Wednesday, February 21, 2007

Happy Birthday


Δύο χρόνια τσούζει αλλά μου αρέσει!

Και για να γιορτάσουμε λατρεμένοι αναγνώστες τα γενέθλια αυτού εδώ του μπλογκ, ανακοινώνω διαγωνισμό για τον ανδρικό πληθυσμό (ο γυναικείος πληθυσμός κερδίζει την εκτίμηση μου):
Άνδρες ηλικίας από 20 έως 55 ετών στέλνετε σύντομη έκθεση (μέχρι 300 λέξεις) αναλύοντας γιατί η Συκιά είναι γατούλα του σεξ, και φωτογραφία πρόσφατη στο sikia@email.com και ο νικητής θα κερδίσει ταξίδι στην Αμερική για 1 εβδομάδα. Προθεσμία υποβολής δελτίων συμμετοχής 1η Μαρτίου.

8 comments:

BLUEPRINTS said...

Κατ'αρχήν χρόνια πολλά, δημιουργικά, σεξουαλικά... όσον αφορά τον διαγωνισμό η ηλικία στο τσακ με συμπεριλαμβάνει κι οι 300 λέξεις εύκολο για να περιγράψουν κάτι τέτοιο, αλλά αποφάσισα να μην λάβω μέρος γιατί θα κερδίσει σίγουρα ο πρόβατος που έχετε και παρελθόν και καλύτερη φωτογραφία να στείλει (οπότε θεωρώ το διαγωνισμό σικέ και προδικασμένο...)

billzouk said...

Ουτε εγω θα λαβω μερος γιατι δεν θελω να μπλεκω τα ερωτικα με τα επαγγελματικα!!!
Εισαι ακομα μανατζερ μου, θυμασαι;

Good As You said...

Happy Birthday Sykia...

na ta ekatostiseis...

xxx

Fraoula said...

Kala eisai foveros, etsi? Happy blog-birthday loipon! Pantws egw to dhlwnw dhmosia kai me 8rasos! An exeis tetoio humor kai sth real life kai se sunantousa einai ma8hmatikws vevaion oti h 8a se kapsourevomoun h 8a se ekana kollhtari mou! Mazi kai thn Tsoutsounela ennoeitai!! :0)

Lithium said...

Xronia pollaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!

sinexise na mas kaneis na pethenume sta geliaaaaa

filia polla

Urfurslaag said...

Να ευχηθώ και εγώ λοιπόν, να απολογηθώ που δεν πέρασε από το μυαλό μου το αυτονόητο (πως ο Βενιζέλος είναι φανατικός αναγνώστης σας), και να δηλώσω συμμετοχή στο νέο σας πρότζεκτ. Σύντομα θα δημοσιεύσω μια ολόσωμη φωτογραφία μου στο λιανοκλάδι.

sikia said...

blueprints μου, είσαι σούπερσεξυ, για χάρη σου θα παραβιάζαμε όλους τους κανονισμόυς.

billzoukouli μου, έχεις δίκιο και ως μάνατζερ δουλεύω αδιάκοπα για να σε προωθήσω.

good as you μου, thank you πολύ!

φραουλίτσα μου, σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια (και η Τσουτσουνέλα σε ευχαριστεί).

lithium μου σ'ευχαριστώ! Φιλάκια πολλά!

urfurslaag μου, αναμένω τη φωτογραφία σας με λαχτάρα και συγκίνηση!!! Κάτι μου λέει ότι θα κερδίσετε εσείς τον διαγωνισμό!

Urfurslaag said...

εεε... συγνώμη που ενοχλώ πάλι αλλά δημοσίευσα μια φωτό μου στο λιανοκλάδι, όσο για την έκθεση, ιδού:

ΘΕΜΑ: γιατί η Συκιά είναι γατούλα του σεξ;

ΛΥΣΗ: "Είναι προφανές!"



Διότι στο σχολείο που πήγα μας έμαθαν πως "συγνώμη που το κείμενο αυτό είναι τόσο μεγάλο, δεν είχα το χρόνο να το κάνω συντομότερο"

...κολεγιόπαις γαρ.

Ενημερώστε με αν έχω κερδίσει.
Πότε λέτε να δημοσιεύσετε τους νικητές?