Monday, January 08, 2007

Tsaa

Ευτυχισμένο το νέο Έτος! Επέστρεψα και εγώ μετά από ολιγοήμερη παραμονή στην πολυαγαπημένη μας πατρίδα.
Καταρχάς να σας πω ότι ο Μπάμπης έμεινε πίσω αλλά με υποδέχθηκε με τρελή χαρά-πέρασε όμως από ό,τι μου είπε και ο ίδιος, πολύ καλά στο ξενοδοχείο σκύλων. Του έφερα και δωράκια (τα αγόρασα στην Αμερική από dog bakery αλλά του είπα ότι είναι από Ελλάδα, γιατί τι να του έφερνα από Ελλάδα, ελιές, ντολμαδάκια και σοκολάτες δε τρώει...)
Στην Αθήνα συνάντησα κόσμο, έφαγα, ψώνισα. Με μεγάλη μου χαρά διαπίστωσα ότι το νέο μου τραγούδι "προτού μου βάλεις στον κώλο το μπουκάλι, όφειλες πρώτα να μου πεις πως έχεις άλλη" έχει κερδίσει την αποδοχή του κόσμου και ανεβαίνει σταθερά στα ελληνικά τσαρτς.
Στην επιστροφή γνώρισα στο αεροπλάνο έναν πολύ γλυκούλη Ισπανό που ερχόταν Αμερική και μέσα στο περιορισμένο χρόνο της πτήσης προσπάθησα να του δώσω πληροφορίες για τη ζωή στην Αμερική για να το βοηθήσουμε βρε παιδί μου το ξενιτεμένο νιάτο (λεπτομέρειες σε άλλο ποστ....) Ανταλλάξαμε και τηλέφωνα και εμαιλς, γιατί τέτοιος είναι ο ρόλος μου στη ζωή-μέντορας νέων...

5 comments:

Anonymous said...

Βρέ καλώς το μας!!!!!

φιλάκια

BLUEPRINTS said...

Καλή Χρονιά και χρόνια σου πολλά!!!

comingThrough said...

kali xronia, xronia polla! ti proigoumeno xronia de sou eyxthika!!! 2 xronia mazi, sa simera mou fainetai!

afroO said...
This comment has been removed by the author.
afroO said...

ahahahahahahah treLo hitaki!!! :P