Thursday, April 10, 2008

Μας υποχρέωσες.....

O blueprintsoulis κατέθεσε σήμερα στη Δίκη του Αιώνα. Του ζήτησα να γράψει τις εντυπώσεις του από την κατάθεση του και να μου τις στείλει να τις ανεβάσω.... Ιδού λοιπόν (μας υποχρέωσες blueprintsouli, λύγισες λοιπόν από τις απειλές του ποταπού πρόβατου και ψευδομαρτύρησες-άκου εκεί ακριβά γούστα και ομάδα πόλο!!!!




Ο κόσμος ασφυκτικά έχει κατακλύσει την αίθουσα του δικαστηρίου, από διάσημους μέχρι απλούς εργάτες της λαϊκής γειτονιάς που έμενε το ζευγάρι στα πρώτα δύσκολα χρόνια του (επίσης η ομάδα πόλο του Καναδά που είχε αναρτήσει ένα πανό: "Sikia, the one and only sexy pussycat").
Ανεβαίνω στο βήμα κατάθεσης μέσα στο λιτό μου Αρμάνι, ενώ το βλέμμα του πρόβατου πέφτει επάνω μου με κάποια σκληρότητα αλλά και προσπάθεια να με πάρει με το μέρος του, κι ο πονεμένος Συκιά είχε το βλέμμα κατεβασμένο κάτω (προσπαθώντας να σκουπίσει στο μπατζάκι τολεκιασμένο από το δάκρυ λουστρίνι).
Πρόεδρος: - πες μας μάρτυρα τι γνωρίζεις για την υπόθεση;
Εγώ: Να σας πω, εγώ τους γνώρισα εκείνα τα δύσκολα χρόνια, που ο Πρόβατος ιδροκοπούσε κάνοντας 4 παράλληλες δουλειές για να μπορεί να συντηρεί τα ακριβά γούστα του αγαπημένου του Συκιά.
Πρόβατος (τσαντισμένος): 5 έκανα
Πρόεδρος: σιωπή στο ακροατήριο
Εγώ: 4 ήταν, εκτός αν θεωρεί 5η τις ερωτοτροπίες του όταν μαθεύτηκε το μέγεθος του πέους του και συνέρρεαν πλήθος κόσμος για ένασεκσάκσοι μαζί του,
τέλος πάντων, η αλήθεια είναι ότι έκανε ότι περνούσε από το χέρι του (κι όχι μόνο) για να μην λείψει τίποτα υλικό από τον αγαπημένο του Συκιά, αυτό πρέπει να το αναγνωρίσω.
Ο πρόβατος από την πολύ δουλειά είχε παραμελήσει τα συζυγικά του καθήκοντα, κι ο Συκιά, σημειωτέον γνωστός κι ως "γατούλα του σεξ", μην μπορώντας από ένα σημείο και μετά να αντέξει στην αποχή παραδόθηκε στους αμέτρητους θαυμαστές του (όχι και σε όλους βέβαια, ήταν εκλεκτικός).
Εδώ θέλω να σταθώ στο γεγονός με τις "διευκολύνσεις" που έκανε ο Sikia στην ομάδα πόλο του Καναδά (εννοείται σε ολόκληρη την ομάδα, με αναπληρωματικούς, μασέρ, προπονητή, κλπ), οι οποίες είχαν καθαρά αθλητικό πνεύμα και το σεξ ήταν απλά η επιβράβευση στις προσπάθειές τους.
Γιατί τέτοιος είναι ο χαρακτήρας του: δίνεται σωματικά αλλά για χάρη μεγάλων πνευματικών ιδεωδών πάντα.
Και ο Πρόβατος δεν έφυγε ποτέ από την καρδιά του, ακόμη και τώρα αν του έλεγε να σταματήσουν αυτή τη δίκη και να τα βρουν εξωδικαστικά είμαι σίγουρος ότι θα το έκανε.
Ας επανέλθω στα γεγονότα όμως: ο πρόβατος είχε αρχίσει από τη μεριά του να ζηλεύει καταλαβαίνοντας ότι τις ώρες που έλειπε από το σπίτι γινόντουσαν σημεία και τέρατα. Έτσι αποφάσισε να βάλει κοριούς και κάμερες ως άλλος Ταρζάν για να τον πιάσει στα πράσα
Έτσι κι έγινε, στο περίπου όμως παρουσιάστηκε: το περίφημο ντοκουμέντο με την ομάδα πόλο έχει υποστεί μοντάζ, μετά τον ήχο του νεγκλιζέ που πέφτει υπήρχε η φράση που σβήστηκε: αχ, προβατάκο μου, μπορεί να το κάνω μ'αυτούς αλλά εσένα σκέφτομαι όταν κλείνω τα μάτια... και μετά άλλο διεγραμμένο: πρέπει να παίρνω 2 & 3 μαζί για να φτάσετε τους μαγικούς του πόντους, κι άλλα πολλά που δεν θυμάμαι τώρα, γιατί ναι, την άκουσα την κασέτα στου πρόβατου μια μέρα που με είχε καλέσει για σουβλάκια και για να κλάψει σ'ένα ώμο για την αγάπη που είχε χάσει - πάντως από το τζατζίκι που είχε φάει δεν μπόρεσα να του προσφέρω τον ώμο... καταλαβαίνετε.
Ένα έχω όμως να πω και με αυτό θα κλείσω: αυτή η αγάπη δεν πρέπει να λήξει έτσι άδοξα, πρέπει να τα ξαναβρούν οι αντίδικοι (κι εγώ κουμπάρος αν θέλουν), η γατούλα θα πρέπει να παραμείνει γατούλα κι ο προβατάκος θα πρέπει να παραμερίσει ζήλιες κι άλλα κουλά και να αφοσιωθεί στην αγάπη του.
... Το πλήθος έχει συγκινηθεί και μετά βίας συγκρατεί τα δάκρυά του, ο πρόβατος κοιτά στα μάτια τον Sikia ο οποίος ή αυτόν κοιτά ή την ομάδα πόλο που κάθεται ακριβώς στα μετώπισθεν του πρόβατου....
αυτή η δίκη θα έχει πολύ ζουμί ακόμη και πολλές αποκαλύψεις

