Thursday, January 24, 2008

Not again

Πριν από λίγο έφυγε ο Νώντας που είχε έρθει για το δείπνο. Ήρθε (με άδεια χέρια να σημειώσω). Φορούσε λευκές κάλτσες (γιατί υπάρχουν και σταθερές αξίες) αλλά και ένα μπλε σκούφο με ροζ και κίτρινα λουλουδάκια ο οποίος όπως μου εξήγησε, ήταν της σπιτονοικοκυράς του και του τον δάνεισε λόγω του μεγάλου κρύου που έχουμε. Καθίσαμε στο καναπέ και στην ερώτηση μου να μου πει τα νέα του απάντησε με ένα δίωρο μοιρολόι. Τον έδιωξαν από το παγωτατζίδικο, τον έδιωξαν από το συνεργείο, πέρασε τα Χριστούγεννα ολομόναχος, έχασε οκτώ κιλά, δεν είχε έναν άνθρωπο να πει μια κουβέντα, δεν ξέρει πως θα πληρώσει το νοίκι, τσακώθηκε με το ξάδελφο του (για αδιευκρίνιστους λόγους), κρύωσε και δεν είχε ούτε μια ασπιρίνη, την έβγαζε με το χάμπουργκερ του ενός δολλαρίου στα Μακντόναλτς, και γενικότερα τα είχε βάψει μαύρα (εκτός από τις κάλτσες που όπως προείπα, παραμένουν λευκές). Μετά τη δακρύβρεχτη εξιστόρηση και πριν προλάβω να σχολιάσω, μου είπε "δε τρώμε, λέω εγώ, περασμένα ξεχασμένα". Καθήσαμε να φάμε, τελικά δεν έφτιαξα ούτε παστίτσιο ούτε μουσακά, αλλά κρέας με μακαρόνια. Περιττό να πω ότι ο Νώντας έτρωγε ασταμάτητα και μούγκριζε. Σε κάποια στιγμή όταν είπε ότι έχει να πάει για συνέντευξη σε ένα καθαριστήριο για δουλειά και ότι αν δεν του δώσουν τη δουλειά "θα τους βάλω τα ρούχα με τις κρεμάστρες στο κώλο." Οπότε εγώ αμέσως απάντησα "Σε παρακαλώ Νώντα, δεν θα ήθελα να χρησιμοποιείς τέτοιες εκφράσεις στο σπίτι μου." Με κοίταξε σα να του είπα ότι ήρθαν εξωγήινοι και είναι στη τουαλέτα. Μετά το φαγητό τού είπα ότι έχω να ξυπνήσω νωρίς αύριο για τη δουλειά και έπρεπε να φύγει. Με ρώτησε έκπληκτος "δηλαδή δε θα μείνω εδώ το βράδυ" και εγώ με την αξιοπρέπεια και σεμνότητα που με διακρίνει απάντησα "εδώ? πως σου ήρθε αυτό?¨, πράγμα που μάλλον τον κούφανε διότι είχε ένα βλέμα απορίας σα να τα είχε χάσει (μπορεί βέβαια να ήταν που του έπεσαν βαριά τα τρία πιάτα φαγητό). Δε με ρώτησε πως πέρασα στην Ελλάδα (είχα ετοιμάσει να του πω ότι έκανα αδυσώπητο και κολασμένο σεξ με Κολομβιανό για να ζηλέψει, αλλά δε μου δόθηκε το βήμα)... Γενικά δε μου δόθηκε η ευκαιρία να μιλήσω και πολύ, αλλά τουλάχιστον δεν ενέδωσα και με περηφάνεια συνεχίζω την αποχή από το σεξ!

17 comments:

BLUEPRINTS said...

ένα έχω να πω: μπράβο για την εγκράτειά σου

revqueer said...

Έτσι μπράβο!!! Το κεφάλι ψηλά συκιά μου!

oni said...

O titlos tou post einai paraplanhtikos oso na peis. Nomiza oti shmaine pws ypekypses pali. MPRABO! I am so proud I think I'm gonna cry! Daisuki Sikia-chan! :**

fevis said...

Καλά!!!! Είμαι περήφανη για σένα!!! Μπράβο, μπράβο,μπράβο!!!

3 parties a day said...

Απ' ό,τι έχω καταλάβει, δεν πρέπει να είναι και πολύ δύσκολο να συγκρατηθεί κανείς με τον Νώντα...:)

Constademon said...

Ετσι μπράβο, αμ πως κυριε Νώντα. Τώρα μας θυμήθηκες; Τωρα που εμεινες μονάχος; Οταν πήδαγες την - θού κύριε - ήταν καλά; Go back to your misery now!
Πρόσεξε μη τυχον και σε πιάσει στις κλάψες γιατι εισαι κι ευαισθητούλι εσύ !!

Unknown said...

εγώ πάλι δεν θα κρατιόμουν. μπράβο συκαλακουλίνινινι!

Είδωλο said...

Ηoney what's that?
What's happening?
Who are you wearing?
Ηρθαν εξωγηινοι την τουαλετα
αχαχαχαχαχαχαχα
χαχαχαχαχαχαχα
δε σε πιστευω...

Τι θρασσος, και τα ειχες με αυτον τον ανθρωπο?
3 πιατα φαι?
Ξεβρακωτο τον πηρες καλε?
Δεν σου μαθε η μανα σου καλυτερα?
τς τς τς

me said...

