Wednesday, January 10, 2007

Current events

Ως άνθρωπος των γραμμάτων και των τεχνών πρέπει να πάρω θέση σε επίκαιρα θέματα του τόπου μας.

1) Ως αναφορά το στρατιολογικό θέμα των απαλλαγών που έχει προκύψει, πρέπει να πω ότι δεν πίστευα στα αυτιά μου όταν στο σπίτι του Βασίλη που μας κάλεσε να δούμε ελληνική τηλεόραση, άκουσα τον Τριανταφυλλόπουλο να λέει στην εκπομπή του ότι εκείνος ναι μεν δε πήγε στρατό και έβγαλε πλαστά πιστοποιητικά αλλά το έκανε για ιδεολογικούς λόγους και όχι γιατί ήταν κουραμπιές όπως όλοι αυτοί στο κύκλωμα παράνομων απαλλαγών. Αυτό είναι ξεφτίλα και απορώ πως δεν τον έχουν πάρει ακόμα με τα γιαούρτια. Ο καθένας έχει τους λόγους του για να παρανομίσει, δε μπορεί ο ένας παραβάτης να βγαίνει και να λέει ότι οι δικοί του λόγοι ήταν ιντελλεκτουελ και όχι ευτελείς σαν των άλλων παραβατών! Έλεος! Ακούστηκε ακόμα στην τηλεόραση να λέει περαστικός ότι στο στρατό πάνε οι άνδρες οι σωστοί, αυτό πάλι δε νομίζω ότι ισχύει καθότι και εγώ και η φίλη μου η Τσουτσουνέλα έχουμε πάει στρατό χωρίς ούτε μια μέρα απαλλαγή, πλήρης θητεία και χωρίς μέσο, αλλά άνδρες δε μας λες! Και δεν έβαλα μέσο για καλύτερη μετάθεση, όχι γιατί είμαι υπεράνω και της πχιότητας, απλά δεν είχα μέσο καθότι δεν έχω δικτυωθεί στα ελληνικά δρώμενα (και κάτι χορευτές που γνωρίζω δεν πιάνουν)....
2) Θα τοποθετηθώ και στο θέμα της παιδείας και το άρθρο 16 (όχι νόμιζες που δε θα τοποθετηθώ!). Λεπόν, όταν βλέπω στην τηλεόραση κάτι πολιτικούς "σοσιαλιστές" (χαχαχαχαχα) να λένε ότι αντιδρούν στα ιδιωτικά πανεπιστήμια στην Ελλάδα, αλλά τα παιδιά τους πάνε σε ιδιωτικά πανεπιστήμια στην Αμερική (γιατί το Harvard και το Standford δεν είναι state universities, είναι private universities) τότε πραγματικά αναρωτιέμαι γιατί πιστεύουν ότι ένας θεσμός ωφέλιμος για τα δικά τους παιδιά δε θα είναι ωφέλιμος για άλλους....
3) Τέλος θέλω να καταγγείλω τον σέξυ Πρόβατο για την προδοσία του (ξέρει αυτός)! Και να έρθει πάραυτα να παραλάβει το μποξεράκι που του πήρα δώρο!

8 comments:

basik-ly said...

1) Consider the source!
2) Γι αυτό ακριβώς! Μην αποκτήσουν ΟΛΟΙ τα ίδια προνόμια...
3) Ασφαλώς και δεν το 'πιασα.

billzouk said...

Εχω συγκινηθει! Αυτο το ποστ ειναι ανταξιο εκεινων που μ'εκαναν φανατικο αναγνωστη σου! Κλαψ, λυγμ (συγκινηση)

BLUEPRINTS said...

Σωστό σε βρίσκω, ειδικά όσον αφορά τα στρατιωτικά και παραστρατιωτικά θέματα (επίσης αν μαζευτούμε καμπόσοι φωνάχτε με να γιαουρτώσουμε Makis παρέα, οκ;)

Anonymous said...

Αχ τι να πώ να εκφέρω γνώμη για τα στρατιωτικά που το αδερφάκι μου ξεροσταλιάζει στον Έβρο? Πρωτοχρονιά καπάκι μετά την αλλαγή του έτους ακούω απο καλεσμένο γόνο καλής Αθηναικής οικογενείας..."θα πάω και στρατό ναι 3 ώρες θα κάτσω χαχαχα" και σκέφτομαι να τον σουβλίσω και να έχουμε να τρώμε μέχρι το Πάσχα!!!

sikia said...

basik μου, welcome. Ναι το τρίτο μόνο ο άκαρδος πρόβατος μπορεί να το πιάσει.

billzouk μου (aka sexy σβέρκο) σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια...

blueprints με μεγάλη χαρά να μαζευτούμε και να γιαουρτώσουμε τον Makis together, θα το ευχαριστιόμουν πάρα πολύ...

αχ μαράκι μου, να σου πω και εγώ ιστορίες από το στρατό, όπου άτομα με γνωριμίες έπαιρναν στο κινητό τον γνωστό τους όταν είχαν να κάνουν σκοπιά και σε λίγα λεπτά έβαζαν εμάς για σκοπιά και εκείνοι έπαιρναν άδεια... Αχ τι να πεις, τώρα κάνουν όλοι ότι τα ακούνε για πρώτη φορά και είναι σοκαρισμένοι.... καλός πολίτης ο αδελφός σου!

Loucretia said...

Μπραβο ρε Sikia!! ;-)

Sraosha said...

Σωστός ρε!

Μπράβο.

Τρία στα τρία.

(Αλλά αυτό το ξέραμε, όπως κι ότι γενικά πιάνεις πουλιά στον αέρα.)

;-)

sikia said...

sraoshούλη μου, γέλασα πολύ με το σχόλιο σου. Η αλήθεια είναι ότι πιάνω πουλιά στον αέρα, αλλά μόνο όταν είμαι business class.... Φιλάκια πολλά...