Wednesday, September 19, 2007

Regret

Λατρεμένοι αναγνώστες, μετά και τις δικές σας συμβουλές, αποφάσισα να ακούσω τι έχει να πει ο Νώντας, όχι αναγκαστικά να του δώσω δεύτερη ευκαιρία, αλλά τουλάχιστον πρέπει να του δοθεί και εκείνου το βήμα να μιλήσει, γιατί ως τώρα μόνο το φίδι το κολοβό έχει πει την άποψη του.

Έτσι όταν πήρε τηλέφωνο το απόγευμα αποφάσισα να το σηκώσω και να του μιλήσω. Μου είπε να βρεθούμε να μιλήσουμε. Του είπα "εντάξει, αύριο μετά τη δουλειά, πάμε για καφέ."
-Ε μετά τη δουλειά, μου απαντά, θα είναι αργά, οπότε πάμε για φαγητό να τα πούμε με την ησυχία μας.
-(Χριστέ μου τι κοιλιόδουλος, άρα έχει όρεξη να φάει το γουρούνι) ΟΚ, για φαγητό!
-Τέλεια, να πάμε σε αυτό το κινέζικο που έχει εκείνα τα τηγανητά τα ωραία με τη σάλτσα.
-Νώντα, τώρα το θέμα μας είναι να φάμε τηγανητά ή να μιλήσουμε?
-Να μιλήσουμε βρε, αλλά μια και θα τρώμε, τουλάχιστον να είναι νόστιμα.
-(Κάτι μου λέει ότι αυτή η συζήτηση δε θα έχει καλή έκβαση....) Καλά πάμε στο κινέζικο.
-Δε μου λες, το δώρο μου το πήρες?
-Το αγγελάκι?
-Ναι.
-Ναι το έλαβα, της σπιτονοικοκυράς σου ήτανε και το βούτηξες?
-(παύση) Όχι ρε συ τι είναι αυτά που λες! 'Αλλωστε η σπιτονοικοκυρά μου δεν έχει καλό γούστο, αν δεις τι σαβούρες έχει στο σπίτι της....

Τι να του πεις τώρα....Προβλέπω να μου τσακίζει τα νεύρα, και να του φέρνω τα κινέζικα με τη σάλτσα στο κεφάλι....
Γιαυτό επαναλαμβάνω την έκκληση μου, χοτ άντρες παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μου για γνωριμία με σκοπό τον γάμο.

13 comments:

ΠΑΥΛΟΣ said...

Κάνε μου πρόσκληση και έρχομαι.
Α να χαθεί το γουρούνι, κανονικά έπρεπε να του έχει κοπεί η όρεξη και να έχει μείνει μισός. Έπρεπε να σέρνεται στα σκαλοπάτια σου και να εκλιπαρεί. Άσε που αμέσως ξεκίνησε πάλι με ψέματα. Στο είπα θα ξανακυλήσεις, και δεν με ακούς.

Tanila said...

Ax! ΚΑΙ ερωτικές εξελίξεις (είπαμε περιμένω με μάτι-γαρίδα το menage a trois) ΚΑΙ καλό φαΐ. Τι άλλο να ζητήσω η Τανίλα;;

vatraxokoritso said...

κάτι μου λέει ότι θα σε ρίξει παλι στα πατώματα ο Νώντας...

Είδωλο said...

Καλα συγνωμη που σου το λεω αλλα φερθηκες πολυ κυρια και δεν επρεπε, Επρεπε να του πεις: "Για τετοιο γουρουνι που εισαι και που μου εκτιμας τοσο πολυ τα κινεζικα, ενα τσιτακι απο τα μαγαζια της Κουμουνδουρου στην Αθηνα που εχει γεμισει κινεζους μικροπωλητες, καλυτερα θα ητανε να μου φερνες!"
Ε και μετα ας τον ελουζες με την γλυκοξινη.

oni said...

