Monday, October 22, 2007

Προδοσια

Λατρεμένοι αναγνώστες, τον τελευταίο καιρό βιώνω καθημερινά την προδοσία.
Και δεν αναφέρομαι μόνο στην προδοσία της Τσουτσουνέλας, του Νώντα, της ρεσεψιονίστ και της κοινωνίας γενικότερα, αλλά και των πρόσφατων διαδικτυακών δημοψηφισμάτων.

Ο Αλεξανδρούκος έκανε δημοψήφισμα για να αποφασίσει αν θα έρθει να με επισκεφτεί στη παγωμένη ξενιτιά, και ενώ η συντρηπτική πλειοψηφία αποφάσισε να έρθει, εκείνος δέχτηκε απειλές και αποφάσισε να μην έρθει.
Για να μην αναφερθώ στο δημοψήφισμα του Παυλούκου ο οποίος κάλεσε τον κόσμο να ψηφίσει την καλύτερη συνταγή. Και μέχρι στιγμής που γράφω αυτές τις γραμμές, προηγείται ο Πρόβατος!!! Του οποίου η συνταγή ήταν "παίρνουμε ένα κοτόπουλο, του χώνουμε ένα λεμόνι στο κώλο και το ψήνουμε!" Αν είναι ποτέ δυνατόν! Δηλαδή η συνταγή αυτή συγκίνησε το πανελλήνιο? Τόσες και τόσες λιχουδιές και νοστιμιές συμμετείχαν (για να μην αναφερθώ στη δικιά μου λέμον πάι, τη συνταγή της οποίας κρατούσα επτασφράγιστο μυστικό και ας με παρακαλούσαν εραστές και θαυμαστές, και δέχτηκα να την αποκαλύψω μόνο για χάρη του Παυλούκου) και προηγείται το γκέι κοτόπουλο! Ε όχι! Θα μου πεις βέβαια, εδώ ο κόσμος είχε ψηφίσει τότε τον Περικλή να κερδίσει το Φέιμ Στόρυ...

Αλλά έχω ήδη επικοινωνήσει με το δικηγόρο μου τον κύριο Partsoles για να σιγουρευτούμε ότι ο διαγωνισμός δεν ήταν σικέ (και ουχί sike, γιατί δε μας τα λέει καλά ο Παυλούκος). Βέβαια οι κάλπες δεν έχουν ακόμα κλείσει, οπότε η ελπίδα πεθαίνει τελευταία....

16 comments:

oni said...

Aponh zwh Sikia mou, ti na peis. Se xtypane apo oles tis pleyres. Ti exeis ftaiksei h a8wa gatoula tou sex? Prosfer8hkes na ma8eis ta katatopia tou Sikiago ston Alexandro ki aytos enedwse stis apeiles, o Provatos exei magepsei ton kosmakh me to 41ponto peos tou kai gi ayto ton pshfizoun, eykairia ektos apo thn kota na fane kai tpt allo. Esy, ws allh Bree Van der Kamp, ekanes Lemon Meringue Pie kai ti katalabes? Se katanthsane Desperate Housewife! Na kseres poso se symponw!

Ιφιμέδεια said...

Αχ, βαρέθηκα να διαπιστώνω τις προδοσίες των φίλων γλυκιά μου Συκιά.

Σπεύδω στις ψηφοφορίες που αναφέρεις μπας και κάνω τη διαφορά αλλά μην έχεις και πολλές ελπίδες.

Είναι πολλοί οι 41 πόντοι (κατά το είναι πολλά τα λεφτά Άρη...)

Alexandros said...

Υπομονή γλυκιά Sikia,
"Πάλι με χρόνια, με καιρούς πάλι δικά μας θα 'ναι" (άσχετο)

Η αλήθεια είναι ότι δεν υπέκυψα τόσο στις απειλές, όσο στα ομολογουμένως εξαιρετικά επιχειρήματα (στήθη) του Idακίου. Αχ......!

Για να σε παραγηγορήσω πάω να σου στείλω με mail μερικά γυμνά μου για να τα βλέπεις και να ζεσταίνεσαι τις κρύες νύχτες του χειμώνα που έρχεται!

Φιλιά! :-)

Tanila said...

Εγώ πάντως ΔΕ σε ψήφισα, τ'ομολογώ. Βλέπεις δε πολυτρώω γλυκά (και τρώω ελάχιστα είδη, π.χ. παγωτό, λεμονπάι) και είχα μόνο μια ψήφο, η οποία πήγε σε φαγητό.
Πάντως ούτε τον πρόβατο ψήφησα, αν σε παρηγορεί αυτό.

revqueer said...

Bye bye miss lemon pie δηλαδή....
Φτου τους που δε σε ψηφίσανε, φτου τους.

billzouk said...

