Saturday, June 25, 2005

Sleepy

Έπιασε ζέστη πολλή. Ο ήλιος καίει και έχει και υγρασία. Ευτυχώς που υπάρχει και το αιρ κοντίσιον γιατί δε τις μπορώ τις πολλές τις ζέστες. Είναι Σάββατο και είμαι στη δουλειά. Ααααχ τι να πει κανείς.

Κάθομαι εδώ και χασμουριέμαι. Γιατί το χασμουρητό είναι μεταδοτικό? Και αυτό ισχύει και για ανθρώπους και για χιμπατζήδες. Τι λέω πάλι η επιστημόνισσα. Τα διάβασα
εδώ. (via kottke.org)

Πάω να ξαπλώσω πάνω στο φωτοτυπικό. Αααα και να μη ξεχάσω, από ότι φαίνεται διαπρέπω στη Γαλλία:
http://www.sikia.fr

3 comments:

nonplayer said...

Τι κάνεις εσύ Σάββατο στη δουλειά; Μήπως είσαι κι εσύ ένας από αυτούς τους απεχθείς δεξιόφρονες καταπατητές του σοσιαλιστικού κεκτημένου;

sikia said...

Αχ μαίανδρε μου, είμαι είμαι. Έγινα γουορκαχολικ για να ανταπεξέλθω στας προκλήσεις των καιρών. Και Σάββατα και Κυριακές στη δουλειά.

nonplayer said...

Ελα ντε.... σάμπως εγώ καλύτερος είμαι; Τα μούτρα μου κοροιδεύω βασικά, αφού και γω από το γραφείο σε είδα. Δεν είναι καύλα που λείπουν όλοι και μπορείς να μιζεριάσεις με την ησυχία σου;;;;;

(Μπαμ... ακούστηκε το πιστόλι μετά από αυτές τις ηλεκτρονικές γραμμές. Ο Μαίανδρος έπεσε κατάχαμα σε λίμνη αίματος)

Μετά σε βρίσκει η γραμματέας και όλοι αναρωτιούνται γιατι;;; Μα ήταν τόσο καλό παιδί!

Καλό μήνα!!!