Thursday, December 11, 2008

Τι εβδομάδα ήταν και αυτή που πέρασε (και ακόμα δηλαδή δεν έχει περάσει). Όταν πρόκειται για μια μικρή χώρα, το να σε δείχνουν πρώτη είδηση στα διεθνή κανάλια δεν είναι σχεδόν ποτέ για καλό. Έτσι όταν γύρισα από ψώνια στην αρχή της εβδομάδας (είμαι κεφάτη, ψωνίζω στου Βερόπουλου) και άνοιξα την τηλεόραση και άκουσα για πεδίο μάχης στην Αθήνα, τρομοκρατήθηκα. Αρχικά φοβήθηκα ότι έπιασε πάλι τον Πρόβατο λύσσα και βγήκε στους δρόμους και βίαζε και ασελγούσε αθώους γκέι. Όμως τα πράγματα ήταν πολύ χειρότερα. Και άρχισαν και οι Αμερικάνοι τις αναλύσεις για το τι κρύβεται πίσω από τα περιστατικά, μην είναι η πείνα και η εξαθλίωση, μην είναι η οικονομική κρίση.... Άστα κατάθλιψη ήταν, προσπαθούσα να αποφύγω ειδήσεις. Ευτυχώς όμως η Όπρα ανακοίνωσε ότι είναι 200 pounds (δηλαδή 100 κιλά περίπου) και αισθάνεται σα fat pig και πήρε αυτό τη θέση της πρώτης είδησης. Μετά έγινε και ένα σκάνδαλο με ένα κυβερνήτη εδώ στην πολιτεία μας ο οποίος προσπαθούσε να πουλήσει τη πρώην θέση στη Γερουσία που είχε ο Ομπάμα σε όποιον του έδινε τα πιο πολλά (γιατί ο κυβερνήτης αποφασίζει για το διάδοχο, αν ο γερουσιαστής πεθάνει ή παραιτηθεί ως στις επόμενες γερουσιαστικές εκλογές-μα πως τα λέω, ο Τομ Έλις είμαι?), και έτσι η Ελλάδα πέρασε τρίτη ή και τέταρτη είδηση, που σημαίνει ότι θα δεις το δέντρο του Συντάγματος να καίγεται ξανά και ξανά, αλλά τουλάχιστον δε θα έχει αναλυτές και παράθυρα.

Στη δουλειά, εν τω μεταξύ, η στρίγγλα έχει λυσσάξει εντελώς. Δεν είναι καλά τα νεύρα της κακομοίρας και συνεχώς φωνάζει και ουρλιάζει. Τη Τετάρτη σε meeting αποκάλεσε την τρελοκοτσιδού mentally challenged στα μούτρα της και η καημένη η τρελοκοτσιδού αποχώρησε κλαίγοντας. Και η στρίγγλα μας είπε ότι όποιος πάει να την παρηγορήσει, καλό θα ήταν να μαζέψει και τα πράγματα του από το γραφείο του.

13 comments:

natasha hassiotis said...

τι περνάς κι εσύ ξενιτεμένο μου πουλί (...)

Provato said...

ΔΕΝ με αφήνουν να πετάξω ξεροχυσιγόνα.


χάλια τα πράγματα. λυγμ

mahler76 said...

Άστα καλή μου Sikia, χάλια τα πράγματα. Εσύ καλύτερα περνάς.

Είδωλο said...

Not only dark, αλλα και κλειστοφοβικα αγαπη μου.

gnostosagnostos said...

se περιμενα να πεταξουμε καμια μολοτοφ πλακα εχει....!!!

Anonymous said...

na kano mia asxeti erotisi ego pou simpono toso tin kaimeni ti sinaderfo sou..
kala, den exei HR dpt i etairia na kanei kanena report i sinaderfos sou kai na kanei to boss skoni??

One Big DJ said...

ypomouni

BLUEPRINTS said...

τι να κάνεις κι εσύ; πάντως σίγουρα καλύτερα από εμάς τα περνάς

stella said...

περιμενουμε συνταγες για συκοκουραμπιεδες και συκομελομακαρονα!
αντε να μας φυγει η πικρα και να μας ανεβει το ζαχαρο!!

natasha hassiotis said...

να τις κάνουμε τι τις συνταγές; σάματις ξέρουμε να μαγειρεύουμε;

ProFyLaKtiKo said...

φαντάζομαι τη στρίγλλα να ζούσε εδώ και να μαινόταν στα γεγονότα.. φοβερό!

φιλιά αγαπητή συκιά

sikia said...

αχ highvoltagepress μου, πέστα!

αχ προβατούκο μου, καλά κλανουν και δε σε αφήνουν, βιαστή! Σάτυρε!

mahlerouko μου, μη το λες :-(

x-oyranouli, how true!

γνωστέ άγνωστε μου, δε πιστεύω να συμμετάσχεις στα επεισόδια?

αχ anonymous μου, είναι που έχει πολλές εξουσίες η συγκεκριμένη η στρίγκλα λόγω της συγκεκριμένης εταιρίας...

One Big Dj-ouli patience and sex sex sex!!!

blueprintsouli μου όχι μη το λες αυτό, εγώ είμαι στη ξενιτιά..... (πιο καλή η ξενιτιάαααα, από σένα που δε φτάααανωωωωω)

στέλλα μου θα ανεβάσω γιατί η μαγειρική είναι το φόρτε μου!

sikia said...

highvoltagepress μου, θα μάθεις σιγά σιγά!

profylaktikouli μου, αν ήταν η στρίγγλα τώρα στην Ελλάδα θα είχε λυσσάξει....