Tuesday, January 08, 2008

Happy New Year!

Λατρεμένοι αναγνώστες, καλή και ευτυχισμένη χρονιά! Επέστρεψα πάλι στην ξενιτιά μετά από μια πολύ σύντομη και περιπετειώδη διαμονή στα πάτρια εδάφη (θα σας τα εξιστορήσω αναλυτικά σε επόμενα ποστ).
Εγώ είχα άλλα σχέδια για τη διαμονή μου, αλλά κατέληξα να βρίσκομαι σε απομονωμένη τοποθεσία μακριά από τις τέχνες και τα γράμματα (αλλά παρόλα αυτά ενημερώθηκα για όλα τα καυτά οικονομικοπολιτικά ζητήματα της χώρας, πχ ροζ DVD, τεστ DNA για το Πασχάλη κλπ).

Μη μένοντας Αθήνα δε μου δόθηκε η ευκαιρία να πάρω το έπαθλο μου του διαγωνισμού μαγειρικής, δηλαδή μια καυτή βραδιά πάθους και ηδονής με τον Παυλούκο, ούτε να συζητήσω τις λεπτομέρειες για το μοναστήρι με τον blueprintsouli. Χίλια συγγνώμη καλά μου παιδιά, θα έρθω όμως Αθήνα ξανά συντομότατα για να σας δω και φυσικά να πάρω το έπαθλο μου!!!

Παρόλη την αποχή μου από τα μπλογκς, σας είχα όλους στο μυαλό μου. Στο αεροπλάνο πχ, στο ταξίδι της επιστροφής κάθησα δίπλα σε μια κυρία η οποία μου διηγήθηκε πως ο γιος της είχε μπλέξει με μια γυναίκα αντροχωρίστρα, προσπάθησα να μάθω λεπτομέρειες γιατί υποψιάζομαι ότι η γυναίκα αυτή είναι η Τανίλα, αλλά η κυρία μόλις είδε το έντονο ενδιαφέρον μου φοβήθηκε ότι είμαι του FBI, και μου το γύρισε σε συνταγές της Βέφας Αλεξειάδου. Για να μη σας πω για τον σέξυ αεροσυνοδό που έμοιαζε στο Νανάκο.

Anyway, τρέχω να ξεπακετάρω και να πάω στη δουλειά να ξαναδώ τη στρίγγλα!

15 comments:

xipasmenos said...

Kai meis se perimename....this will go down on your permanent record dear......

oni said...

Καλώς μας ήρθες πάλι πίσω Συκιά μου! Μου έλειψες! Καλή σου χρονιά και ελπίζω να πέρασες καλά! Ανυπομονώ να διαβάσω τα κατορθώματά σου στα πάτρια εδάφη!

Υ.Γ. Τους άντρες που σου πέρασα από κάστινγκ (είδαν τη διαφημιστική καμπάνια που σου ετοίμασα) να αρχίσω να τους στέλνω έναν-έναν να τους κρίνεις;

Υ.Γ.2 Μήπως να στήναμε ένα ριάλιτι στιλ "Flavor of Love" ή "I Love New York" να βρεις το ταίρι σου να μη χρειάζεται να κλειστείς στο μοναστήρι;

fevis said...

περιμένω όλα τα νέα από την επίσκεψη στην μαμά ελλάδα.. Και ας μην έστειλες μήνυμα να βρεθούμε...Καλή χρονιά!!!

revqueer said...

Welcome baaaaack!! We missed u!!

Ναυτίλος said...

Welcome back dear Sykia!

I've really missed ya. My best wishes for a happy-happy new year, with healthiness and happyness and lots and lots of lusty, dirty, horny sex with be-a-u-ti-ful boys.

Kisses sugga-boy! :-*

Slourp!!! said...

aman kaname mexri na epistrepseis
i apoxi apo to sex kratise kai tis giortes? sou mpike kala o neos xronos vre katholou?....ego afto thelo na matho
kali xronia sikia mou mats mouts!!!

Είδωλο said...

Mη σου πω τιποτα, για το παραμυθι με τους κολομβιανους που μας πουλησες και τελικως με αφησες συξυλο και χωρις σοκολατες τις ημερες της εορτης μου πανω απο ολα...
Λυπαμαι πολυ αλλα δε το περιμενα αυτο απο τους κολομβιανους.

Provato said...

