Monday, September 19, 2005

In the kitchen

Τι ωραία που περνάμε.... χάλια δηλαδή. Τι να πει κανείς?
Σύντομα θα παραθέσω στο μπλογκ αυτό, συνταγή εύκολη και δοκιμασμένη για ψωμί. Το έχω σερβίρει σε φίλους, εραστές και λοιπούς θαυμαστές με μεγάλη επιτυχία. Άντε η καλή νοικοκυρά είναι δούλα και κυρά. Θα μου πείτε τι μου ήρθε τώρα να μιλάω για ψωμιά και ζυμώματα? Πάνω στο γενικό ντεπρεσιόν είπα να καλέσω φίλους για φαγητό απόψε. Τι το ήθελα η hostess? Βαριέμαι φρικτά να μαγειρέψω, έχω πονοκέφαλο και αντί να καθαρίζω πατάτες, γράφω εδώ. Σε τρεις ώρες έρχονται οι καλεσμένοι. Κάλεσα και τον ομορφούλη από τη δουλειά. Ελπίζω να μείνει μετά (όταν θα φύγουν οι υπόλοιποι) και να κάνουμε κολασμένο σεξ πάνω στη τραπεζαρία-αλλά χλωμό το βλέπω γιατό μας έχει πρήξει να μιλάει για την αρραβωνιαστικιά του. Εγώ άλλωστε δεν είμαι και καμιά αντροχωρίστρα. Αχ πάω, θα μου καεί το φαγητόόό΄....

3 comments:

greekgaylolita said...

I prefer plistario:-)

discolata said...

φιλενάδα σου έχω δυο δοκιμασμένες συνταγές για μαρμελάδα ΕΚ ΠΛΗ ΚΤΙ ΚΕΣ!!!

να τις στείλω;
θα πάθεις ΠΛΑΚΑ!!!
σμουτς

sikia said...

Ναι καλή μου στείλε ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ!!!
Τρελαίνομαι για μαρμελάδες!!