Tuesday, September 26, 2006

Tips

Αυτό το μπλογκ, λατρεμένοι αναγνώστες. έχει σκοπό να βελτιώσει την ποιότητα ζωής της Ελληνίδας και του Έλληνα.
Και σήμερα σας προσφέρω λύσεις και προτάσεις για να βελτιώσετε τη
ζωή σας.

1) Έχετε βαρεθεί να βρίζετε σα νταλικιέρης και να λέτε τα γνωστά τετριμένα που ακούτε και στους δρόμους, ενώ εσείς είστε πρωτότυποι/ες και τσαχνπίνοι/ες. Βρίστε στα λατινικά, τώρα μπορείτε χάρη στο Wikipedia.
http://en.wikipedia.org/wiki/Latin_profanity

Futuo: fuck (από το Wikipedia)
Futuo, infinitive futuere, perfect futui, past participle fututum, Latin for "fuck", is richly attested and useful. Not only the word itself, but also derived words such as perfututum, "thoroughly fucked", and defututa, "fucked out", are attested in classical Latin literature. The derived noun fututio, "bout of fucking", also exists in classical Latin, as does the nomen agentis fututor, "fucker".

2)Κοιτάτε τσόντες στον υπολογιστή και σας χύνεται ο καφές στο λαπτοπ. Μην ανησυχείτe- και γιαυτό σας έχω λύση¨
Saving your Laptop after a Spill:
http://tech.yahoo.com/gd/saving-your-laptop-after-a-spill/153194;_ylt=Av_2JjSLbmZwqYCPkNTun04FLZA5

Και τέλος ένα πολύ ωραίο τραγουδάκι Smiley Faces (στην αρχή μιλάνε λες και είναι ντοκυμαντέρ, υπομονή το τραγούδι αρχίζει κάποια στιγμή). Το τραγουδάκι αυτό το αφιερώνω στο σέξυ προβατάκι για να έχει πάντα χαμογελαστή φατσούλα.

3 comments:

Provato said...

μετά από αυτήν την αφιέρωση καυτέ εραστή της ζωής μου θα σου κάνω δώρο την πρώτη μας νύχτα το μυστικό κόλπο που κάνω στο sex Και το οποίο χαρίζω μόνο σε ανθρώπους με τους οποίους είμαι μαζί χρόνια και πάνω.


είναι ένα ειδικό κούνημα της λεκάνης που έχει τρελάνει πολύ κόσμο και ντουνιά και το έμαθα στην Αίγυπτο, το τελειοποίησα στην Ινδία και το έκανα doctora στην Φρανκφούρτη!


Μπεεεεεευχαριστώ μωρό μου όμορφο!!!

μπεεε μπεεε μπεεε

ήδη χαμογελώ BIG TIME!!!

:-))))

Sraosha said...

Ναι μωρέ, αλλά κάτι του στυλ

Futuam te ('θα σε γαμήσω')

Futu me! ('γάμα με')

Nec futuas nos? ('δε μας γαμάς;')

ακούγονται επιεικώς χάλια...

:-p

sikia said...

Αααχ προβατάκι μου. έχω ακούσει για αυτό το κούνημα της λεκάνης που περιγράφεις!! Η φίλη μου η Τσουτσουνέλα λέει ότι σε όσους το κάνεις, μετά τρέμουν και κλαίνε από χαρά και ηδονή για 5 ώρες και δε μπορούν να συνέλθουν. Ααααχ, θα πάρω το πρώτο αεροπλάνο και θα έρθω το weekend μου φαίνεται.

sraosha μου, έχεις ένα δίκιο, αλλά άμα το επαναλαμβάνεις σιγά σιγά γίνεται εύηχο. Άσε που θα σου λέει ο άλλος και ευχαριστώ γιατί δε θα ξέρει ότι τον βρίζεις.