Wednesday, May 23, 2007

There goes the neighborhood

It is official: Η Τσουτσουνέλα μετακομίζει στο διαμέρισμα του επάνω ορόφου!! Όπως καταλαβαίνετε, δε θα κλείσει πια μάτι η πολυκατοικία τα βράδυα από τα ουρλιαχτά, τα βογγητά, τα «ένας ένας βρε παιδιά, πήγα κομωτήριο το πρωί» και το CD της Άντζελας Δημητρίου στη διαπασών! Όταν είδαμε μια μέρα ότι υπήρχε διαμέρισμα στο κτίριο ξενοίκιαστο, μου είπε με χαρά η Τσουτσουνέλα «αχ θα μετακομίσω στο κτίριο σου, θα περάσουμε τέλεια» και εγώ χαμογέλασα, για να μη σας πω ότι μου φάνηκε και καλή η ιδέα. Όμως καθώς πλησιάζει η ημερομηνία της μετακόμισης της, άρχισα να αμφιβάλω για το πόσο καλή ιδέα είναι τελικά... Χθες μου έλεγε ότι τα βράδυα δε μπορεί ποτέ να κοιμηθεί και άμα δεν έχει παρέα την πιάνουν τα τρελά της και δε ξέρει τι να κάνει (στο σημείο αυτό θα ήθελα να τονίσω ότι η Τσουτσουνέλα δεν εργάζεται, υποτίθεται ότι σπουδάζει, αλλά έχει πάει μόνο μια φορά στο πανεπιστήμιο να τακτοποιήσει μια γραφειοκρατική δουλειά αλλά γνώρισε έναν φοιτητή σκέτο λουκούμι-her words- οπότε η δουλειά δεν έγινε).... Και δεν λυπάμαι μόνο εμένα, αλλά και μια γριούλα που μένει επίσης στον επάνω όροφο η οποία θα είναι μάλλον 200 ετών, αλλά κάθε πρωί πάει βόλτα στο πάρκο και κάθε απόγευμα, στις εξήμισι, πάει για ύπνο...

Εντωμεταξύ, έχω και το Νώντα ο οποίος περνάει πια 23 ωρες το 24ωρο σπίτι μου. Με τις λευκές κάλτσες!!

On other news,

εδώ
ένα λινκ με έξυπνα γραφικά που παρουσιάζουν στατιστικές πληροφορίες για την παχυσαρκία στον πλανήτη, και δυστυχώς η Ελλαδίτσα στις πρώτες χώρες (με πρώτη πρώτη την Αμερική).

3 comments:

Yellow Kid said...

Πρέπει να πείσετε την "αφήνω στο βαρέλι να οριμάσει"- γριά των 200 ετών, να μετακομίσει αλλού, η να μονώσετε τα ντούβαρια. Διαφορετικά ελπίστε σε ενα καλό αλτσχάιμερ που θα την κάνει να χάσει το σπίτι!

Tanila said...

Ma ti les? Μια χαρά!
Κατ'αρχήν οι μεγάλες ηλικίες "χάνουν" σε ακοή. Αν είναι 200 θα είναι και κουφή.
Επιπλέον δε χαίρεσαι που έχεις τη δυνατότητα να διαπιστώνεις πόσο καθαρός άντρας είναι ο Νώντας από την ασπρίλα της κάλτσας; Ενώ αν φόραγε π.χ. καφέ κάτι τέτοιο δε θα ήταν εύκολο.

sikia said...

yellow kid μου, πρέπει να γίνει μόνωση οπωσδήποτε!!!

tanila μου, εμένα όμως με τσακίζει να βλέπω την άσπρη την κάλτσα, στο λέω, δε θα το αντέξω ψυχολογικά!