Blueprints 11-04-08

17 comments:

oni said...

Agaphmene mou Sykia, parakolou8w me agwnia th dikastikh sou diamaxh me ton potapo (pou ki ayton agapw, einai k 41cm as mhn ksexname alla oso na peis eimai eyais8htos k panta skirtw gia tis a8wes k talaipwres psyxes san th dikh sou) k lypamai pou de mporw na eimai martyras yperaspishs tou h8ous k tou kallous k ths anyperblhths gohteias sou, mias k de se hksera epi epoxhs touths ths 8alassodarmenhs sxeshs. Twra xwris sexaki me ton STR8 jogger (lol) kalytera na ta ksanabreis me ton provato (pou kalytera). Pisteyw pws h agaph sas o enas gia ton allon htan ayth pou ebale tis fytilies gia na malwsete eks arxhs k na fountwsei h zhleia. Mazi ths as fountwsei k to pa8os ksana giati agwniw sta edrana k ta xw faei ta nyxia mou paei mono petses meinane lyph8eite me! T_T (Ka8omai dipla sthn omada polo elpizw na mou gnwriseis estw enan ap aytous giati k gw tou agamhtou eimai, as kanoume ena psyxiko!)

Provato said...

η αλήθεια λάμπει σαν το γκλίτερ στο μάτι στρέητ υπολοχαγού νατάσα.


εύγε blueprints. εύγε.


είπες τα γεγονότα όπως συμβήκανε, όπως συμβήκανε ακριβώς. και η αλήθεια λάμπει αυτή την στιγμή που μιλάμε στο βαλιτσάκι με τα καλλυντικά όλων μας.

όσο για σένα sikia το πάθημα να σου γίνει μάθημα.

ε μα πια.

ΠΑΥΛΟΣ said...

Διάλεξες τον λάθο σύμμαχο, τελικά το ένστικτό σου στους άντρες είναι άστα να πάνε. That's life....

Jimmy Rose said...

