Wednesday, January 23, 2008

What

Νορβηγική διαφήμιση για γυμναστήριο:


Αύριο τραπεζώνω το Νώντα, και ενώ αρχικά σκέφτηκα να φτιάξω κάτι πιο εκλεπτυσμένο, μετά φαντάστηκα ότι δε θα του αρέσουν τα εκλεπτυσμένα, και έτσι λέω να κάνω κάτι πιο παραδοσιακό να τιμήσουμε και τη λατρεμένη πατρίδα, πχ μουσακά. Εντωμεταξύ έχει και απίστευτο κρύο, έχουμε ξεπαγιάσει. Στο γραφείο το πρωί η στρίγγλα ήρθε με ένα καπέλο γούνινο που καλύπτει τα αυτιά, αυτά που φοράνε στη Ρωσία (σας παραθέτω και φωτογραφία), τρομάξαμε όταν την είδαμε γιατί όσο κρύο και να έχει δεν επιτρέπεται τέτοια εμφάνιση...



Είχε νευρά φοβερά γιατί είχε φάει και μια γλίστρα στο πάρκινγκ, οπότε μας ανακοίνωσε ότι δουλεύουμε και το Σάββατο για ένα ηλίθιο πρότζεκτ που έχει καθυστερήσει, και φταίει αυτή για την καθυστέρηση. Περάσαμε όλο το απόγευμα ονειροπολώντας που θα της βάζαμε το καπέλο ή πως θα τη θάβαμε με το καπέλο. Τέλος πάντων, πάω να βάλω καμιά σκούπα, έχω και καλεσμένο αύριο.

13 comments:

revqueer said...

Το διαφημιστικό άψογο!!!!!

fevis said...

Τι μουσακά καλέ... Ένα χοιρινό έπρεπε να το ταϊσεις το γουρούνι...:-)

Ναυτίλος said...

Βάλε καθαρτικό στο φαγητό. Εσύ, εννοείται θα κανείς δίαιτα κι όλος τυχαίος ΔΕΝ θα πεινάς. Κλείδωσε την τουαλέτα και βάλε μια ταμπέλα απ’ έξω που να γράφει: Out of order. Τέλος, όταν πλέον θα σε παρακαλάει για μιά χέστρα –«A loo! A loo! My kingdom for a loo!»–, εσύ πές του ανοίγοντας του την εξώπορτα, πως έχει μιά κοινόχρηστη, έξω στον δρόμο. Μετά, κλείσε και κλείδωσε την πόρτα, και κοίταζε από το παράθυρο το υπέροχο θέαμα του Νώντα που συλλαμβάνεται από την Police “Freeze you shitty mothafuckah!” για προβολή δημοσίας αιδούς!

:-P

Marvin said...

Τελικα αποφασισατε που θα της βαλετε το καπελο;;;

Constademon said...

Μετά απο μιά ωτίτιδα που με ταλαιπώρησε τον Οκτώβρη, ο ΩΡΥΛΑ μου ειπε στα μεγάλα κρύα να φοράω σκούφο με "αυτάκια"!
ΑΥΤΟ ΕΝΝΟΟΥΣΕ;;;;;

Στο τραπέζι σε θέλω κιουρία! Οχι τα ξεκατινιάσματα που σου λέει ο Ναυτίλος!

Απλά αφου θα έχει καταβροχθίσει και το τρίτο πιάτο μουσακά που θα σου έχει ζητήσει γιατι σίγουρα θα είναι νοστιμότατος, δείξ' του την διαφήμηση απο το gym!
Long Time no see? ;o)

Ιφιμέδεια said...

Θα σου έλεγα τι να φάει ο Νώντας αλλά ήδη θα το κατάλαβες οι Ιθάκες τι σημαίνουν! (Επίπεδο ε; όχι αστεία!)

Συμφωνώ εκατό τοις εκατό με τον Ναυτίλο. Φοβερή ιδέα!

Επίσης ωραία προσθήκη να γράψεις με μουστάρδα/κέτσαπ κλπ. στο πιάτο του μηνύματα τύπου "προδότη", "καλά να πάθεις που είσαι άνεργος", "ο καινούργιος μου γαμιάς είναι κλάσεις ανώτερός σου".
Αυτό το τελευταίο όμως εκτός που θέλει πιατέλα τεράστια να γραφτεί έχει και άγνωστες λέξεις γιά τον Νώντα, όπως το "κλάσεις" που σίγουρα θα παρερμηνεύσει.

I hate Nondas! (να ένα ακόμη ωραίο μήνυμα)

ΠΑΥΛΟΣ said...
This comment has been removed by the author.
ΠΑΥΛΟΣ said...

Τώρα είσαι σίγουρος γι' αυτό που πας να κάνεις?

Αχ, και μετά λες να σε συγχωρήσω.

BLUEPRINTS said...

είμαι (παραπάνω και από) σίγουρος για το τι θα διαβάζω αύριο...

Anubis said...

popo fantazomai pws tha itan na antikrizeis ti skyla me afto to kapelo, tragique!

koita afto to klipaki, to tragoudi tis to afierwnoyme, alla soy stelnw mia version me to xontro..
http://www.youtube.com/watch?v=tHd0LJc5HMw

sikia mou tha se xreiastw sto blog mou
filia apo egypt
yours
anubis

George Tsitiridis said...

emeis sto elladistan ksereis ti leme ??

Η ΚΥΡΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΓΟΥΝΑ

ΘΕΛΕΙ ΠΟΥΤΣΑ ΜΕ ΚΟΥΔΟΥΝΑ!!!

sikia said...

revqueerouli μου όντως!

fevis μου καλά λες, δε το σκέφτηκα!

ναυτίλε μου, πολύ μου άρεσε η πρόταση σου, αλλά δε νομίζω ότι έχει τρόπους ώστε αν βρει την τουαλέτα με ταμπέλα να γράφει ότι δε λειτουργεί, να πάει έξω, μάλλον στο σαλόνι θα τα έκανε!

marvinouli μου, μάλλον στο ποπό αποφάνθηκε η πλειοψηφία!

constademon μου, ελπίζω να μην εννοούσε αυτό ο ΩΡΥΛΑ. Όσο για την ιδέα σου με το μουσακά, έχεις δίκιο!

ιφιμέδεια μου, είναι κάθαρμα μεν, αλλά έχει και τις κακουχίες του ο καημενούλης!

Παυλούκο, είναι φιλικό το δείπνο, όχι σεξουαλικό!

blueprintsouli μου, όχι! Σεξ δεν έγινε!

anubis μου, το βίντεο με το Βενιζέλο ήταν όντως πάρα πολύ αστείο!!! Λολ!

pisoglendis μου, σοφός ο λαός μας!

mahler76 said...

Λίγα για το καπέλο γιατί έχω κι εγώ ένα τέτοιο.