Tuesday, October 30, 2007

Cuban lover

Λατρεμένοι αναγνώστες, σήμερα στο γραφείο μετά τη δουλειά αποφασίσαμε να πάμε σε ένα καινούργιο εστιατόριο που άνοιξε. Το εστιατόριο είναι Κουβανέζικο. Αλλά δε μας ενδιαφέρει το φαγητό αυτή τη στιγμή, αλλά το ένα το γκαρσόνι που είναι ο απόλυτος Θεός, το απόλυτο λουκούμι, ο άντρας ο τέλειος, ο πρόστυχος, ο σωστός. I am in love!
Είναι μπρατσωμένος και τσαμπουκαλής, με ξυρισμένο κεφάλι, αξύριστα γένια, έχω βάσιμες πληροφορίες ότι έχει κάνει φυλακή (δηλαδή το τατουάζ με τα νούμερα με κάνει να το πιστεύω αυτό) και έχει το πιο σέξυ χαμόγελο. Εγώ βασικά του χαμογελούσα συνέχεια, και προσπαθούσα να τον υπνωτίσω με κρυφά μηνύματα "You want me, you want me bad". Του μετέδωσα ταντρική ενέργεια και μόρια θετικής έλξης. Αλλά επειδή δε ξέρω αν αυτά πιάνουν, του άφησα και το κινητό μου σε ένα χαρτάκι που του έδωσα φεύγοντας.

Από εδώ και πέρα θα τρώω κουβανέζικο κάθε μέρα!

Υ.Γ.1) Αναβάλω τον εγκλεισμό μου σε μοναστήρι ώσπου να δω τι θα γίνει με τον σερβιτόρο.

Υ.Γ.2) Οι φωτό δεν είναι του σερβιτόρου, αλλά ενός άλλου χοτ μπλόγκερ, του jonno:

14 comments:

Alexandros said...

¡Viva La Revolucion!
Χοχοχο! Καλή τύχη!

Anonymous said...

viva fidel, libre cuba

συκιά τα καλύτερα εύχομαι και θα καλοπεράσεις. χώσου, κάνε τα μαγικά σου, fuck his brain, και φάτο το μετανάστη, μόνο να μην φορά καλτσούλες έτσι? τισ άσπρες εννοώ, όχι τις άλλες, για να μην παραρμηνευθώ

me said...

μπρατσωμενος κ με ξυρισμενο κεφαλι?ιιιι!Αν μου πεις οτι ειναι κ ανω του 1.75 με πεθανες.ξερεις ποσο καιρο εχω να δω Ελληνα 'σωματαρα'?αυτα κανουν οι επιστροφες στην πατριδα.εχει γεμισει ο τοπος καχεκτικους.
καλη επιτυχια!ειδες? μου θελες κ μοναστηρι!κανε λιγο υπομονη!

ΠΑΥΛΟΣ said...

Xmmmmm!!!!

Είδωλο said...

Συκια - Μονικ Σουρλουλου, τι πηγες και εκανες παλι?
Δεν τα εχουμε ξαναπει αυτα? Δεν σε εχει μαθει τιποτα η ιστορια (μου)?
Ποτε μα ποτε δεν μπλεκουμε με ανθρωπους της νυχτας βλ. απο σερβιτορους μεχρι μπαρμαν.

fevis said...

Δηλαδή τώρα θα τρως κάθε μέρα άνοστα φαγητά με κύριο συστατικό το γιούκα? Καημένη φιλενάδα μας τι τραβάς για τον έρωτα....

xipasmenos said...

Viva los hombros e los homos.....
Ο Cubano de los kavlas ελπίζω να σου κάτσει πριν γίνει όλοκληρο κτήμα με συκιές απο το πολύ μεξικάνικο.........

Equilibrium said...

από το να ξημεροβραδιάζεσαι καθημερινα σε ενα οδοντιατρειο, καλυτερο το κουβανεζικο, αρκει μη παραπαχυνεις :))

Neverlandean said...

Και δεν τράβηξες φωτογραφία του στα μουλωχτά;; Ααα με απογοητεύεις, μόνο θα ζητάς από άλλους μπλόγκερ να σου δείξουν τα κάλλη τους κι εσύ τπτ;

oni said...

O neverlandean mou eklepse to sxolio! :P 8elw na dw fwto tou allou! Aytos sth fwto en m areeeeesei T_T

sikia said...

alexandrouko μου, βίβα! Σε ευχαριστώ!

asmm μου, αν φοράει και αυτός άσπρες κάλτσες θα κλειστώ σε μοναστήρι με συνοπτικές διαδικασίες!

me μου, αχ κάνω υπομονή αλλά να δούμε πόσο ακόμα...

pavlouko μου, γιατί βογγάς τόσο σεξουαλικά? Για να με ερεθίσεις?

x-oyranouli μου, ένα δίκιο το έχεις, οι σερβιτόροι είναι μπελάς!

αχ fevis μου, θέλει πολλές θυσίες ο έρωτας!

xipaki μου, η ελπίδα πεθαίνει τελευταία....

equilibrium μου, καλά λες! Δε το είχα σκεφτεί αυτό!

neverlandeanouli μου, εγώ ζητάω φωτογραφίες που έχει δώσει ο άλλος έγκριση! Στα κρυφά και εν αγνοία του να τον τραβήξω φωτογραφία και να με πιάσει στα πράσα να με πλακώσει στα χαστούκια ο φυλακισμένος? Αααχ φούντωσα τώρα....

oni μου δε σου αρέσει ο jonno που είναι τόσο χοτ????

BLUEPRINTS said...

και μου κάνεις και σκηνή σε άλλο μπλογκ ε; σα δε ντρέπεσαι, και γω που νόμιζα ότι θα κάνεις μια ψιλοκάθαρση πριν την είσοδό σου στο μοναστήρι

ethanandthecity said...

ax mpravo sykalako mou, 8a sou pane poly ta poura avanas!

revqueer said...

Ξυρισμένο κεφάλι;;;; Γιαμμμμμμμμ