Κεραυνός η κατάθεση του blueprints! Δύσκολη η θέση του Sikia, αφού αποκαλύπτεται ότι εκείνος ήταν αυτός που ανάγκασε τον provato να φύγει μακρυά του.
Αποφάσισα πλέον να μην παίρνω θέση στην δικαστική διαμάχη μέχρι να ολοκληρωθούν οι καταθέσεις. Με κάθε μάρτυρα αλλάζω στρατόπεδο... Ζαλίστηκα πια.
Καλημέρα.

fevis said...

Εγώ πότε θα καταθέσω?

Είδωλο said...

Αχ αυτα τα αθλητικα ιδεωδη, να σου πω εγω για την ομαδα κολμβησης της Βουλιαγμενης...

Τι λεγαμε? Α, ναι.. Καλε μην ανησυχεις θα ερθω εγω να καταθεσω εχω και βιντεο απο την σεξουαλικη επιθεση που δεχθηκα απο τον Προβατο για την υπερασπιση μας

Ιφιμέδεια said...

Πωπω κόλαφος! Και είσαι και προσωπικός μελλοντολόγος της γατούλας μας brueprintsouli.

Ξέχασες μόνο να προβλέψεις ότι πριν αλέκτωρ λαλήσαι τρεις θα τον πρόδιδες! ΧΑΧΑΧΑ!

Δεν ξέρω για σας, αλλά εγώ στην Ολυμπιάδα της Κίνας θα υποστηρίζω ομάδα πόλο Καναδά δαγκωτό!

Η δίκη είναι αμφίρροπη.

Τι αγωνία Θεέ μου! ελπίζω να μην κληθώ σε συμπληρωματική κατάθεση...

Ναυτίλος said...

Εγώ, πότε θα καταθέσω;! :-O

BLUEPRINTS said...

α, μην βλέπετε μόνο το ένα μέρος της κατάθεσης, έλαβα κλήση και για συμπληρωματική που θα αναφέρω τα περί πρόβατου... όχι που θα μου γλύτωνε, είμαι αδέκαστος εγώ...
υ.γ.: ιφιμέδειά μου, ο billzouk είναι ο μελοντολόγος, εγώ είμαι απλά ένας από τους πολλούς "πιθανούς / μελλοντικούς" lovers of dear Sikia...

Unknown said...

με συγκινήσε ο blueprints, γαμώτο ξαναβρείτε τα με τον πρόβατο, γιατί η αγάπη να είναι τόσο δύσκολη?

Ο Ψυχοβγαλτης said...

Ω θεοι! Κι οτι εψαχνα απελπισμενα ενα ενδιαφερον μπλογκ, βρηκα δυο!

Σ'ευχαριστω, Μεγαλη Θεα και Κερασφορε Συντροφε της!


Εγω θελω να δω και σκηνη σεξ στο δικαστηριο παντως!

Dr_MAD said...

Ελαμψε η αλήθεια! Και χαίρομαι που συμφωνεί η εκδοχή με αυτήν που είχα δώσει στο αφιέρωμά σου! Εύγε!

Provate εγώ το χρέος μου το έκανα. Τώρα ξηγήσου καμια προσκλησούλα! χαχαχαχα (δεν πρόδωσα έτσι απλά τον λατρεμένο μου Sikia που τοσα πολλά κοινά μοιραζόμαστε! γκρρρ)

So_Far said...

