Thursday, April 26, 2007

Ach Nontas


Ήταν όνειρο ζωής να γνωρίσω έναν άντρα που να τον λένε Νώντα. Γιατί το όνομα αυτό εμπνέει φυσικά αρρενωπότητα, βαρβατίλα αλλά και σεβασμό στα ήθη και έθιμα και τις αρχές. Και μπορώ να σας πω με μεγάλη μου χαρά ότι το όνειρο μου έγινε πραγματικότητα. Γνώρισα εδώ στην κρύα ξενιτιά έναν Έλληνα χθες που τον λένε Νώντα! Βγήκαμε για καφέ και όλη την ώρα έκανε αναφορές στο σεξ. Συγκεκριμένα, έλεγα εγώ πχ. "Αχ κοίτα Νώντα,οι αμυγδαλιές ανθίσανε" και εκείνος απαντούσε "να σου χώσω την αμυγδαλιά στο κώλο να σου πω εγώ." Αργότερα τον ρώτησα αν έχει πάει στην καινούργια βιβλιοθήκη απέναντι από το σπίτι του και μου απάντησε χαμογελώντας "αν σου χώσω όλα τα βιβλία που έχει η βιβλιοθήκη στο κώλο, θα σου πω εγώ." Τις πρώτες 30 φορές που χρησιμοποίησε τη φράση (ακόμα και με αντικείμενα ή θέματα που δεν φημίζονται για τη χρήση τους ως δονητές, πχ αν σου χώσω εγώ τον πληθωρισμό στο κώλο, θα σου πω εγώ) ήταν χαριτωμένο. Μετά όμως άρχισα να αναρωτιέμαι αν με θέλει κολασμένα, ή μήπως είναι ανίκανος και κάνει compensate με verbal threats. Δε ξέρω τι να σας πω λατρεμένοι αναγνώστες, έχω ραντεβού απόψε μαζί του, και θα βγάλω γνωμάτευση και θα σας πω.

11 comments:

Loucretia said...

Τι να σου πω βρε Συκια μου, βγαλεις δε βγαλεις γνωματευση, ξερεις που θα καταληξει κι αυτη...

tzonakos said...

Xaxaxaxaxaxa
Χαχαχαχα ( βροντερό ) !
Ρε το Νώντα !
Εγω νομίζω οτι απλά του αρέσει να χώνει οτι νά ναι, όπου νά ναι.
Ο πληθωρισμός είκαι οκ, τον εχω δοκιμάσει, πώς να κανα αλλιώς ;
Πάντως δεν ακούει καλά η τύχη σου, εσύ είπες " Νώντα " εκείνη άκουσε " Χώστα "

Queerdom said...

Ελπίζω να σου χώσει ό,τι θες εκεί που το θες..;) Αχ ο Νώντας..

Provato said...

λοιπόν; Πως πήγε το ραντεβή;


εεεε; Μπεεεε;

Urfurslaag said...

Αχ Συκιά μου οι δρόμοι μας χωρίζουν οριστικά λοιπόν. Εσύ με τον Νώντα, εγώ με τον Αντώναρο που με φλερτάρει ανοιχτά...

Τι να σου πω Συκιά μου, ότι και να κάνεις, ότι και να πείς δίκιο θα έχεις.
Σκύβω το κεφάλι ταπεινωμένος...
...και βλέπω την μούτζα της Κουίρντομ!

Κουίρ, τι κάνεις χαρά μου, χαθήκαμε.

sikia said...

loucretia μου, έχεις δίκιο.

tzonako μου, welcome! Έχεις δίκιο, πάλι καλά που δεν άκουσε Χόντα, γιατί δε τα πάω καλά με την οδήγηση.

queerdom μου σε ευχαριστώ! :-)

προβατάκο σέξυ καυτέ και συνάμα ποταπέ! Θα γράψω ποστ με αναλυτικές λεπτομέρειες και τζουσι ντιντεϊλς.

Αχ ουρφάκο μου, με πλήγωσες ανυπερθέτως με τη στάση σου και τη συμπεριφορά σου. Αλλά επειδή έχω μεγάλη καρδιά και είμαι και γατούλα του σεξ, σε συγχωρώ! Από εδώ και πέρα όμως μόνο φίλοι όχι σεξ, ή μόνο σεξ όχι φίλοι?-δε θυμάμαι, θα το σκεφτώ και θα σου πω! Βλέπω το νυφικό κάθε βράδυ και κλαίω, αλλά σε συγχωρώ!

tzonakos said...

Καλώς σας βρήκα Συκιά, και που να άκουγε Ανακόντα, φαντάσου τι θα σου έφερνε !!!!
Α, ναι, περιμένω να μάθω για το ραντεβού :)

Urfurslaag said...

Αχ Συκιά μου! Η μεγάλη σου καρδιά όλους τους χωρά! Ακόμα και εμέ τον άθλιο αφελή που σε πλήγωσα πατώντας την μπανανόφλουδα του σατανικού πρόβατου...

Αχ Συκιά μου τι λές για όχι πια σεξ μόνο μπλόγκερς;

ethanandthecity said...

εκ φύσεως καχύποπτος πιστεύω πως όπου ακούς πολλά σύκα κράτα και μικρό καλάθι. Αναμένουμε την αξιολόγηση μετά το δεύτερο ραντεβού. Μπήκε τελικά το νερό στο αυλάκι?

sikia said...

αχ ethan μου, ακόμα να μπει το νερό στο αυλάκι! Προχωρούμε με πολύ αργούς ρυθμούς!

comingThrough said...

ksero to mellon...:P