Tuesday, January 22, 2008

Shame

Τον καιρό που έκανα παρέα με τη Τσουτσουνέλα, πριν γνωρίσω το Νώντα και πριν μάθω τι φίδι κολοβό ήταν αυτή που νόμιζα φίλη μου, είχαμε αναπτύξει ένα κώδικα επικοινωνίας για να μπορούμε να συνεννοηθούμε εύκολα και με ακρίβεια για θέματα μέγιστης σημασίας όταν πηγαίναμε σε γκέι κλαμπ και καφέ, χωρίς να μας καταλαβαίνουν οι τριγύρω μας. Όταν λοιπόν βλέπαμε κάποιον που πιστεύαμε ότι ήταν ενεργητικός, τραγουδούσαμε τη μελωδία του "νόστιμο ξύδι για το φαγητό, είναι μονάχα το ξύδι ΤΟΠ". Όταν πάλι συναντούσαμε κάποιον που μας φαινόταν σίγουρα παθητικός, τραγουδούσαμε το "είναι κεφάτη, ψωνίζει απ'του Βερόπουλου". Συνήθως μουρμουρίζαμε τη μελωδία χωρίς τους στίχους. Καμαρώναμε που είχαμε βρει τρόπο να επικοινωνούμε χωρίς να μας καταλαβαίνουν, και να μας θεωρούν και χαριτωμένα παιδιά και κεφάτα!
Σήμερα συνάντησα στο λεωφορείο έναν Αμερικάνο που συναντούσαμε πολύ συχνά εκείνες τις ημέρες, και εκείνος μέσα στην καλή χαρά με πλησίασε, με ρώτησε τι κάνω και μετά χαμογελώντας συμπλήρωσε "τι κάνει και η φίλη σου? έχετε χαθεί... θυμάμαι που καθόσασταν σε μια γωνία και όταν περνούσε κάποιος άνδρας βγάζατε κάτι ήχους σα να μουγκρίζατε, και έλεγα πάντα ότι είστε πολύ horny".....
Για άλλη μια φορά έγινα ρόμπα εξαιτιάς αυτής της απαίσιας φίδης!

11 comments:

mahler76 said...

Νόμιζε πως το μουρμούρισμα ήταν επειδή είχατε καύλες???? Πάλι καλά, θα μπορούσε να νομίζει πως είστε δυσκοίλιοι....

revqueer said...

Το ξύδι ΤΟΠ θα το βλέπω πλέον με άλλο μάτι!

Ναυτίλος said...

«[...] και έλεγα πάντα ότι είστε πολύ horny [...]»

Διαφωνώ! Όχι ρόμπα, αλλά τουναντίον! Σας θεωρούσαν πολύ καυλερά τεκνά! Εγώ θα έλεγα να εκμεταλλευτείς αυτήν σου την φήμη και να το κυνηγήσεις! Άντε! Φτάνει η δυστιχολαγνεία! Βρες κάνα τεκνό να σου κάνει εξαέρωση στο σύστημα να νιώσεις άνθρωπος!

(Πω-πω, προστυχάντζα πού ’χω καταντήσει...)

:-P

Ιφιμέδεια said...

Δεν σου μιλάω. Είμαι συγκλονισμένη από τα τραγούδια του Προβατούκου.

Provato said...

ήρθε η ώρα να λάμψει η αλήθεια.

επιτέλους.

θέλω σεκσ

gsus said...

xaxaxaxaxaxxaxaxa teleio!!!!

oni said...

Είναι λίγο του μουγκανιστικού ο ήχος των τραγουδιών αυτών χωρίς λόγια. Σε δικαιολογώ. Αύριο είναι η μεγάλη μέρα. Πρόσεχε κακομοίρη μου. Περιμένω εκτενές φωτο-ρεπορτάζ (της άσπρης κάλτσας).

Είδωλο said...

Honey
What's that?
What are you doing?
What are you saying?

Unless you're served in a frosted glass you don't come 4 feet near these lips.
Ok? ok!

Ιδομενέας said...

Τέλειο indeed! χαχαχα!

Dr_MAD said...

Υπάρχει και το άλλο που χρησιμοποιείς μόνο τα χέρια. Με τη γροθιά σου σφιχτή και τον αντίχειρα τεντωμένο δείχνεις απλά πάνω ή κάτω. Φυσικά αυτό το κάνουν στην Αμερική, οπότε ο Αμερικάνος θα σε είχε παρει πρέφα (όχι πως το σχόλιό του ήταν άκυρο δηλαδίς). Καλησπέρες ;-)

sikia said...

mahler76 μου έχεις απόλυτο δίκιο!

revqueerouli μου, και καλά θα κάνεις γιατί σπανίζουν τα τοπ στις ημέρες μας (μόνο το ξύδι μας έμεινε).

ναυτίλε μου γλυκέ, μα αφού με ξέρεις, είμαι άνθρωπος σεμνός και της εγκράτειας!

ιφιμέδεια μου, μη πιστεύεις τη προπαγάνδα! Αν ήξερες πόσο με κακοποίησε ο ποταπός κατά τη διάρκεια της σχέσης μας!

Προβατούκο, σε θέλω, με θέλεις, γιατί δε ξεσκιζόμαστε?

gsus μου, ρόμπα έγινα όμως!

onouli μου, θα στα πω όλα με λεπτομέρειες!

x-oyranouli μου, καλά τα λες, αλλά στην πράξη...

ιδομενέα μου φιλάκια!

mad μου, δε το ήξερα αυτό με τη γροθιά, αλλά και αυτό επίφοβο είναι αν το ξέρουν και άλλοι....