Monday, February 12, 2007

Danish

Σήμερα στη δουλειά είχαμε τρεις επισκέπτες από Δανία. Ήταν πολύ νέοι και τολμώ να πω σέξυ. Ο ένας συγκεκριμένα ήταν ένας κούκλος. Ψηλός, ξανθός, με τέλειο χαμόγελο, ντροπαλός.... άψογος! Denmark twelve points, Denmark douze points.
Προθυμοποιούμαι λοιπόν να τους ξεναγήσω στις εγκαταστάσεις του ιδρύματος με τον κρυφό πόθο να με βιάσουν στις αποθήκες. Εκεί λοιπόν που τους λέω, από εδώ η καφετέρια, από εδώ το πάρκινγκ, χτυπάει το κινητό μου. Βλέπω το νούμερο και μου είναι εντελώς άγνωστο.
-Hello, λέω βλαστημώντας για τη διακοπή.
-Ναι γεια σας, μου λέει μια γυναικεία φωνή στα ελληνικά.
-Γεια σας?
-Από το ελληνικό προξενείο σας τηλεφωνώ!
(Παναγίτσα μου, τι θέλουν? Μάθανε για την κολασμένη σχέση μου πάθους με πολιτικό και με φωνάζουν να με λυντσάρουν?)
-Ναι, πείτε μου.
-Βασικά σας παίρνω γιατί αφήσατε μήνυμα για ανανέωση διαβατηρίου και ρωτούσατε τι χαρτιά χρειάζεστε.
-Εγώ? Ε.... δε νομίζω.... έχω βγάλει διαβατήριο..
-Ε και τι είμαι τρελή εγώ δηλαδή και ακούω φωνές? Και πως βρήκα το τηλέφωνο σας?
-Όχι προς Θεού, δε σας είπα τρελή, απλά δεν.....
-Λοιπόν ακούστε τι χρειάζεστε για το διαβατήριο...
-Όχι κυρία μου, σας είπα, έβγαλα διαβατήριο....τώρα μάλιστα που το θυμάμαι, είχα πάρει τηλέφωνο και είχα αφήσει μήνυμα, αλλά αυτό ήταν πριν ένα περίπου χρόνο....
-Ε και εμείς σας απαντάμε, το μήνυμα σας θα ήταν από αυτά που δε σβήσαμε....
-Αχ τιμή μου! Και το ακούσατε τώρα? Πάλι καλά που δε δουλεύετε στα επείγοντα περιστατικά δηλαδή.
Η κυρία αρχίζει να φωνάζει έξαλλη ότι ειρωνεύομαι ανθρώπους που δουλεύουν σκληρά ώστε να μπορώ να κάνω εγώ "τα ταξιδάκια μου στην Ελλάδα όποτε μου καπνίσει"
Δε πιστεύω στα αυτιά μου το πόσο θρασύς είναι, χαμογελώ αμήχανα στα Δανά και της λέω με γλυκιά φωνή "Νομίζω ότι είστε απαράδεκτη" και μου απαντά "άσε μας κοπέλα μου που θα μου πεις εσύ τι είμαι και τι κάνω."
"Ε όχι ακριβώς κοπέλα, αλλά ευχαριστώ για το κοπλιμέντο. Εσείς πως λέγεστε? Ρωτάω επειδή θέλω να κάνω καταγγελία..."
Μου το έκλεισε καταμούτρως. Τα νεύρα μου τσατάλια. Και φυσικά η γκαντεμιά μου ήταν τέτοια που οι αποθήκες ήταν κλειδωμένες και δε μπόρεσα να πάω εκεί τους καλεσμένους και η ξενάγηση τελίωσε με τις αίθουσες υπολογιστών που ήταν γεμάτες από βλάκες χρήστες, οι Δανοί έπρεπε να φύγουν και ένας συνάδελφος μου ζήτησε να πάω στον υπολογιστή να δω φωτογραφίες των παιδιών του από τα Χριστούγεννα. Τα νεύρα μου....

10 comments:

billzouk said...

Ειναι πασιφανες! Αυτη απο το προξενειο σε γκαντεμιασε!

Urfurslaag said...

Καταπληκτικό ποστ! πάντα τέτοια. Πραγματικά οι φωτογραφίες παιδιών συναδέλφων είναι πέραν των ορίων αντοχής ακόμα και του Γκάντι.Αν και σε κάποιες-πολύ σπάνιες περιπτώσεις- μπορεί να έχουν ένα ειδικό ενδιαφέρον. Συνέχισε να τις βλέπεις, η ελπίδα πεθαίνει τελευταία.

Lili said...

Παρε το προξενειο, ζητα ποιος ειναι υπευθυνος για τα διαβατηρια (ονοματα) μετα ζητα να μαθεις ποιος ειναι προισταμενος και ενημερωσε τον και στειλε και στον "απο πανω" φαξ και μαιλ.
Δεν θα χασει την δουλεια της, αλλα ενα "γμησακι" θα την επεναφερει στα ισα της.



σκυλα.

Lithium said...

what a bitch!
na pas sto prokseneio kai na tin vreis na logariasteite...poli arxidw sto epekse.

krima re gmt pu den se viasane ta danakia...exeis tin ameristi simparastasi mu.

an ine kalos o sinadelfos pigene kai vlepe tis fwtografies an oxi na tu les pws exis douleia...polli douleia

apithano post

filia polla

Fraoula said...

---Αχ τιμή μου! Και το ακούσατε τώρα? Πάλι καλά που δε δουλεύετε στα επείγοντα περιστατικά δηλαδή.--- & ---Ε όχι ακριβώς κοπέλα, αλλά ευχαριστώ για το κοπλιμέντο.---

AXAXAXAXAXAXAXAXAXA! An8rwpe mou, 8a me pnikeis! Exw ginei melitzani apo to gelio!

sikia said...

billzouk μου ναι η παλιοσκύλα!

urfurslaag σας αγαπώ!!

lili μου, έχεις απόλυτο δίκιο! Πήρα τηλέφωνο και μίλησα με κάποιον και μου είπε ότι θα το κοιτάξει. Θα στείλω και επιστολή!

lithium μου, δυστυχώς ο συνάδελφος δεν είναι πολύ χοτ, καταλαβαίνεις....

φραουλίτσα, φιλάκια!!!

Sraosha said...

Καλό είναι να μην μπλέξεις με το προξενείο του Λονδίνου, τότε...

Πάντως, αν στείλεις επιστολή όπου γράφει ότι την κοινοποιείς (έστω και αν δεν την κοινοποιείς, κατάλαβες...) στο ΥπΕξ, θα αναγκαστούνε να ασχοληθούν.

Tanila said...

Δηλαδή το Ελληνικό Δημόσιο δε μας αφήνει να γαμήσομεν ΟΥΤΕ στο εξωτερικό;
(στο εσωτερικό το κάνει μια χαρά)

civil said...

To ελληνικό δημόσιο υπάρχει ΠΑΝΤΟΥ!
ναιαιαιαιαιαι!

vasvoe said...

sykia μου κι εγώ τα ίδια πέρασα με τη πρεσβεία εδώ. τελικά σιχτίριασα και πήγα να βγάλω το διαωβατήριο στην ελλάδα και βρήκα τον έρωτά μου!!! χιχιχιχ