Wednesday, March 23, 2005

Out of the office-got the flu

Polyagapimenoi filoi kai propantws glykytate arkoude,
exw kairo na grapsw post logw tou oti exw the flu, diladi me kollise kapoios kai kryologisa. De xerw an me kollisan mesw blogosphere, giati polloi greek bloggers itan krywmenoi teleytaia, i an me kollise kaytos thaymastis mou sti douleia (kaytos me tin ennoia tou hot, oxi oti eixe pyreto alla gia na itan kryologimenos mallon eixe kai pyreto). Alla twra eimai sto spiti me kotosoupa, xartomantila, xamomilia donites...eee lathos... vitamines ithela na pw. Excuse me for the greeklish, the PC at home does not support greek fonts.
Tha epistrepsw syntomotata. In the mean time, I decided to post something so that you won't have to see the kavli ad every time you check.
Exw na pw kai na deixw polla, molis pesei o pyretos tha sas ta pw ola analytika.

Kisses.

2 comments:

Blogarismenh said...

Περαστικά σου!!!

Damsel in Stress said...

Ναι ρε, περαστικά σου. Άντε και όταν, με το καλό, γίνεις καλά, θα ανταλλάξουμε φωτό του πιό ξεκούδουνου δονητή που έχουμε συναντήσει για να σκάσουν οι σεμνοί οχτροί μας!