Thursday, October 25, 2007

Victory

Ελληνίδες και Έλληνες,

θέλω να σας ευχαριστήσω που με τις ψήφους σας με εκλέξατε νικητή της ψηφοφορίας για την καλύτερη συνταγή που διεξήγαγε ο Παυλούκος! Με την εμπιστοσύνη που μου δείξατε, δώσατε το στίγμα για να συνεχίσω το μεταρρυθμιστικό μου έργο! Όμως η ψηφοφορία αυτή δεν είναι μόνο ευκαιρία για πανηγυρισμούς, είναι και αίσθημα ευθύνης και ένα μήνυμα να προχωρήσω με πιο γοργούς ρυθμούς το έργο μου, να γυρίσουμε σελίδα, να φτιάξουμε μαζί μια νέα Ελλάδα, μια Ελλάδα σύγχρονη, μια Ελλάδα δημοκρατική!

Όπως γνωρίζετε, το έπαθλο είναι μια βραδιά με τον καυτό και σέξυ Παυλούκο. Ελληνίδες, Έλληνες, πιστέψτε με ότι για μένα η βραδιά αυτή δεν είναι μόνο βραδιά αχαλίνωτου σεξ και κολασμένων οργίων, αλλά και μια νύχτα αγάπης και ευθύνης, αλληλεγγύης και αλλεπάλληλων οργασμών.


Στη φωτό αμέσως μετά την ανακοίνωση των αποτελέσματων καθ'οδόν προς το Προεδρικό Μέγαρο για να κάνω δηλώσεις.


Στη φωτό πλήθη που ξεχύθηκαν στους δρόμους για να πανηγυρίσουν τη μεγάλη νίκη.

Κάποιοι αντίπαλοι έπαιξαν βρώμικο παιχνίδι (δε θα ήθελα να αναφερθώ σε ονόματα, να πω μόνο ότι το όνομα τους αρχίζει από προβα και τελιώνει σε το). Ο λαός όμως ξέρει να ξεχωρίζει τον ειλικρινή ηγέτη από τον δόλιο και τον ποταπό. Ας είναι, Ελληνίδες και Έλληνες, τον συγχωρώ! Δεύτερος στην αναμέτρηση αυτή ήρθε ο blueprintsoulis, και εγώ στο πνεύμα της εθνικής συμφιλίωσης του απλώνω το χέρι και τον προσκαλώ να συνεργαστούμε.

Μαζί για μια Ελλάδα νέα!
Σας φιλώ,
Συκιά.

Υ.Γ.1) Παυλούκο, θα κανονίσουμε πριβέ τα ντιτέιλς για το έπαθλο μου, καταλαβαίνεις....
Υ.Γ.2) Δώστε λέμον πάι στο λαό! Θα φτιάξω πίτες για όλους!

15 comments:

BLUEPRINTS said...

και μόνο για την ταπεινοφροσύνη που σε διακρίνει δικαίως και εκλέχτηκες, περιμένουμε να κάνεις πράξη τις εξαγγελίες σου διαφορετικά όπως καταλαβαίνεις θα ακολουθήσει σκληρή... αντιπολίτευση, τέλος θα δεχτώ τη χείρα συνεργασίας και περιμένω λεμονόπιτες (εντός ή εκτός μοναστηριού)

Τζεφέρης Πέτρος said...

Μπράβοοοοο!!! Ευγε!!! Ετσι για μια ελλάδα νέα..νόστιμότερη και σεξουαλικότερη..χαχα

ΜΠΡΑΒΟ στο νικιτή μπράβο στον 2ο..και κυρίως μπράβο στον pavlo που έκανε μια άριστη διοργάνωση και διεξαγωγή των εκλογών με έμπιστα και σαφή αποτελέσματα!!!

:) αντε παιδιά καλά να περνάμε!!

[αναπνοή]

ΠΑΥΛΟΣ said...

Μην χαίρεσαι!!!
Οι κάλπες δεν έκλεισαν ακόμα και εγώ δεν έχω ακόμα ψηφήσει!!!

xipasmenos said...

Συκια είπες πως θα μας κάνεις πι.........τες....

fevis said...

Πολύ Μαρία Αντουανέτα μου κάνει αυτό... Εκεέινη βέβαια ήθελε να δώσουν στον λαό παντεσπάνι σκέτο... Ενώ εσύ, Θεά όπως πάντα, θα μας το αλείψεις και με κρέμα λεμονιού... Και με μαρέγκα... Γιαμ....

gay super hero said...

