Sunday, April 29, 2007

weekend news

Αυτό το Σαββατοκύριακο συνέχισα την αποστολή μου να αποκωδικοποιήσω το φαινόμενο Νώντας. Έτσι τον κάλεσα την Κυριακή να φάμε το μεσημέρι για να ανακαλύψω τι άνθρωπος είναι και για να θαυμάσει και εκείνος το ταλέντο μου στην μαγειρική.
Ήρθε στην ώρα του. Μπαίνοντας μέσα μου είπε «αυτό είναι για σένα» και απλώνοντας το χέρι του μου έδωσε ένα ρολόι ξυπνητήρι. Συγκινήθηκα από τη χειρονομία αν και κοιτώντας το ξυπνητήρι δε μπορούσα να καταλάβω γιατί ακριβώς έφερε αυτό το πράγμα το οποίο δεν ήταν τυλιγμένο, ούτε καν σε τσάντα, φαινόταν φθαρμένο αλλά χωρίς την αξία της αντίκας, είχε τις μπαταρίες μέσα και λειτουργούσε κανονικά και μάλιστα ήταν προγραματισμένο και για τις επτά το πρωί να χτυπήσει.
«Αχ σε ευχαριστώ βρε Νώντα μου, δεν έπρεπε» είπα εγώ αλλά εκείνος δεν απάντησε.
«Από που το πήρες, από μαγαζί με αντίκες?» (όχι θα το άφηνα το θέμα έτσι).
«Όχι ρε, τι λες, από το σαλόνι της σπιτονοικοκυράς μου το βούτηξα»
«Α.... πολύ συγκινητική χειρονομία βρε Νώντα μου, αλλά μήπως η γυναίκα το χρειάζεται?»
«Τι να το χρειάζεται μωρέ, 80 χρονών είναι, που έχει να πάει και θέλει ξυπνητήρι?»
«Τι να σου πω Νώντα μου, εσύ ξέρεις....» (Άρχισα να τρομάζω στην ιδέα ότι μπορεί να έπαιρνε κανένα αναμνηστικό και από το δικό μου το σαλόνι, αν μετά είχε να πάει σε άλλη επίσκεψη.)
Καθήσαμε και φάγαμε, όχι να το παινευτώ αλλά το γεύμα ήταν μπουκιά και συγχώριο. Είχα φτιάξει και γλυκό αλλά ο Νώντας ήθελε παγωτό που δεν είχα. Μιλήσαμε για τα ενδιαφέροντα του (του αρέσει να παίζει τάβλι και «να κοιτάζει χοντρές»-δεν ήθελα να ρωτήσω λεπτομέρεις), αλλά και για το παρελθόν (είχε πάρει αποβολή όπως μου είπε στο λύκειο, γιατί έβαλε φωτιά στον λυκειάρχη-πάλι δε ρώτησα λεπτομέρειες). Τελικά μετά το φαγητό και το καφέ έφυγε γιατί είχε να πάει για μπόουλιγκ αφού πρώτα κανονίσαμε να ξαναβρεθούμε την Τετάρτη για καφέ. Έτσι οι έρευνες μου δεν προχώρησαν και ακόμα υπάρχει ένα πυκνό σύννεφο που τυλίγει τον άνδρα μυστήριο-Νώντα....

Όλο το Σαββατοκύριακο άκουγα το Back To Black της Amy Winehouse, και συγκεκριμένα το Mushtaq Vocal Remix. Το τραγούδι με έχει πορώσει και έχει και τους σωστούς στοίχους, τους οποίους τους αφιερώνω στον ποταπό Πρόβατο


He left no time to regret
Kept his dick wet
With his same old safe bet
Me and my head high
And my tears dry
Get on without my guy
You went back to what you knew
So far removed from all that we went through
And I tread a troubled track
My odds are stacked
I'll go back to black

We only said good-bye with words
I died a hundred times
You go back to her
And I go back to.....
I go back to us
I love you much
It's not enough
You love blow and I love puff
And life is like a pipe
And I'm a tiny penny rolling up the walls inside

We only said goodbye with words
I died a hundred times
You go back to her
And I go back to
We only said good-bye with words
I died a hundred times
You go back to her
And I go back to
Black, black, black, black, black, black, black,
I go back to
I go back to
We only said good-bye with words
I died a hundred times
You go back to her
And I go back to
We only said good-bye with words
I died a hundred times
You go back to her
And I go back to black

7 comments:

Tanila said...

Mήπως ήταν υποννοούμενο για "ραντεβού στις εφτά";

tzonakos said...

Καλά που δεν ειπες οτι δεν σου άρεσε !
Θα σου πρότεινε να στο χώσει κάπου .... :)
Τωρα αυτό τι ήταν ; Βούτηξε ενα παλιό ξυπνητήρι απο γριά γυναίκα να το πάει για δώρο στο σπίτι γυναίκας στο πρώτο ουσιαστικά πριβέ ραντεβού ;
Ας έκλεβε λουλούδια τουλάχιστον ο γύφτουλας.
Σόρρι που στονε βρίζω, μη του το πείς, θα μου χώσει το πληκτρολόγιο κάπου...

srt said...

sikia εσύ είσαι μια γυναίκα του πνεύματος... Περνάς μια μετατραυματική φάση, μη παίρνεις βιαστικές αποφάσεις. Από τον πρόβατο, την προσωποποίηση του σεξ, και τον ουρφ, την προσωποποίηση του πνεύματος, με τον Νώντα ;Γιατί;

billzouk said...

Παλι καλα που δεν την ξεκανε την γρια σαν τον Ρασκολνικοφ!

Queerdom said...

Εγώ λέω να δώσεις άλλη μια ευκαιρία κι αν δεν σου βάλει τίποτα εκεί που θέλεις να μπει, τότε να αποφασίσεις ότι το φαινόμενο-μυστήριο-άντρας-βαρύς κι ασήκωτος Νώντας ήταν μια φούσκα που ξεφούσκωσε..

Lithium said...

emena kati mou lei pws autos o antras dn ine gia sena vre sikia mou....esi prepi na ise me kapion pio intellectual...ti na pw omws?gousta einai auta....mporei na einai kai kalos sto krevati....an ine etsi krata ton mono giauto....k meta vlepoume

filia

sikia said...

tanila μου, λες και να το παρεξήγησα?

tzonako μου, είναι όντως απαράδεκτος αλλά όπως πολύ σωστά επισήμανες, πρέπει κανείς να αποφεύγει την κριτική μπροστά του γιατί χώνει....

filistor μου, έχεις δίκιο... Ίσως όμως κρύβει κρυφά ταλέντα ο Νώντας.

billzoukouli μου, αυτό ακριβώς σκέφτηκα και εγώ!!! Ευτυχώς ζει η γυναίκα ακόμη....

queerdom μου, αυτό λέω και εγώ, μια ευκαιρία ακόμη, γιατί πρέπει πάντα να δίνουμε ευκαιρίες...

lithium μου, εκέί είναι το ερώτημα το καυτό, πώς είναι στο κρεβάτι!!! Ελπίζω να μάθω σύντομα...