Tuesday, April 24, 2007

To all my fans

Θέλω να σας ευχαριστήσω όλους θερμά όσους μου στείλατε εμαιλς και μηνύματα αγάπης και υποστήριξης μετά την αποκάλυψη ότι ο ποταπός Πρόβατος αποπλάνησε τον αρραβωνιαστικό μου επί τούτου για να μου διαλύσει τον αρραβώνα και να με λαβώσει παραμονές της αδυσώπητης δικαστικής διαμάχης μας. Φυσικά στην ιστορία αυτή και ο Πρόβατος και ο πρώην αρραβωνιαστικός μου έδειξαν τα πραγματικά τους πρόσωπα (καλά ο Πρόβατος δεν έδειξε μόνο το πρόσωπο του, μας δείχνει και τον κωλαρίκο του στο προφίλ του).
Καταλαβαίνετε ότι η θλίψη μου είναι μεγάλη.
Σας ευχαριστώ όλους λοιπόν για τα μηνύματα σας. Σας αγαπώ!

Υ.Γ. Τώρα που είμαι free και χωρίς δεσμό, ζητείται σέξυ άνδρας με ήθος και αρχές και άσβεστη δίψα για σεξ με σκοπό σοβαρή σχέση. Επικονωνήστε μαζί μου μέσω email. Ευχαριστώ!

7 comments:

srt said...

Για να είμαι ειλικρινής, και εγώ αρχικά είχα εντυπωσιαστεί από το πνεύμα και την καλλιτεχνική πλευρά του Πρόβατου. Σε σημείο να αμφιβάλλω και για το ποια πλευρά είχε δίκιο. Όχι πια. Όχι μετά από αυτό. Η Κοινή γνώμη είναι μαζί σου. Προτείνω να μαζέψουμε και επιστολές συμπαράστασης. Κουράγιο, ζεις ένα δράμα.

Provato said...

ναι σιγά τα Mail. ένας τυφλός σου έστειλε. και ένας μικροτσούτσουνος. μπεεεεεε ρε!

όσο για σένα filistor κάνεις λάθος που πας με το μέρος του ψέματος και της sikias.

αλλά ο Θεός αγαπά τον κλέφτη αλλά τον σαραντάποντο νοικοκύρη τον αγαπά πολύ περισσότερο.

μπεεεεε

Nikos Chrisikakis said...

krima kai pali krima .eisai atyxh sykia!
sou exw steilei supporting email me ena palikari pou psaxnei gynaika gia spiti kai eksypni kai morfwmeni kai kali sto krevati!!!check kai pes mou !
cheers
Nikos

Anonymous said...

Αχ με έχετε καταστεναχωρήσει...κάνωμια τελευταία προσπάθεια συμβιβασμού των 2 αντιδίκων....σας έκλεισα εκδρομούλα στην Καραϊβική...ισως το ειδυλιακό τοπίο σας βοηθήσει να τα ξαναβρείτε...αλλά κι αυτό να μην γίνει τουρίστες και ντόπιοι θα ναι μπόλικοι για να περάσετε καλά τι λες συκιά μου????

Yellow Kid said...

Αχ ρε Συκιά τι σου' μελε να πάθεις ανοιξιάτικα!
"Βρε Ούφους" του λέω, "εσύ εχείς τον Βύρωνα, τον Μάνο, τον Βαγγέλη, τι πάς να μπλέξεις με τα πρόβατα; Δεν ξέρεις πόσο τσακίρικα και πονηρά ματάκια έχουν; Αφησες τον γάμο και τρέχεις για πουρνάρια;"

"Εχεις δίκιο", μου λεει, χαμηλώνοντας τα κόκκινα μάτια του.
"Αλλα δεν είσουν εσύ που ακουσες το βελούδινο βέλασμα του"

Τι παραπάνω να του πώ, ερωτευμένο τέρας;

Και για σενα, Συκιά που ψάχνεις μου έχει μείνει ενα αρνί απο το Πάσχα. Το λένε Χανιμπάλ και εδώ θα βρείς όλες τις λεπτομέριες:
http://kitchendangerous.blogspot.com/2007/04/blog-post_10.html

Dr.Φλάντζας said...

Αγαπητη κυρια Συκια:

Μετα λύπης τα νεα έφτασον κε μεχρι τας γραφειας μου. Πρέπη να σας ενημερώσω πως ο κύριος Πρόβατος έχει κάνει κε παλάιοτέρως σεξουαλικάς παρενοχλήσεις κε ις αλλους ιστολόγους δια να ικανοποιήσει τας ναρκισσιστικάς του επιθυμίας.
Ως επιστήμων κε διδάκτωρ της νομικής μήπως θα επιθυμούσατε να αναλάβω νομικάν τον κύριον Πρόβατον;

Κύριε Πρόβατε κάντε μόκο,
Dr.Φλάντζας

sikia said...

filistor μου, είδες το κάθαρμα! όντως χρειάζονται επιστολές συμπαράστασης.

Πρόβατε, είσαι ένας potap καρα-bitch! (ωχ σα τούρκικο ακούγεται αυτό)

νικο μου γλυκέ σε ευχαριστώ που με σκέφτεσαι, ναι ας προχωρήσει το προξενιό, το παιδί είναι συμπαθέστατο.

μαράκι μου δεν είδες τι μου έκανε??? Όχι και να πάω διακοπές με τον potap...

γιελοκιντουλι μου, θλίβομαι, μόνο αυτό έχω να πω....

Δόκτορα Φλάντζα, όταν εννοείτε να τον αναλάβετε νομικά, εννοείτε να αναλάβετε να τον βάλετε μέσα ελπίζω. Και βέβαια Δόκτορα, το άτομο είναι κίνδυνος για την ασφάλεια αυτής της χώρας, για να μην αναφερθώ στην πολιτισμική μας κληρονομιά και παράδοση. Προσέξτε όμως, θα δοκιμάσει να σας την πέσει!