με εντυπωσιασες τωρααααα!!!!!
βαλε που σου χει λειψει το σεχ,βαλε που ο Νωντας οσο να ναι ειναι μουσειακο κομματι,τι να πω τι να πω...μα τοσο κακο σεξ εκανε?οχι πες!
εισαι ομωωως...πεισματαρικο πλασμα.ακομη να ξεπερασεις τα της τσουτσουνελας.
εγω δε ξερω αμα θ αντεχα στη θεση σου.Το πιο πιθανο,θα εκμεταλλευομην τον Παμινο κ μετα θα του λεγα 'κ τωρα baby,γεια σουουου!!!...κ παρε κ τα σκουπιδια καθως φευγεις'

mahler76 said...

Ο Νόντας είναι white power????(για την κάλτσα εννοώ). Νομίζω είναι καλλιτεχνικό δρώμενο ο τύπος. να τον προσέχεις όσο τον έχεις και να τον εκτιμάς.
Και επειδή απο τα μπλόγκ συχνά πυκνά στέλνουμε αγκαλιές και φιλιά, και χαμόγελα, εγώ σου στέλνω ένα τεράστιο πούτσο που μου περισσεύει να σου κρατήσει συντροφιά τις δύσκολες αυτές σου ώρες.

ΠΑΥΛΟΣ said...

Μπορεί και να σε συγχωρήσω στο φινάλε, που ξέρεις. Τουλάχιστον δείχνεις ένα ήθος.

Ιφιμέδεια said...

ΜΠΡΑΒΟ ΜΠΡΑΒΟ ΜΠΡΑΒΟ!!!

Πολύ καλά έκανες και δεν ενέδωσες!Tough luck Nondas! Άμα θέλει τζάμπα φαί και σεξ να πάει στη φίλη-φίδι.

Το καλύτερο που μπορείς να κάνεις αν θέλεις να τον βοηθήσεις είναι να του δώσεις μιά χρήσιμη πληροφορία: υπάρχουν και μαύρες κάλτσες! Είναι προφανώς ότι εξαιτίας τους δεν βρίσκει δουλειά...

(Πάντως Συκιά μου δεν παίζεσαι στο συγκινητικό γράψιμο! Ως κι εγώ τον λυπήθηκα κι ας λέω... Άσταδγιάλα που λέει κι ο Προβατούκος...)

Ναυτίλος said...

Διαφωνώ βρε Συκουλινάκι μου γλυκό. Αφού τον τάισες που τον τάισες, έπρεπε να σε ξεπληρώσει με λίγο (έστω και μέτριας ποιότητας) σεξ! Μετά, του έλεγες πως πρέπει να φύγει γιατί περιμένεις τον σοβατζή να σου ξύσει την πλάτη και τον μπογιατζή να σου φτιάξει τα υδραυλικά. Κι άσ’ τον να τρώει τα ’M’ lovin’ it!

;-)

Δρομολόγια Θάσου said...

Μουσειακό εἶδος δηλαδή ὁ Νώντας. Συλλεκτικό κομμάτι !
Πείνασα; Θέλω σέξ; Δέν πάω στή sikia ; ἴσως κοιμηθῶ καί στή ζεστούλα.
Καλά ἔκανες ἀγαπητέ μου καί δέν ἐνέδωσες τί τό πέρασε κοινωφελές ἵδρυμα;

sikia said...

blueprintsouli, revqueerouli, onouli, fevis, thank u very much for your support!

3parties a day, είναι όντως κομματάκι δύσκολο!

constademon μου, κρατιέμαι, κρατιέμαι! Δε τη ξαναπατάω!

ethanouli μου, ναι έδειξα εγκράτεια!

x-oyranouli μου, περνάει δύσκολες μέρες, εξού και η πείνα η μεγάλη!

me μου, όχι καλό κρεβάτι έκανε, δε μπορώ να πω, αλλά έχω και εγκράτεια. Αφού με πλήγωσε!

αχ mahler76 μου, σε ευχαριστώ πολύ για το τεράστιο πέος που έστειλες, το αποδέχομαι με χαρά και συγκίνηση!

Μα Παυλούκο μου γλυκέ, είμαι πολύ ηθικό άτομο. Συγχώρεσε με λατρεμένε εραστή!

ιφιμέδεια μου, και τον καιρό που τα είχαμε, προσπάθησα να του μάθω για κάλτσες που δεν είναι λευκές, αλλά ήταν ανεπίδεκτος μαθήσεως!

ναυτίλε μου, αυτό θα ήταν λίγο σκληρό, αλλά δεν έχεις και άδικο!

dia μου, αυτό ακριβώς είπα και εγώ!!

billzouk said...

Εγω εχω να πω οτι τρομοκρατηθηκα με οσα διαβασα.
Πρωτον διοτι η καταρα σου, τον κατεστρεψε τον ανθρωπο (εδω να σημειωσω, ποσο γερη κραση εχει το προβατο)
Δευτερον, διοτι που πηγε η γατουλα του σεξ που γνωρισαμε κι αγαπησαμε; Ε; Που πηγε;

Υ.Γ. Ολοι δικαιουνται μια δευτερη ευκαιρια. Ακομα κι ο Νωντας. Δεν βλεπεις οτι ειναι καρμικη η σχεση;

Queerdom said...

Αγαπητή Συκιά, καιρό έχω να σε διαβάσω η αλήθεια είναι, μιας και δεν τριγυρνώ συχνά σ'αυτά τα μέρη αυτό τον καιρό. Αλλά εξακολουθώ να σε θαυμάζω ατελείωτα..Εσένα και τις μαγειρικές σου ικανότητες και την απέραντη υπομονή σου με το Νώντα και την εγκράτεια που έδειξες απέναντι στον πειρασμό με τις άσπρες κάλτσες...Αλλά γιατί αποχή καλή μου Συκιά; Να απέχεις απ'το Νώντα, ναι. Απ'το σεξ όμως γιατί; Γιατί να στερείς από όλα αυτά τα αγόρια τα υπόλοιπά σου ταλέντα, ε;