Saturday, August 30, 2008

Back

Επέστρεψα! Και μόνο που δε φίλησα το χώμα του τιμημένου Σικιάγου στην επιστροφή. Γιατί παραλίγο να πέσω θύμα απαγωγής Βενεζουελιανών... Άσε που μου χάλασε το λαπτοπ στα καλά καθούμενα, και πήγα να το ανοίξω να δω ένα DVD με μια ταινία με την Ισμήνη Καλέση, και ξαφνικά εμφανίστηκε μια μπλε οθόνη και όλα ήταν παρελθόν. Ούτε ο Βενεζουελιανός παραλίγο απαγωγεύς μπορούσε να βοηθήσει, το λαπτοπ, είπε, είναι πια άχρηστο.

Και σα να μην έφταναν όλα αυτά, είχα να πάω και στη δουλειά και να ξαναδώ τη στρίγγλα, η οποία είχε όπως συνήθως τα νεύρα της και φώναζε (νομίζω έβγαζε και αφρούς από το στόμα της). Γύρισα σπίτι και το ψυγείο ήταν άδειο (αχ πάνε οι παλιές καλές εποχές που τα είχα με εστιάτορα, και είχα πρόσβαση σε ταψιά μουσακά και παστίτσιο).


Υ.Γ. Κέρκυρα, Κέρκυρα, με το Ποντικονήσι
με τα καντούνια τα στενά, εκεί με είχες γαμήσει

10 comments:

ΠΑΥΛΟΣ said...

Καλώς μας όρισες πίσω, και όχι από πίσω...
Μας έλλειψες συκουλίνι γλυκό.

desa said...

αν ο απαγωγέας ήταν τεκνό γιατί δε κάθησες?
κερκυρα έχω πάει και είναι γαμάτα, αλλά δε πήδηξα, είμανε μικρός τότες, δεν ήξερα τι είχα στο βρακί με.

Dr_MAD said...

να αλλάξεις asap τον τίτλο προς "Sexy-Back"

Provato said...

Κέρκυρα, Κέρκυρα
με το Ποντικονήσι
Μέχρι και εκεί αθεόφοβη
κέρατο μου είχες ρίξει!

mahler76 said...

kavlos ton

George Tsitiridis said...

γαμώτο..δεν έπιασε τελικά το σχέδιο απαγωγής μου?
Θα σε φάμε στην μάπα όλο το χειμώνα??
τι μαρτύριο...

g for george said...

Επιτέλους you're back!

sikia said...

paylouko μου γλυκέ και σέξυ, καλώς σας βρήκα!!!

desa μου, ναι είναι όμορφη η Κέρκυρα με το Ποντικονήσι!

madouli sexy naughty madouli!!!

Πρόβατε, ποιητής εκ του προχείρου, έχει τη μορφή του χοίρου...

mahlerouko μου νιαου!

pisoglendi μου, εσύ λοιπόν έστειλες τους απαγωγείς? Έπρεπε να το είχα καταλάβει!!! Μη μου πεις ότι εσύ μου χάλασες και το λαπτοπ, θα σε ξεμαλλιάσω!

george μου, γύρισα για να κάνουμε και κολασμένο σεξ!!! :-)

comingThrough said...

kalos orises!!!:D

Anonymous said...

http://fuck-music.blogspot.com/ τα μαθες? Όοοοχι?! τα παλικάρια από το fmb έχουν γράψει πάλι τα κερατά τους στο http://fuck-music.blogspot.com/ και αυτήν την φορά έχουμε χιλιάδες τσάμπα downloads και τους Yeah Yeah Yeahs με το Fever To Tell , σου λέω θα διαβάζεις και θα χ...
μπες μπες μην το χάσεις http://fuck-music.blogspot.com/