αγόρι χρόνια πολλά και καλά. και για το 8 αλλά και για την ονομαστική σου εορτή εχτές. μπεεεεε


(όσο για το ότι δεν βρεθήκαμε, σε συγχωρώ, ούτως ή άλλως δεν είναι ότι χειρότερο μου έχεις κάνει. τι να πρωτοθυμηθώ που γύρισα μία μέρα σπίτι από το εργοστάσιο που δούλευα σαν το σκυλί για να σε έχω στα ώπα ώπα και σε βρήκα να το κάνεις doggy με τους Modern Talking και μάλιστα και με τους 2 και μάλιστα χρησιμοποιούσες για σεξουαλικό βοήθημα το κουκλάκι Νταρτακάν που τόσο αγαπούσα...)

Dr_MAD said...

Κι εσύ Γιάννης? Ολοι τα ίδια σκ@τ@ είμαστε τελικά. Χρόνια Πολλά και νας χαίρονται λοιπόν...

PS: Στην Ελλάδα για σεξοτουρισμό ήρθες?

ΗarryTsopanos said...

ατ λαστ

Tanila said...

Αντροχωρίστρα;
Δηλαδή ο γιος τα είχε με άντρα και η γυναίκα προσπαθούσε να τους χωρίσει;
Τσκ τσκ τσκ, δε την πέφτω σε γκέηδες.
Καλή χρονιά και ντροπή σου που δεν εμφανίστηκες να μελετήσουμε μαζί τη Βίβλο.

sikia said...

xipaki μου, επέστρεψα όμως! Να σημειωθεί και αυτό στο record παρακαλώ!

oni μου, ναι να μου στείλεις όλους τους άντρες που πέρασες από κάστινγκ πάραυτα! Ανυπομονώ! Όσο για το ριάλιτι, δεν είναι καθόλου κακή ιδέα!! Και να είναι όπως το I Love New York, όπου θα μένουμε όλοι μαζί σε ένα σπίτι!

fevis μου, έμεινα μόνο μια ημέρα Αθήνα, αλλά την επόμενη φορά θα βρεθούμε οπως και δήποτε!!! Καλή χρονιά!

revqueer μου γλυκούλι, I missed you too!!!

ναυτίλε μου γλυκέ, πολλές ευχές και για σένα. Και πολλά φιλάκια!

sikia said...

slourp! μου, θα σας τα διηγηθώ όλα για την αποχή από το σεξ. Θα έλεγα πάντως ότι η νέα χρονιά μπήκε με πάθος!

x-oyranouli μου, άστα, δεν έμεινα Αθήνα καθόλου, ας όψονται οι Κολομβιανοί. Αλλά next time I promise!!

πρόβατε ποταπέ και καυτέ σέξυ εραστή, συνεχίζεις να με συκοφαντείς, βλέπω! Οι Modern Talking είχαν έρθει να κανονίσουμε να εμφανιστούν στο surprise birthday party που σου ετοίμαζα. Αλλά η παθολογική σου ζήλια διαστρεβλώνει τα γεγονότα. Όσο για το κουκλάκι Νταρτακάν, σου έχω εξηγήσει χίλιες φορές ότι κάθησα πάνω του κατά λάθος!

mad μου χρόνια πολλά και σε σένα! Αχ σεξοτουρισμό? Που τέτοια τύχη!!

χάρη μου, πολλά φιλιά!

Βρε τανίλα μου, αντροχωρίστρα δεν είναι αυτή που χωρίζει δύο άντρες γκέι, είναι αυτή που χωρίζει τον άντρα (από τη γυναίκα του). Οπότε όταν βλέπεις παλιές ασπρόμαυρες ελληνικές ταινίες με Βούρτση, Καββαδία κλπ και αναφέρονται σε μια αντροχωρίστρα, δεν είναι ότι η ελληνική κοινωνία του 50 ήταν τόσο προχώ που θύμωνε με τις γυναίκες που μπαίνουν ανάμεσα σε μια γκέι σχέση. Όσο για το ότι δε τη πέφτεις σε γκέι, θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω! Και έχω και ροζ DVD να το αποδείξω!

g for george said...

Συκιά αγαπημένη, επιτέλους επέστρεψες!!

Η επεξήγηση στην Τανίλα, όλα τα λεφτά!!!

comingThrough said...

kali xronia! allo ena xrono mazi, ma poso grigora perna o kairos:P