Wednesday, January 09, 2008

Πως πέρασα στην Ελλάδα- Part 1

Λατρεμένοι αναγνώστες όπως σας υποσχέθηκα θα σας διηγηθώ πως πέρασα στην πολυαγαπημένη μας πατρίδα αυτά τα Χριστούγεννα. Και θα ξεκινήσω από το μετρό που πήρα από το αεροδρόμιο. Στο Μετρό ο κόσμος δε περιμένει να βγουν πρώτα αυτοί που κατεβαίνουν στη στάση, αλλά σπρώχνουν να μπουν την ώρα που οι άλλοι οι άμοιροι παλεύουν να βγουν. Άλλοι πάλι μιλάνε στο κινητό και σταματάνε να περπατάνε μπροστά από τις κυλιόμενες σκάλες ή στην έξοδο και από πίσω τους πέφτουν ο ένας πάνω στον άλλο. Απαιτώ μαθήματα διαπαιδαγώγησης και πολιτισμού για εκμάθηση συμπεριφοράς σε πολσύχναστα κομβικά σημεία πάραυτα! Που είναι το κράτος?

Έφτασα στην Ελλάδα λίγες μόλις μέρες αφού ο Ζαχόπουλος είχε πέσει από το μπαλκόνι. Οπότε κάθε φορά που έβαζα ειδήσεις έβλεπα αυτές τις ατελίωτες συζητήσεις και καβγάδες και εικασίες. Μου άρεσαν οι εκπομπές όπου ο δημοσιογράφος τόνιζε "εμάς δε μας ενδιαφέρει η ροζ πλευρά αυτής της ιστορίας και δεν ασχολούμαστε με τις προσωπικές αδυναμίες του καθενός, το εξετάζουμε το θέμα από την πολιτική του διάσταση, πάμε τώρα να δούμε τι ακριβώς περιέχει το DVD και τι πιθανολογείται ότι είναι ο διάλογος των εμπλεκομένων την ώρα της ερωτικής τους συνεύρεσης..." Σκέψου δηλαδή να τους ενδιέφερε η ροζ πλευρά, θα μας δείχνανε τρισδιάσταση αναπαράσταση από νινί και πέος.... Βέβαια η ιστορία αυτή μου έδωσε κάποιες ιδέες, επικοινώνησα αμέσως με τους δικηγόρους μου για τη δικαστική διαμάχη με τον Πρόβατο και τους ρώτησα αν θα μπορούσαμε να αξιοποιήσουμε κάποια ροζ DVD που έχω που δείχνουν εμένα και τον Πρόβατο και ίσως να τα προωθήσουμε προς το Μαξίμου. Οι δικηγόροι ενθουσιάστηκαν και αυτή τη στιγμή που μιλάμε, η Νατάσα και ο Κώστας πιθανόν να βλέπουν για εικοστή φορά το βίντεο από τις διακοπές μου με τον Πρόβατο στο Πόρτο Κατσίκι.

Στην Αθήνα έμεινα την πρώτη βραδιά. Στο επόμενο ποστ θα σας διηγηθώ πως με απήγαγαν Κολομβιανοί και την αγωγή που έκανα στον Πρόβατο για τεστ DNA.

10 comments:

Tanila said...

Αν δεις μια κοντή που βρίζει "ζώα" είμαι εγώ που δε μ'αφήνουνε να βγω.

revqueer said...

Πολυτάραχη η επίσκεψή σου στο Ελλαδιστάν!!

Μας έλειψες ρε...

Ιφιμέδεια said...

Ε, μα εσύ παθες πολυτισμικό σοκ Συκιά μου! πρέπει όμως να θαυμάσεις τις επιδόσεις του Γάμα Γάμα του υπουργείου πολιτισμού που έδινε τόση έμφαση στον σεξουαλικό τουρισμό. Ο άνθρωπος κατ'ουσίαν ήταν μπροστά από την εποχή του.

Κατά τα λοιπά προς το παρόν την παιρνάμε με Πασχάλη ολίγη από πορνοΖαχο και αλκυονίδες.

Ενδιαφέρομαι πολύ γιά την κωλομβιανή σου περιπέτεια. Μην την αργήσεις.

TzinaVarotsi said...

Kαλή χρονιά!..:))

Slourp!!! said...

eimoun kai ego sto porto katsiki!!!

κος Λεό, said...

Τους χαιρετισμούς απο τον Δόκτορα!
Τους χαιρετισμούς απο τον Δόκτορα!
Τους χαιρετισμούς απο τον Δόκτορα!

Κροτ!

mahler76 said...

Με τις καλύτερες προϋποθέσεις ξεκίνησε το προσκύνημα στην Ελλάδα. Viva la patria!!!

Ναυτίλος said...

Τι λες μωρή χαμούρα πού ’ρθες εσύ στο χωρίο μας, να μας μάθεις πως θα μπαίνουμε και θα βγαίνουμε στο Μετρό, ή αν θα ζητάμε την άδειά σου για το αν θα σταματάω ή όχι, με το έτσι θέλω, μπροστά στις κυλιόμενες, την ώρα που λέω στο μωράκι μου το πώς θα τις ξεσκίσω το νινάκι το βράδυ μπροστά στο τζάκι (αν κερδίσει η ομαδάρα φυσικά)!!!

Άι τράβα μωρή πίσω στο Αμέρικα, στους φονιάδες των λαών μωρή ντροπή της Ελλάδας!

...

Τι κοιτάτε ρε! Τα πήρα τώρα! Εμείς οι Έλληνες ήμαστε ανώτερος λαός!



(Εννοείται πως το όλο κείμενο είναι σατιρικό και δεν θα πρέπει να ληφθεί σωβρακά υπ’ όψιν).

:-P

ethanandthecity said...

με το που διάβασα περί Κολομβιανών μου σηκώθηκε.... η τρίχα. Καλώς ήρθες συκαλακουλίνι!

sikia said...

τανίλα μου, γιατί καλέ δε σε αφήνουνε να βγεις??

revqueer μου γλυκέ και εσύ μου έλειψες!

ιφιμέδεια μου, θα στα πω για τον κωλο-μβιανό με το νινί και με το σίγμα!

νιόβη μου, καλή χρονιά και σε σένα!!!

slourp! μου, μήπως ήσουν εκείνος ο καστανός ο νοστιμούλης που με φλέρταρε ασύστολα στην παραλία?

κύριε λεό, είσαι το λατρεμένο πουλί του Δόκτωρα!! Μου θύμισες τις τρελίτσες που έχουμε κάνει τα δυό μας!!

mahler76 μου όντως!!

ναυτίλε μου, έτσι ακριβώς θα μου απαντούσανε στη λατρεμένη πατρίδα!!! Φιλάκια!

ethanouli μου γλυκέ, μου έλειψες πολύ!