Monday, April 23, 2007

Philosophy

Ο λατρεμένος επιστήμονας Δόκτωρας Φλάντζας μου έριξε το μπαλάκι (που πάει το πονηρό μυαλό σου, ο Δόκτωρας είναι παντρεμένος και με τρίδυμα) να γράψω φιλοσοφικές σκέψεις (η αλήθεια είναι ότι δε κατάλαβα τι ακριβώς έπρεπε να κάνω, και μου πήρε πολύ ώρα να καταλάβω τι μπαλάκι μου έριξε). Αλλά τελικά διαπίστωσα ότι πρέπει απλά να γράψω φιλοσοφικές σκέψεις ή αποφθέγματα που μου έμαθε η ζωή.

Ιδού λοιπόν:

Όταν φάμε για βραδυνό τρία πιάτα φασόλια, δε τρώμε επιδόρπιο δαμασκηνόπιτα.

Το πολύ το τάκα τάκα το βαριέται και ο παπάς.

Όταν έλληνας γκέι σου λέει ότι σιχαίνεται τη θηλυπρέπεια και πάει μόνο με αρρενωπούς σαν τον ίδιο, πάρε μαζί σου ομπρέλα γιατί θα σε γεμίσει στρας.

Είναι πικρό το πιοτό της αμαρτίας και δεν υπάρχει ευτυχία που να κόβεται στα τρία και τι Λωζάνη, τι Κωζάνη, χιόνια η μια και χιόνια η άλλη, και γενικότερα οι παλιοί στιχουργοί ήταν σοφοί θα έλεγα, και ξέρανε πως να μαστουρώνουν και να γράφουν παπαριές με στυλ και αξιοπρέπεια.

Οι Έλληνες της ομογένειας είναι δυο φορές Έλληνες, οι εξωγήινοι Έλληνες είναι τρεις φορές Έλληνες.

Ευχαριστώ. Και πετώ και εγώ το μπαλάκι με τσαχπινιά και μπρίο στον Ουρφάκο (αχ ελπίζω να μην τον χτύπησα στο μάτι με το μπαλάκι) και στην τσαχπίνα την
Μαντλιν Ολμπραϊτ
!

4 comments:

Provato said...

θα σου πρότεινα να επισκεφτείς το blog του "αραβωνιαστικού" σου... ή μήπως πια δεν είναι;



εεεεεε; Μπεεεε;

Dr.Φλάντζας said...

Αγαπητή κυρία Σικιά:
Βλέπω πως δεν σας αφήνει αδιάφορην το τάκα τάκια των παπάδων.

Ευχαριστώ δια τας φιλοοφίας σας,
Dr.Φλάντζας

Urfurslaag said...

Ω Συκιά, Συκιά...δεν έχω μάτια να σε κοιτάξω...έπαιξα το σκοτεινό παιχνίδι του πρόβατου αντί να παίξω το ιντελεκτσουέλ δικό σου.

Το μπαλάκι που μου πέταξες μου καρφώθηκε στο κέρατο και το είδα σήμερα μόλις.

Επιφυλάσομαι.



Γειά σου Ντόκτορ.

Provato said...

χα! πάω για μπάνια στην σαμπάνια ρεεεεε.
μπεεεεε