Sunday, January 13, 2008

Πως πέρασα στην Ελλάδα-Part 3

Οι μέρες κυλούσαν αργά στο ονειρικό Πήλιο και εγώ χωρίς κινητό και με πρόσβαση στο Ίντερνετ μόνο όταν πήγαινα σε ένα νετ καφε, ένιωθα τις παρενέργειες της απομόνωσης. Το αρχικό σχέδιο ήταν να επιστρέψουμε Αθήνα πριν τη Πρωτοχρονιά. Όμως ο Κολομβιανός έπαθε ίωση και έκανε παράκληση να αναβάλουμε το ταξίδι της επιστροφής ώσπου να νιώσει λίγο καλύτερα. Εγώ προσπαθούσα να τον πείσω ότι το ταξίδι της επιστροφής θα του έκανε καλό, αλλά νομίζω ότι κατά βάθος φοβόταν ότι στην Αθήνα δε θα μπορούσε να πιάσει το κανάλι που έβλεπε τη Μενεγάκη. Και οι υπόλοιποι της παρέας καλοπερνούσαν και δε θέλανε να φύγουν, ο Παντελής που το έκανε με τον Κολομβιανό, ο ξάδελφος με μια συμφοιτήτρια του και γενικότερα όλοι εκτός εμού, έκαναν κολασμένο σεξ. Έτσι έβλεπα τις μέρες να κυλούν και τα σχέδια μου για τρελά πάρτυ στην Αθήνα να σβήνουν. Και φυσικά δεν έχω κινητό στην Ελλάδα, και δε μπορούσα να ειδοποιήσω τηλεφωνικά....

Στην Αθήνα τελικά έμεινα μόνο μισή μέρα. Και έτσι δε μπόρεσα να βρεθώ με τον Παυλούκο για να πάρω το έπαθλο μου (μια καυτή βραδιά μαζί του που κέρδισα στο διαγωνισμό συνταγών) και τον blueprintsouliνα κανονίσουμε τα περί μοναστηριού. Και σα να μην έφτανε αυτό, ο Πρόβατος ο ποταπός άρχισε να διαδίδει ότι στην Αθήνα συναντήθηκα, λέει, με κάποιο μπλόγκερ. Ποιον καλέ? Δε μας λέει να μάθουμε και εμείς? Γιατί στην Αθήνα μόνο τη θεία μου την Ελπινίκη πρόλαβα να δω, λες να είναι κρυφή μπλόγκερ και να μη μου το έχει πει?
Πρόβατε εμείς οι δύο θα τα πούμε στα δικαστήρια! Και να μην επηρεάζεις τον Παυλούκο και τον blueprintsouli, που είναι καλά παιδιά αλλά έμπλεξαν με λάθος παρέες (δηλαδή εσένα).

Παυλούκο, blueprintsouli, x-oyranouli, fevis και λοιποί λατρεμένοι φίλοι και φίλες, συγχωρείστε με. I am guilty, το παραδέχομαι (και ιδού το ανάλογο μουσικοχορευτικό):

12 comments:

mahler76 said...

GUILTY AS HELL!!!!!

Dr_MAD said...

Ε-Ν-Ο-Χ-Ο-Σ

PS: Περιμένω το μέρος 4ο, γιατί υποψιάζομαι ότι κάτι μας κρύβεις ;-)
Εχουνε γνώσιν οι φύλακες

Καλή εβδομάδααα

fevis said...

Αφού σε αγαπάμε μωρέ και το ξέρεις...

revqueer said...

Εγώ Ελπινίκη διαβάζω συστηματικά, δε ξέρεις τι χάνεις.

ΗarryTsopanos said...

Αυτες δεν ηταν γιορτες ηταν βασανο.
Αλλα οπως λενε οσοι ξερουν,,,,,,,,,κατι μας κρυβεις.

Provato said...

όπως βλέπεις όλοι έχουν καταλάβει κελ κουμάσ τι ε!

