Monday, October 27, 2008

ντολμαδες

Ο mahleroukos με κάλεσε σε μπλογκοπαίχνιδο που πρέπει, λέει, να γράψεις μια ιστορία που να έχει να κάνει με ντολμαδάκια. (Ήθελα να 'ξερα ποιος την ξεκίνησε αυτή την αλυσίδα, ο Μαμαλάκης?)

Τέλος πάντων, επειδή εγώ έχω μεγάλη καρδιά αλλά και ταλέντο στην μαγειρική, θα σας διηγηθώ μια ιστορία αληθινή που μου συνέβη τα δύσκολα εκείνα χρόνια της σχέσης μου με τον Πρόβατο.
Μια μέρα λοιπόν πέρναμε το πρωινό μας στο μικρό μας σαλόνι όπως κάθε μέρα, πριν ο Πρόβατος να πάει στη δουλειά του (στην οικοδομή) και εγώ είχα εκείνη την ημέρα να πάω για καφέ με τη φίλη μου τη Γωγώ την Αντζολετάκη και μετά να γυρίσω σπίτι να ετοιμάσω ντολμαδάκια. Όταν είπα στον Πρόβατο το πρόγραμμα μου για την ημέρα, εκείνος έδειξε περίεργο ενδιαφέρον και άρχισε να με ρωτάει πόσο θα λέίψω για καφέ, και όταν του είπα "έ κανά δύωρο", μου είπε, γιατί τόσο λίγο, κάτσε παραπάνω. Μετά το πρωινό πήγα στην κουζίνα και μετά από κανένα μισάωρο πήγα να δω τι κάνει ο Πρόβατος γιατί θα αργούσε στη δουλειά. Τον βρήκα ξαπλωμένο στο κρεβάτι με τις πυτζάμες. Πρόβατε, τι κάνεις, θα αργήσεις, του λέω. "Α δεν αισθάνομαι καλά-my tummy hurts" είπε και με το ένα χέρι έπιασε την κοιλιά του ενώ το άλλο το είχε κοντά στο στόμα του και πιπιλούσε το δάχτυλο του. Έδειχνε σαν ένα μικρό αθώο παιδάκι.
-Α τότε μη πας στη δουλειά! Κάτσε να ξεκουραστείς. Κάτσε να σου φτιάξω ένα χαμομήλι. Θα πάρω και τηλέφωνο τη Γωγώ να ακυρώσω το ραντεβού μας.
-ΟΧΙ ΟΧΙ, όχι, μη το ακυρώσεις! Να πας! Εγώ θα κοιμηθώ λιγάκι, θα δω και λίγο τηλεόραση που έχει Μπομπ Σφουγγαράκη, θα παίξω με τα playmobils μου και θα γίνω περδίκι.
Άνησυχούσα, αλλά δέχτηκα και έτσι μετά από κανένα μισάωρο βγήκα να πάω για καφέ. Επειδή όμως εγώ είμαι faith and loyal spouse, δε κάθησα να πιω καφέ, αλλά με το που ήρθε η Γωγώ, της είπα τι είχε συμβεί και ότι έπρεπε να γυρίσω σπίτι γρήγορα. Έτρεχα στους δρόμους της Ελευσίνας (όπου και μέναμε) και με τη γλώσσα στο στόμα έφτασα στο περίπτερο στη γωνία να αγοράσω Μίκυ Μάους, Μανίνα και Σούπερ Κατερίνα για τον Πρόβατο. Το περίπτερο όμως ήταν κλειστό (μέρα μεσημέρι). Ξεκλειδώνοντας την εξώπορτα του διαμερίσματος άκουσα μια βαριά αντρική φωνή να λέει "Spank me daddy". Α καλά, σκέφτηκα, παραείναι progressive ο Μπομπ ο Σφουγγαράκης. Ανοίγοντας την πόρτα αντίκρυσα τον Πρόβατο ανεβασμένο σε μια καρέκλα να φοράει μια δερμάτινη στολή με καρφιά και να κρατάει ένα μαστίγιο και τον περιπτερά μας στα τέσσερα στο πάτωμα με ένα λουρί.
Φυσικά το σοκ μου ήταν μεγάλο. Η πίκρα της προδοσίας αβάσταχτη...Πως είναι δυνατόν ο ίδιος άνθρωπος που πριν μισή ώρα ήταν σα το Χρήστο Σεντικάι με τις πιτζαμούλες να μεταμορφώνεται σε Μαρκήσιο ντε Σαντ με δερμάτινα και μαστίγια? Και να πατάει με τις μπότες πάνω στο ύφασμα της καρέκλας? Πως μπορούμε να γνωρίζουμε πραγματικά το σύντροφο μας? Και πως ξέρουμε τι κρύβουν οι τροφές που δίνουμε στα παιδιά μας (άσχετο)? Έτρεξα στο υπνοδωμάτιο, έκλεισα την πόρτα και έκλαψα όλη μέρα. Από τη θλίψη μου τα ντολμαδάκια δε τα έκανα τελικά εκείνη την ημέρα...


Υ.Γ.1. Αφιερώνω την αφήγηση μου αυτή στον revqueerouli που είναι και φαν του μικρού Σεντικάι....

Υ.Γ.2. Σας αφήνω με ένα ρομαντικό τραγούδι....

19 comments:

Είδωλο said...

