Monday, October 30, 2006

Six Word Story

Ο Hemingway απάντησε σε μια πρόκληση να πει μια ολόκληρη ιστορία μόνο σε έξι λέξεις, με την εξής φράση
"For sale: baby shoes, never used."
Ο ίδιος είπε ότι ήταν ότι καλύτερο είχε γράψει ποτέ.

Στο Flickr έχουν thread για Six Word Story
και το περιοδικό Wired ζήτησε από συγγραφείς να φτιάξουν τη δική τους ιστορία με έξι λέξεις (λινκ εδώ)

και φυσικά είναι πρόκληση να γράψεις κάτι ολοκληρωμένο, με νόημα και μήνυμα, σε έξι μόνο λέξεις. 6 Νοεμβρίου είναι six word blog entry day οπότε όλα τα καυτά μωρά της μπλογκόσφαιρας, βρείτε τι θα πείτε και πως θα το πείτε σε έξι λέξεις.

Υ.Γ. Το δικό μου favorite από τη λίστα του Wired:
Kirby had never eaten toes before.
- Kevin Smith

3 comments:

Provato said...

Μεγάλη μου αγάπη, δεν είναι μόνο ότι είσαι τεράστια κάυλα στο κρεβάτι... είσαι και πρώτος στα γράματα και τις τέχνες....


επισήμανα κι εγώ αυτό το άρθρο στο wired και ήθελα να το Postαρω, αλλά αφού το έβαλες εσύ... είμαστε εντάξει, εγώ δεν το βάζω!!!

(εμένα μου άρεσε πολύ η atwood τι έγραψε... )

μπεεεε

sikia said...

Αχ προβατάκι μου λατρευτό και ζουμπουρλό, σε ποθώ απελπισμένα και θέλω να κάνουμε κολασμένο σεξ αλλά και συζήτησεις των τεχνών και των γραμμάτων στο κρεβάτι μας ως καυτοί, καυλωτικοί, διανοούμενοι εραστές!

Anonymous said...

ego den katalabaino giati einai toso diskolo...

i sikia exei ena gamato blog

Lonely