Thursday, January 22, 2009

It's in the news

16 comments:

Jimmy Rose said...

Τρέχω να πάρω την εφημερίδα....
Καλημέρα

stella said...

τελειο!

καλε πως τα κανουν αυτα τα πραγματα?

Ερωτηση!
ειχατε προγαμιαιες σχεσεις?

Provato said...

γουανταφάκ!!! ΓΟΥΑΝΤΑΦΆΚ?????????


ΓΟΥΝΤΑΦΑΚ?????

ProFyLaKtiKo said...

ΣΟΚ στη μπλογκοκοινότητα

George Tsitiridis said...

kai peitheis esi edo oti se viasan?

ZwZw said...

Τα ίδια έπαθε και η Μένια του Περίανδρου. Ξύλο να δεις. Δυο φορές τη μέρα τη βίαζε. Τέσσερις αποβολές στα καπάκια η Μένια. Τα χανε ένα ένα τα μπαστάρδια του Περίανδρου. Αλλά ήτανε και χαζή άμα δε τους έπαιρνε χαμπάρι ο πεθερός της να τη γλιτώσει ακόμη θα την έδερνε την δόλια!
Είναι να μη σου τύχει!!

hourglass said...

Προφανώς αναφέρεσαι στη μείωση της στρατιωτικής θητείας στο πεζικό...

Είδωλο said...

ΣΕΛΙΔΑ 17?

ΤΙ ΙΕΡΟΣΥΛΙΑ ΘΕΕ ΜΟΥ

A cover girl like you?

Dr_MAD said...

πιάνετε τα άκρα! σας παρακαλώ ηρεμήστε!

*έχω πληροφορίες ότι ο πρόβατος μίλησε στο down town. λυπάμαι

natasha hassiotis said...

τι έγινε πάλι με την Εύη Βατίδου;

mahler76 said...

είμαστε μαζί σου καλή μου sikia.

natasha hassiotis said...

μα να σκοτώσουν έτσι το Μπιμπίλα; (ακόμα να συνέλθω απ' το προηγούμενο ποστ).

Υ.Γ. και τελικά τι έγινε με την Εύη Βατίδου;
Υ.Γ.1 Πάω στου πρόβατου να τον ψάλλω επιτοπίως. ε, πια, το παράκανε!

fevis said...

Τελικά τον έκανες και πρωτοσέλιδο τον αχρείο.... Είσαι πολύ ανώτερος άνθρωπος....:-)

g for george said...

Συκιά μου, αφήνω τώρα σχόλιο διότι τόσες μέρες ήμουν σοκαρισμένος.
Κάποια πράγματα απλά δεν τα βάζει ούτε κι ο πιο ευφάνταστος νους...
Ζούσες ένα δράμα.

sikia said...

jimmy rose, αν εξαντλήθηκε από τα περίπτερα πες μου να σου στείλω εγώ κόπια!

στέλλα μου, όχι μέχρι τη νύχτα του γάμου ήμουν βίτρζιν.

Πρόβατε, σε σοκάρει η αλήθεια?

προφυλακτικούλι μου, σοκ και δέος!

πισογλεντούλη μου, τι εννοείς? Το αμφισβητείς?

Ζωζώ μου, ανατρίχιασα!

hourglass μου, και αυτό δε λέω, είναι συγκλονιστικό!

x-oyranouli, αφού είμαι άτομο σεμνό και ταπεινό!

madouli στο Down Under έπρεπε να μιλήσει!

mahlerouko μου γλυκέ σ'ευχαριστώ και σε φιλώ!

sikia said...

highvoltagepress μου, πέστου τα του ποταπού (όσο για το Μπιμπίλα συμφωνώ, σοκ!)

σε ευχαριστώ fevis μου γλυκιά!

george μου γλυκέ, πέστα ! Πέστα! Δράμα δε λες τίποτε!