γι αυτο κι εμενα δεν ειναι του επιπεδου μου να μιλαω στον περιπτερα.

It's safer that way.

One Big DJ said...

LOL kinky boy!

mahler76 said...

άλλη μία συγκλονιστική κατάθεση ψυχής.
Το βίντεο από την άλλη, είναι κατάθεση πορδής.

g for george said...

Δυστυχώς έδωσες αγάπη δίχως ανταπόκριση.

revqueer said...

Σεντικάι φορέβα!

fevis said...

Και με τον περιπτερά!!!! Για όνομα.. Που να ξαναφτιάξεις ντολμάδες μετά από αυτό... Φαντάζομαι πως θα σου έρχονται συνειρμοί και θα σπάει το αμπελόφυλλο στα χέρια σου, όπως έσπασε τότε η καρδιά σου...
υ.γ. σε έχω καλέσει να παίξεις ένα παιχνιδάκι...:-)

Anonymous said...

Συγνώμη, αλλά εγώ, θα έφτιαχνα τα ντολμαδάκια!
Θα ήταν με γέμιση, φρεσκοκομένου κιμά....
Τα οποία ντολμαδάκια, θα τα έτρωγε όλα ... η γονυπετούσα σκλάβα περιπτερού.

aKanonisti said...

Γειά....
εγώ ξεκίνησα το Ντολμαδοπαίγνιον...
και ουδεμία σχέση έχω με Μαμαλάκη....
Χαχαχαχαχαχαχα
Οφείλω να ομολογήσω... πως έπαιξες ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!

Πέθανα στο γέλιο!!!!!!

Το κονσεπτ του παιχνιδιού... είναι να μαζέψουμε βλογοιστορίες για ένα θέμα άσχετο και χαζό... βγάζοντας στην φόρα.. όλο το ταλέντο και τις ικανότητες των δημιουργών τους...

Ε ναι... εσύ το έκανες....
Τέλεια!!!!...

Υ.Γ. Σε προσθέτω στην λίστα Ντολμαδοπαιχτών....
γιατί θα ήταν κρίμα να λείπει το κείμενο σου...από το Ντολμαδοψηφιδωτό....

Alex A. said...

Άξιζε βρε παιδί μου να μην κάνεις τα ντολμαδάκια γι'αυτό το καθημερινό και ασήμαντο γεγονός;

(Γωγώ Ατζολετάκη - LOL... πεθαίνω!)

stella said...

Τα αμπελοφυλλα μπορεις να τα βαλεις και στο ψυγειο,τον περιπτερα τον πετας απο το παραθυρο,τον προβατο τον χωριζεις να τον καβαντζωσει και καμια αποτιστη(εδω,εδω)
Το βινδεο δεν το ειδα ,βαριεμε!!

Κακίστρω said...

Πήρα τους δρόμους μια βραδιά
και τους γνωστούς ρωτούσα
για το κορίτσι μου που αγαπούσα
στην Ελευσίνα μια φοράααααα

Provato said...

ΠΟΣΑ ΨΕΜΑΤΑ!


ΠΟΣΑ ΨΕΜΑΤΑ ΘΑ ΠΕΙΣ ΑΚΟΜΑ.


ΠΟΣΑ!!!!!


ΈΝΑ ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ: NTROP ON YOU.

Provato said...

και αν θες να ξέρεις ο περιπτεράς είχε λουμπάγκο και τον βοηθούσα να συνέλθει.

mahler76 said...

@provato
Mε το καβλί σου τον βοηθούσες να συνέλθει???
Ντροπή provate!!!

Ο Ψυχοβγαλτης said...

γλυκιά συκιά, πόσο ακόμα θα θαυμάσουμε και θα απορήσουμε με το μεγαλείο της ψυχης σου;Εισαι μια ηρωιδα μανα γυναικα της Πινδου, αυτο εχω να πω, αυτο.

sikia said...

και πολύ καλά κάνεις x-oyranouli!

one big dj kinky sheep, indeed!

mahlerouko yes sad but true!

revqueerouli ακόμα ηγείσαι του φαν κλαμπ του?

fevoula μου, η αλήθεια είναι ότι οι ντολμάδες είναι ψυχολογικά δύσκολοι στην προετοιμασία τους για μένα, καταλαβαίνεις...

anonymous, σωστό και αυτό!

akanonisti μου, σε ευχαριστώ. Αφού ξεκίνησε από σένα η αλυσίδα, χαλάλι που θυμήθηκα τα παλιά και συγχύστηκα!

alex a μου, τότε ακόμα δεν είχα συνηθίσει στις συνεχείς απιστίες του, εξ'ου και το σοκ!

sikia said...

stella μου, βλέπω θες πότισμα από τον ποταπό? χμ χμ χμ

αχ κακίστρω μου, πέστα!

Ποταπέ Πρόβατε, ντροπή σε σένα ΚΑΙ στον περιπτερά!

πέστου τα mahlerouko μου, πέστου τα!

ψυχοβγάλτη μου πόσο δίκιο έχεις, σε ευχαριστώ!

aerostatik said...

έμεινα με την απορία , με πόσα ντολμαδάκια στη σειρά ισούται η ψωλή του πρόβατου ?

alienlover said...

το κομμάτι με την Ατζαλα, a real find my friend! ευγε!!!!