Sunday, May 06, 2007

Proust

Ο γλυκός Αλεξανδρούκος με κάλεσε να παίξω στο καινόύργιο παιχνίδι της μπλογκόσφαιρας και επειδή δε του χαλάω ποτέ χατήρι, ιδού:

1. Η απόλυτη ευτυχία για σας είναι;
Σεξ με τον Τζάστιν Τιμπερλέικ και τον Τζορτζ Κλουνέι στη βίλα του Τζωρτζ στην Ιταλία

2. Τι σας κάνει να σηκώνεστε το πρωί;
Οι κλωτσιές και τα χαστούκια αυτουνού που κοιμάται δίπλα μου.

3. Η τελευταία φορά που ξεσπάσατε σε γέλια;
Δεν ξεσπάω σε γέλια

4. Το βασικό γνώρισμα του χαρακτήρα σας είναι;
Η τσαχπινιά και το μπρίο

5. Το βασικό ελάττωμά σας;
Η τσαχπνιά και το μπρίο

6. Σε ποια λάθη δείχνετε τη μεγαλύτερη επιείκεια;
υπερπροστατευτικότητα

7. Με ποια ιστορική προσωπικότητα ταυτίζεστε περισσότερο;
Με τη Ζωζώ Σαπουντζάκη

8. Ποιοι είναι οι ήρωες σας σήμερα;
Η Τζοβάνα Φραγκούλη και η Γωγώ Αντζολετάκη

9. Το αγαπημένο σας ταξίδι;
με τον Αντώνη στη Δανία

10. Οι αγαπημένοι σας συγγραφείς;
o null

11. Ποια αρετή προτιμάτε σε έναν άντρα;
Το εντυπωσιακό πέος και τις πατούσες

12.... και σε μια γυναίκα;
την ευγένεια

13. Ο αγαπημένος σας συνθέτης;
αυτός που έγραψε εκείνο που λέει να να να να... να να

14. Το τραγούδι που σφυρίζετε κάνοντας ντους;
Είμαι όμορφη πολύ και μου αρέσει το καβλί.

15. Το βιβλίο που σας σημάδεψε;
ένα 400σελιδο που μου πέταξε ένας πρώην μου στο μπράτσο

16. Η ταινία που σας σημάδεψε;
Πάρτυ με πεζοναύτες-νούμερο 2

17. Ο αγαπημένος σας ζωγράφος;
ένας αγιογράφος που γνώρισα στη Μύκονο και έκανε πολύ καλό κρεβάτι

18. Το αγαπημένο σας χρώμα;
Το κόκινο

19. Ποια θεωρείτε ως τη μεγαλύτερη επιτυχία σας;
Την τυρόπιτα μου, τα γεμιστά μου και το κέικ με φράουλες και σοκολάτα

20. Το αγαπημένο σας ποτό;
Μιλκσέικ σοκολάτα με μπισκοτάκια

21. Για ποιο πράγμα μετανιώνετε περισσότερο;
που δεν πήρα το αυτόγραφο της Ελένης Φιλίνης στο αεροπλάνο σε πτήση για τη Σάμο

22. Τι απεχθάνεστε περισσότερο απ' όλα;
Τα πισώπλατα μαχαιρώματα

23. Όταν δεν γράφετε, ποια είναι η αγαπημένη σας ασχολία;
Το μπαλέτο και ο πεοθηλασμός

24. Ο μεγαλύτερος φόβος σας;
Να γίνει πρωθυπουργός ο Κακαουνάκης

25. Σε ποια περίπτωση επιλέγετε να πείτε ψέματα;
όταν η αλήθεια πληγώνει

26. Ποιο είναι το μότο σας;
αχ, δεν έχω....

27. Πώς θα επιθυμούσατε να πεθάνετε;
Αγκαλιά με τον Τζάστιν Τιμπερλέικ

28. Εάν συνέβαινε να συναντήσετε τον Θεό, τι θα θέλατε να σας πει;
Φτου να μη σε ματιάσω

29. Σε ποια πνευματική κατάσταση βρίσκεστε αυτόν τον καιρό;
αναταραχής και αναζήτησης

8 comments:

Alexandros said...

Θεά! Όπως πάντα! :-)

Anonymous said...

divine η απάντηση στο βιβλίο που σας συμμάδεψε, αγαπητή συκιά. απλά divine.x

Lithium said...

hahahahahahahah teliooooo

alla ti kollima re sikia mou k si me ton Justin?....ti na pw?...aidia....alla stous tyflous kalos kai o monofthalmos

:p

xxxx

Provato said...

AX, τέτοια διαβάζω και θυμάμαι γιατί είσαι η μεγάλη αγάπη της ζωής μου...


αχ αχ αχ η καρδιά μου κλαίει, το πουλί μου σε ποθεί, αν δεν σε έχω στο κρεβάτι δεν μπορεί να σηκωθεί!

Dr.Φλάντζας said...

Αγαπητή κυρια Συκιά:

Την προσοχή σας για τα γλυκόλογα!

Οποιος φυλάει τα έρμα του, έχει τα μισά,
Dr.Φλάντζας

sikia said...

alexandrouko μου και william μου, φιλάκια πολλά!

lithium μου γλυκουλίνι, όχι και αηδία ο Τζάστιν, μια χαρά παιδί είναι, μη βλέπεις που έκανε κάποια λάθη στο παρελθόν....

αχ προβατούκο λατρευτέ, σέξυ, γλυκοτσούτσουνε, ότι και να πούμε, είσαι χοτ! Είσαι μέγας ποιητής, με καβλί περιοπής, με γαμάς και εγώ βογγάω, γιατί πάντα σ'αγαπάω....

Δόκτωρα Φλάντζα μου, πόσο δίκιο έχετε!!!

nanakos said...

Αγαπημένη μου Συκιά, καρφί να μη σου καίγεται! Έχω εγώ αυτόγραφο της Φιλίνης ΚΑΙ της Γλυκερίας. Θα τα πάω σ' ένα φίλο μου πλαστογράφο να ξεπατικώσει και για 'σένα δυό και θα στα στείλω με τον επόμενο Φώντα!

vatraxokoritso said...

axaxaxaxa με πεθανες παλι ρε!!!