβωνιαστικιά του, που νομίζει οτι βρήκε άνθρωπο να περάσει το υπόλοιπο της ζωής της ...

Θα βρεις αλλού καλλύτερα. Αν ένας άνθρωπος δεν μπορεί να σου αφιερωθεί αποκλειστικά, δεν αξίζει τον κόπο να χάνεις τον χρόνο σου.