Έχεις καταλάβει πως θέλει και εσένα τη τσαχπινογαργαλιάρα συκιά ολόκληρη και τη κοιλιά του χορτάτη, έτσι; Μην υποκύψεις αν αρχίσει την παπαρολογία! Ως επικοινωνιολόγος σου, έχω αρχίσει έρευνα αγοράς, να σου βρω τον ιδανικό σύζυγο. "Μια όμορφη αγκαλιά, γεμάτη λεφτά, για τη δικιά μας τη συκιά" είναι το σλόγκαν. Ο γαμπρός αναμένεται να είναι και κούκλος και λαρτζ οπότε!

phoinix said...

αχ τι καλά!κινέζικο!πεθύμησα κινέζικο και δεν έχει κανένα καλό εδώ περα!...Α!δεν είναι αυτό το θέμα μας!!οκ οκ..άντε περιμένουμε εξελίξεις!

*C* said...

Pali viazesai na vgaleis simperasmata. Mallon dn ftaiei mono afto telika, isws na ton eixes psilovarethei kiolas k na epwfelithikes. Kaloskepsou to mporei na isxiei k na iremisei to kefalaki sou :) <3

g for george said...

Να κάνω μια λογική ερώτηση;

Πώς είναι δυνατόν να μην φταίει ΚΑΙ ο Νώντας; δεν ήταν παρών κατά την διάρκεια του σεξ;

APSOY said...

Δηλαδή θα μάθουμε την εκδοχή του Νώντα??? (φταίει, αλλά να μην ακούσουμε τι έχει να ΜΑΣ πει???)
Και δηλαδή, ΜΑΣ έπεισε ότι το αγγελάκι δεν το σούφρωσε???
Και δηλαδή θα πάΜΕ κινέζικο?

Ήρεμα με το σάκε (έτσι δεν το λένε το κρασί?). Μη σε τουμπάρει!!!
Στάσου στο ύψος σου!!!

(όπως βλέπεις το ζούμε μαζί σου... αγωνία-αγωνία-αγωνία...)!

fevis said...

Ο Νώντας μπορεί να είναι ρεμάλι, αλλά η φωνή του πρέπει να ακουστεί...

revqueer said...

Εγώ θα συμφωνήσω με G for George!

guerrero7,62 said...

apsoy....το σακε ειναι γιαπωνεζικο,σε κινεζικα θα πανε...:ΡΡΡ
Καλα τοσο ψωλαρας ειναι αυτος ο νωντας;
Γιατι α)φοραει ασπρη καλτσα
β)ειναι καγκουρας
γ)αγραμματος
δ)σε κερατωσε....
Μπορω να φανταστω τον εαυτο μου να υποχωρει αν η αντιστοιχη θυληκη εκδοση του νωντα ειναι βυζι θανατος και εκανε δυνατες πιπες...

sikia said...

pavlouko σου κάνω επίσημα πρόσκληση! Σε περιμένω! Τώρα να δω τι δικαιολογία θα βρεις!

τανίλα μου, το menage a trois από που ακριβώς προέκυψε? Ο τρίτος ποιος είναι?

βατραχοκόριτσο μου, προς το παρών τον μισώ!

x-oyranoul lol!

oni μου, λατρεύω το σλόγκαν!!! Λες να βρεθεί ο σωστός?

phoinix μου για να είμαι ειλικρινής, το συγκεκριμένο κινέζικο είναι πολύ καλό!

cristalin μου, λες???

george μου, αυτό ακριβώς λέω και εγώ, χρειάζεται καλύτερη δικαιολογία!

apsoyli μου, δε θα πιω αλκοόλ για να έχω καθαρό μυαλό και να τον βρίσω!

fevis μου, ναι θα τον αφήσω να μιλήσει!

revqueer μου και εγώ!

guerrero7,62 μου, είναι απλά που έχω καλή καρδιά και συγχωρώ! Αλλά δε θα τον συγχωρήσω στην προκειμένη περίπτωση, απλά του δίνω βήμα να μιλήσει!