άσε τις μπλόφες γιατί υπάρχει video από κινητό με την κρυφή σου συνάντηση με τον blogger... ο οποίος επιπλέον δεν είναι και αυτό ακριβώς που θα λέγαμε μυστικοπαθής.

όσο για το δικαστήριο, ο μόνος λόγος για τον οποίο ακόμα δεν έχεις καταδικαστεί και νομικά (γιατί στις ψυχές των ανθρώπων αυτό έχει συμβεί προ πολλού - είναι πασίγνωστο ότι έχω δίκιο ) είναι διότι ο δικηγόρος σου ζήτησε και πήρε αναβολή επειδή τη μέρα της δίκης παίζει ως extra στο γύρισμα του νέου video clip της Ζωζώς Σαπουντζάκη.

Provato said...

και μη μου πολυκουνιέσαι γιατί θα πω σε όλους για τη μέρα που γύρισα σπίτι και σε βρήκα να κάνεις sex πρόστυχο με τον Τσοβόλα και φώναζες μάλιστα "τσοβόλα δώστο όλο".

εγώ δούλευα στην φάμπρικα κι εσύ προσπαθούσες να αναρριχηθείς στην κοινωνία

Ναυτίλος said...

«[...]και γενικότερα όλοι εκτός εμού, έκαναν κολασμένο σεξ. [...]»

Γλυκιά μου Συκιά, αυτό δεν ήταν ταξίδι αναψυχής· βασανιστήριο ήταν ισάξιο με το Gouantanamo! Εύχομαι ολόψυχα, next time, να είσαι πιο lucky, και να βρεις κάποιον νταβραντισμένο Ελληναρά, να σε περιποιηθεί ανάλογα.

Σμάτς-σμουτς :-*

BLUEPRINTS said...

όσο και να προσπαθώ να σε πιστέψω και να ΞΑΝΑπεριμένω μια συνάντηση για το μοναστήρι μας, δεν μου μένει περιθώριο παρά να συνταχτώ με τον ποταπό (πόσο χαμηλά θα πέσω Θε μου) στην δίκη του αιώνα...

sikia said...

mahler76 μου και mad μου, δε κρύβω τίποτε! Η αθωότητα μου θα αποδειχθεί γιατί έχω εμπιστοσύνη στην ελληνική μπλογκοδικαιοσύνη!

fevis μου, και εγώ σας αγαπάω! :-)

revqueerouli lol!

χάρη μου μην ακούς τον ποταπό, δε κρύβω τίποτε!

Ποταπέ Πρόβατε, σταμάτα να διαδίδεις ψευτιές! Δε συναντήθηκα με κανένα μπλόγκερ, και η σκανδαλολογία σου δε κάνει καλό στην πολιτική ζωή της χώρας και στο δημοκρατικό μας πολίτευμα! Όσο για το δικηγόρο μου, και βέβαια έπρεπε να παραβρεθεί στο βιντεο της Ζωζώς, εσύ στη θέση του δηλαδή τι θα έκανες? Όλοι με αυτό το όνειρο ζούμε, να συμμετέχουμε σε βίντεο κλιπ της Ζωζώς! Και τέλος, με τον Τσοβόλα συναντήθηκα για να του ζητήσω να μην ιδιωτικοποιήσει τη φάμπρικα στην οποία δούλευες, γιατί είχα ακούσει ότι η ιδιωτικοποίηση θα έφερνε απολύσεις. Αλλά το πρόστυχο μυαλό σου.....

ναυτίλε μου από το στόμα σου και στου Θεού το αυτί!

blueprintsouli μου, μη, μηηηηη, μη το κάνεις αυτό, μη πάρεις το μέρος του ποταπού, εσύ είσαι καλό παιδί και σωστό και λογικό, τι δουλειά έχεις να μπλέξεις με το δολοπλόκο εκβιαστή αλλά και βιαστή πρόβατο?

Είδωλο said...

guilt-eeeeehey

nikisot said...

de ginetai olo kai kapoia mayrh gata 8a synantses ekei sto phlio:P