Tuesday, December 12, 2006

Happy together

Μικρές στιγμές καθημερινότητας

6 comments:

Katerina said...

ΜΠαXAXAXAXA
ΑΧ!
Γαμήσου...Θενξ για το γέλωτα!

billzouk said...

Ετσι! Ο καθενας με τα ενδιαφεροντα του!

Alexandros said...

Αχαχαχαχαχαχαχαχαχα!

Έτσι είμαστε εμείς οι καλλιτέχνες... απορροφημένοι στη δουλειά μας (χοχοχο)

sikia said...

katerina μου, είναι βγαλμένα αυτά από τη ζωή...

billzouk μου άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου...

Αλεξανδρούκο μου, εσείς οι καλλιτέχνες είστε όντως απορροφημένοι, οπότε φαντάσου τι θα κάνει η κυρία μετά που παραπονιέται ότι ο συζυγός της την αμελεί.

Anonymous said...

κλαπ κλαπ κλαπ τα χερια μου χτυπω!!!
θεικο το κλιπακι!
χαχαχχαχχχαχχχαχαχαχ

Katerina said...

Sikia μου, ναι, πραγματικά από τη ζωή βγαλμένα αυτά! Καθημερινές ιστορίες.. Δηλαδή να, και εγώ όταν ξυπνώ κατά τις 3 το μεσημεράκι στη βίλα μου στο St Bart αμέσως πιάνω τη βούρτσα και δώστου οι καλλιτεχνίες! Αυτά πρέπει να τα δει ο κόσμος, για να καταλάβει πως περνούν οι άνθρωποι τη σήμερον.