Εγω παντως ειμαι με την lemon pie! κι επειδη την ψηφισα, νομιζω οτι πρεπει & να την δοκιμασω, φτιαγμενη απο τα χερια του μετρ! (διοτι εγω αποκλειεται να το καταφερω)

me said...

Αθωο παιδι!Ποιο κοτοπουλο κ ποια lemon pie?
Οι "ποντοι" ειναι που συγκινησαν το πανελληνιο,σιγα μην ηταν η μαγειρικη!
Χα!

StarDust said...

Egw Pantws ekana oti Mporousa! ax ax ax kaneis dn m akouei snif klaps lygm :'(

ΠΑΥΛΟΣ said...

Λοιπόν το καταγγέλω από εδώ αλλά θα το καταγγείλω και από το ποστ μου. Οι πληροφοριόδοτες μου (ρουφιάνοι κατά το δοκούν) μου είπαν ότι εθεάθη ο ακατανόμαστος σε περιοχή των εξαρχείων και να έχει πάρει σβάρνα τα νετ καφέ. Μόλις έχω και το φωτογραφικό υλικό θα ανεβάσω ποστ με τα ντοκουμέντα. Επίσης εγώ δεν έχω πει ακόμα την τελευταία λέξη!!!

Είδωλο said...

Εγω ειμαι μαζι σου ΘΕΑ μου.

BLUEPRINTS said...

τώρα αν σου πω ότι θα μου την φτιάχνεις (την λεμονόπιτα ντε) στο μοναστήρι θα σου φτιάξω το κέφι; (επίσης όχι μόνο σε ψήφισα αλλά έβαλα κι όλους τους γνωστούς μου να σου ρίξουν μια - ψήφο πάντα)

kanataki said...

sikia μου δεν καταλαβαίνω τι σε ενόχλησε

δηλαδή πόσο καιρό θα βλέπουμε τα γουρουνόπουλα να μην μπορούν να πουν μια λέξη με το μήλο στο στόμα?

τουλάχιστον το κοτόπουλο του Πρόβατου, μπορεί να μιλήσει...!

ΗarryTsopanos said...

Αχ κακουργα κοινωνια αλλους τους ανεβαζεις και αλλους τους ριχνεις στα ταρταρα.

Anonymous said...

συγνωωωωωωωωωωωωωωωωωωωμη, συκιά μου.
δεν ψήφισα την συνταγή σου και εγώ , αν και αναγνώρισα οτι ήταν η καλύτερη above all.
συγνωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωμη, αλλά είμαι πολύ εγωιστής, δεν μπορουσα να κανω αλλιώς και ψήφισα μόνο τον εαυτό μου. ΕΜΈΝΑ, ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΦΟΒΕΡΟΣ ΑΝΕΠΑΝΑΛΗΠΤΟΣ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΣ, ΜΟΝΟ ΕΜΕΝΑ, ΕΜΕΝΑ, ΕΓΩ, ΕΓΩ, ΕΓΩ, ΕΓΩ,ΕΓΩ, ΕΓΩ, ΕΓΩ, ΕΓΩ
forgive me my little fig

Alexandros said...

Πάντως αν κοιτάξεις στη σελίδα των Β-Οργίων ίσως νιώσεις καλύτερα! Σου ετοίμασα ένα μίνι αφιέρωμα! ;-)

sikia said...

oni μου, γλυκέ, αν δεν είχα και σένα να με στηρίζεις, δε ξέρω τι θα έκανα...

ιφιμέδεια μου γλυκιά, είσαι πραγματικά φίλη!

αλεξανδρούκο μου, περιμένω με αγωνία τις γυμνές σου φώτο!!

τανίλα μου, σιγά μη με ψήφιζες εσύ, αντροχωρίστρα!

revqueer μου φτου τους indeed!

billzoukouli μου, είσαι από τους λίγους εναπομείναντες της πχιότητας και του επιπέδου! Για σένα με μεγάλη μου χαρά να φτιάξω λέμον πάι με τα χεράκια μου, να δοκιμάσεις!!

me μου, όντως τους πόντους ψηφίσανε οι λυσσασμένοι!

αχ astrel μου, σε ευχαριστώ! Σε φιλώ!

pavlouko μου περιμένω εναγωνίως τα ντοκουμέντα!!!!

x-oyranoyli μου γλυκέ, γιαυτό σε αγαπάω!!!

αχ blueprintsouli μου και βέβαια θα στη φτιάχνω την πάι στο μοναστήρι αλλά και πολλές άλλες λιχουδιές...

tsaperdona μου, πες μου όμως εσύ που είσαι και της μαγειρικής, είναι συνταγή να βάζουμε ένα λεμόνι στο κώλο του κοτόπουλου?

πέστα χάρη μου.

asmm μου, σε συγχωρώ γιατί είσαι γλυκούλης!

αλεξανδρούκο μου, το είδα και έτρεξα να σου απαντήσω... :-)