Αγαπητή genuine sex pussycat Sykia,

φαινομενικά η κατάθεση δεν είναι υπέρ σου αλλά επί της ουσίας γεννάται ένα συμπέρασμα:
ο έρωτας είναι τυφλός. Ο αγαπητός Πρόβατος θα έπρεπε να πιάσει ένα κλαρί στο ποτάμι του ερωτικού πάθους και να σκεφτεί: πού πάω ξυπόλυτος στ' αγγούρια; Blame on him, σε αυτό.
Η ομάδα πόλο σε σύσσωμη αποστολή δεν με εξέπληξε΄, αν βάζαμε όλες τις ολυμπιακές αποστολές του water polo ένα "Αααα!!!" θα ξέφευγε όπως και να το κάνεις.
Δυστυχώς όμως στα δικαστήρια αυτές οι καταθέσεις μετράνε σύμφωνα με τον ηθικό κώδικα, ως εξής:
*
οι μεν αποφασίζοντες ( δικαστές και ένορκοι ) ζηλεύουν απίστευτα τις εμπειρίες ζωής τις δικές σου και φυσικό επόμενο
τάσσονται με τον αδικημένο πρόβατο αφού δεν μπορούν να κάνουν ό,τι έκανες εσύ ( μπράβο και ξανά μπράβο )
Αν συνεχίσεις με τέτοιες καταθέσεις τα πράγματα δεν τα βλέπω καλά, οπότε ξεκινάμε χωρίς δεύτερη σκέψη το κεφάλαιο 1 του βιβλίου best seller :
Πώς εκανα πλίτσι πλίτσι στην πισίνα με τον φουνταριστό της ομάδας συνεχίζοντας με hard core κόλπα ( γνωστά και ως κόλπα πισίνας ).
Επειδή μπορεί να βαριέσαι το γράψιμο, προτείνω προφορική απόδοση στο Ιντερνετικό ραδιόφωνο που έχει και πιο άμεσο react στο κοινό, γιατί το χρήμα πρέπει να βγει γρήγορα.
*

So_Far said...

Σχόλιο 2, προς πρόβατο:

Εσεις γιατί έχετε ντυθεί Γκαγκάριν; Ζώνη αγνότητας και στο κεφάλι;

sikia said...

onouli μου γλυκέ, ευτυχώς που έχω και σένα στο πλευρό μου, γιατί είδες πως με πρόδωσε ο μπλουπριντσουλις που τον θεωρούσα φίλο....

Πρόβατε ποταπέ, εσύ τον φοβέρισες, τον απείλησες και τον έκανες να πει ψέματα!!! Η αλήθεια όμως θα λάμψει!!!

παυλούκο, ναι, δε το περίμενα, νόμιζα πως ήτανε αλλιώς...

jimmy rose μου, να πάρεις το μέρος μου. Η κατάθεση ήταν ψεύτικη, σκευωρία!!!

fevis μου την Παρασκευή!!! Και ελπίζω να πεις όλη την αλήθεια!

x-oyranouli ναι πρέπει το βίντεο που έχεις να το δείξεις!!! Καταθέτεις την επόμενη εβδομάδα, ετοιμάσου!

ιφιμέδεια μου, ήταν ψεύτικη η κατάθεση του προδοτούλη. Ο μελλοντολόγος μου είναι ο billzoukoulis, όχι ο blueprintsoulis, αλλά είναι εύκολο να τους μπλέξεις γιατί είναι και οι δύο άντρες που πολιορκεί η Τανίλα!

ναυτίλε μου την Παρασκευή!!!

sikia said...

blueprintsouli μας υποχρέωσες! Πόσα σου έταξε ο ποταπός?

ethan μου, ο άνθρωπος αυτός με έχει βασανίσει πολύ!

ψυχοβγάλτη μου, σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Όσο για σεξ με τον Πρόβατο, μπορεί να τον έχει 41 εκατοστά, αλλά με πλήγωσε πολύ, δεν ενδίδω!

madouli ντροπή σου! Μόνο αυτό σου λέω! Για εισιτήρια με πούλησες? Ξέχασες το κολασμένο σεξ που κάναμε πριν λίγους μήνες???

so_far μου είναι τα λόγια σου σοφά, αλλά η αλήθεια θα λάμψει στο δικαστήριο οπότε νομίζω δε θα χρειατσεί βιβλίο για τα κόλπα της πισίνας!!!

Dr_MAD said...

Καλά. ΑΝΑΣΚΕΥΑΖΩ!

Φέρτε μου τώρα να καταθέσω υπέρ σου!

[ξέρεις τι σκέφτηκα? ότι όλες οι προσκλήσεις θα είναι Αθήνα. Εγώ Αθήνα, όμως, δεν έχω χρόνο όταν κατεβαίνω, οπότε οι προσκλήσεις θα μου είναι άχρηστες. ΑΡΑ θα σε στηρίξω. Φέρτε μου τον ανακρτιή ΤΩΡΑ]