Tuesday, September 02, 2008

οι λόφοι του Beverly

Τρέχω στη δουλειά και δε προλαβαίνω. Και σα να μη μου έφτανε αυτό του ξενιτεμένου, έχω και τον Παυλούκο και τον x-oyranouli να μου λένε ότι εθεάθην στη Θεσσαλονίκη!!! Ήξερα ότι είναι ερωτική πόλη των αισθήσεων, αλλά είναι φαίνεται και των παραισθήσεων.... Έχω να πάω στη λατρεμένη συμπρωτεύουσα από το 1999, ήθελα να ξερα ποιος τα λέει αυτά, αλλά στο εντωμεταξύ παρακαλώ άμα δείτε τον Παυλούκο ή τον x-oyranouli να τους δώσετε σφαλιαρίτσες στον ποπουλίνο, που διαδίδουν τέτοια κουλά....

Σήμερα το βράδυ είχε το πρώτο επεισόδιο του καινούργιου Μπέβερλι Χιλλς (δε νεκστ τζενερέισιον) στο οποίο παίζουν η Κέλλυ και η Μπρέντα από την παλιά σειρά και ένα σωρό παρτσακλά και slutόφατσες. Η κόρη της οικογένειας που τώρα μετακομίζει στο Μπέβερλυ Χιλς (αυτοί έρχονται από το Κάνσας, όχι από τη Μιννεσότα) τη πρώτη μέρα στο καινούργιο σχολείο, φτάνοντας, βλέπει στο πάρκινγκ στο διπλανό αυτοκίνητο ένα μαθητή να του κάνει πεοθηλασμό μια συμμαθήτρια του. Τέτοια πράγματα θα τα βλέπατε στο οριτζιναλ? Όχι δε θα τα βλέπατε! Αλλά έχει χαλάσει ο κόσμος, έχουν χαθεί οι αξίες, και ζούμε σε καιρό παρακμής και ξεπεσμού.

Υ.Γ. blueprintsouli, εθεάθης τις προάλλες σε μπαρ στο Little Rock στο Arkansas, απαιτούμε εξηγήσεις!

13 comments:

BLUEPRINTS said...

αυτό λέγεται αντιπερισπασμός... New Orleans ήμουνα και περίμενα τον Γουστάβο...

fevis said...

Τέτοια πράγματα κάνουν τα παιδιά στα αμερικάνικα κολέγια? Σόδομα και Γόμορα!!!

ΠΑΥΛΟΣ said...

Η πηγή μου λέει ότι σε έχει φωτογραφία, λολ!!!

Καλημερούδια sexy αγόρι..

billzouk said...

Ο Blueprints πραγματι ηταν us. Ειχε παει με την αγαπημενη του Τανιλα, να βγαλουν τα ματια τους. Η καυμενη τανιλα ηθελε να το κανουν στην πλ. συνταγματος για να δειξει οτι περνα η μπογια της στην συμμαθητρια της Αννα Καλουτα, αλλα ο αλλος απεκτησε συνειδηση και σου λεει, ας το κανω στα κρυφα. Ας ειναι ομως καλα το εγκυρο δελτιο του star.

ProFyLaKtiKo said...

η φήμη σου προηγείται. μέχρι και στα δικά μου αυτιά έφτασε η θέασή σου στη σαλονίκη.

next time καμουφλαρισμένος

Dr_MAD said...

ΜΑ ΤΙ ΨΕΥΤΕΣ!!!

καιρός ήταν να ξεψαρώσει το beverly hills -εγώ έγινα της σχολής Val

comingThrough said...

@yg lol


pao na katebaso ti seira:P

mahler76 said...

Πίπες γαμήσια και ξεκωλιάσματα...που πήγε η αθωότητα?

ethanandthecity said...

Έχω να καταγγείλω πως είδα τον Συκιά και στον Τύρναβο

Tanila said...

Κι εγώ πως ο Μπίλλης ψεύδεται ασύστολα.
Δημόσιο σεξ; Εγώ μια κιουρία;
Μην κρίνεις εξ'ιδίων τα αλλότρια.
Να θυμίσω στον κόσμο ότι μένει δίπλα στην πιάτσα με τις μαύρες και έχει θεαθεί επανηλημμένως σε γωνίες της Σωκράτους με ευείδεις μαυρούλες.
Και η Άννα Καλουτά με περνάει 3 χρόνια, δεν είναι δυνατόν να ήμασταν συμμαθήτριες.
Ο ίδιος ήταν συμμαθητής της διότι είχε μείνει και ένα χρόνο.

Είδωλο said...

Εγω παλι ακομα μιλαω με την Ντονα, κι εγω οπως κι αυτη το κραταω μεχρι να ερθει ο Μιστερ Ραητ.

Οι κολομβιανοι μου ειπαν να σου στειλουν πολλα φιλια και οτι σε ευχαριστουν για τα τσουρεκια και τα τριγωνα πανοραματος που τους απεστειλες με UPS

sikia said...

blueprintsouli και δε πέρασες να πεις ένα γεια?

fevis μου, είδες τι γίνεται!!!

Παυλούκο μου, η πηγή σου κάνει χρήση απαγορευμένων ουσιών?

blueprintsouli μου, δε με εκπλήσσει που αυτοί οι δυο πήγαν στη ξενιτιά να βγάλουν τα μάτια τους. Τον τύλιξε τον blueprintsouli το αδίστακτο παλιοθήλυκο!

profylaktikouli μου, μην μου πεις ότι και εσύ πιστεύεις τις κουλές φήμες γιατί θα βάλω τις φωνές!!!

sikia said...

madouli μου, εσύ είσαι της ακολασίας γενικότερα!

comingthrough μου, είναι χάλια το πρώτο επεισόδιο τουλάχιστον!

mahlerako μου είδες

ethanouli μου, λατρεμένο το πάρτυ στον Τύρναβο!

Τανίλα μου, αλλά για το ότι τύλιξες τον blueprintsouli δε το κάνεις θέμα βλέπω, δεν απαντάς.... Μαθεύτηκαν οι πομπές σου!

x-oyranouli αρχίζω και ανησυχώ για τις παρέες που κάνεις....