Wednesday, February 28, 2007

Responses you don't want to get from your partner during sex

Λατρεμένοι αναγνώστες, σας παραθέτω διαλόγους που όλοι μας νομίζω έχουμε ζήσει και μας έχουν ξενερώσει....


-Αχ, που κάθομαι και τσούζει?
-Σε απορροφητήρα IQ.

________________________________________

-Αααχ τι μου κάνεις?
-Καλά είμαι μωρέ, αλλά έχω κάτι τρεξίματα με την εφορία.

_________________________________________

-Ταπείνωσε με, εξευτέλισε με.
-Δε χρειάζεται, αφού το κάνεις μια χαρά μόνη σου.

___________________________________________

-Πονηρούλη, έχεις όπλο καλέ στην τσέπη σου ή χαίρεσαι που με βλέπεις?
-Άσε κάτω μωρή το καινούργιο μου κινητό μη σου σπάσω το κεφάλι!

5 comments:

Provato said...

αχ μου θύμισες τις ωραίες στιγμές μας στο κρεβάτι (και το πάτωμα, ον δρόμο, τους θάμνους, τις παραλίες, την Πανεπιστημίου, την Ακρόπολη, το Allu Fan Park) όταν ήσουν Ελλάδα, πριν μάθω ότι με κερατώνεις με άλλους και το διαλύσουμε...


αχ, τι έλεγε ο στόμας μας εκείνες τις εποχές.... τι ωραία που ήταν!

:-))

. said...

-πες μου το νιώθεις; Σ αρέσει;
-.... ε; ποιο;

Urfurslaag said...

...να ελπίσουμε πως θα παραθέσεις αντίστοιχες στιγμές που σε ερέθισαν;

:)

Sraosha said...

Νούμερο 2:

-Αχ, που κάθομαι και τσούζει?
-Σε απορροφητήρα IQ.

Νούμερο Ούνο:

-Αααχ τι μου κάνεις?
-Καλά είμαι μωρέ, αλλά έχω κάτι τρεξίματα με την εφορία.

Anonymous said...

enforcing grew accesss commencing construing graphics mudk pktszt marriott targeted catable
lolikneri havaqatsu