Σε ψήφισα, σε ψήφισα, σε ψήφισα!!!!
Χέστηκα για τις συνταγές, ψήφισα για να μην βγει ο οξαποδώ! Oh yes!

Equilibrium said...

Γιατί βιάζεστε τόσο?... Τι υπόγειες συμφωνίες έχουν παιχτεί?...

ΠΕΙΤΕ ΤΑ ΟΛΑ!

χαχαχα

Equilibrium said...

haha sikia μου

τα συγχαρητηρια μου

μάλλον σε άλλον πρεπει να απλωσεις το χέρι(-χέρι)

βιαστηκατε να βγάλετε τον 2ο... κάποιες συνηθειες απο Ελλάδα δεν ξεχνιουνται ε?...

χαχαχα

ποιος τρεχει τςρα αμερικα να του κανεις το τραπεζι...? σε περιμενουμε εδω...

StarDust said...

Σήμερα έκανα εντατικά μαθήματα γύρω από το project "Συκιά". Κοινώς ξεκίνησα να διαβάζω από την αρχή ότι ποστ έχεις κάνει! Τολμώ να πω ότι έφτασα μέχρι το Μάρτη του 2007 και κάπου εκεί τα μάτια μου διαμαρτυρήθηκαν και είπα πως θα συνεχίσω αύριο. Ας κάνω και δύο σχολιάκια:

Πρώτον, ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΟΥ ΦΤΙΑΞΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΔΩΜΑΤΙΟ, είσαι θεά, μεγάλη και ανεπανάληπτη- Τέλος!

και

Δεύτερον: Τι γλύκας-πανέμορφος-λατρευτός-γλυκουλίνος που είναι ο Μπάμπης, φτου φτου φτου (μην ανησυχείς έχω γαλανό μάτι και δεν το αβασκάνω Το ΚΟΥΚΛΙ σου)

Αχχχχχ πολύ Συκιά έπεσε σήμερα- πάω για ένα ποτό καληνύχτα αγαπημένη!!!!

ethanandthecity said...

τα θερμά μου συγχαρητήρια μικρέ μου συκιά. Ομολογώ πως η λεμουνόπιτα σε χαρακτηρίζει απόλυτα και ως προσωπικότητα, καθότι είσαι γλυκός αλλά σου αρέσουν και τα ξυνά! Πάντα τέτοια!

Είδωλο said...

Ευτυχως κουκλαρα μου που πηγε και κατι καλα αυτη την περιοδο στην ζωη σου...
Ισως να ητανε ολα καρμικα, δεν μπορεις να λαβεις μια τοσο σημαντικη θεση εχωντας απο πισω εναν Νωντα και φιλη ενα κολοβο ΦΙΔΙ, τωρα εχεις ενα status ομοιο με της Τενιας Μακρη

revqueer said...

BRAVOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!

Neverlandean said...

Sikia is da bomb! :PPPP

Μετά από τέτοιο θρίαμβο προτείνω να κάνουμε τη λέμονπάι εθνικό φαγητό.

ΠΑΥΛΟΣ said...

3oς ήρθε τελικά ο αγαπημένος σου ... καλόγερος

sikia said...

blueprintsouli μου, στο μοναστήρι θα τα πούμε αναλυτικά!

οικολογούντες μου, ευχαριστώ!

xipaki μου γλυκέ, ναι το είπα και είναι on the record!

fevis μου και gay super herouli μου, σας ευχαριστώ!

equilibrium μου έχεις απόλυτο δίκιο, εσύ βγήκες δεύτερος και γιαυτό σου απλώνω το χέρι για συνεργασία και καυτό σεξ!

astrel μου, σε ευχαριστώ! Φιλάκια!

ethanouli μου είσαι πολύ γλυκός!

x-oyranouli μου, ίσως έχεις δίκιο...

revqueer μου και neverlandean μου, σας ευχαριστώ πολύ!!!

παυλούκο μου, όντως τρίτος βγήκε, αλλά όπως σε πολλές κυβερνητικές συμμαχίες το πρώτο κόμα κάνει συμμαχία με το τρίτο (βλέπε παλαιότερα κυβέρνηση ΝΔ-ΚΚΕ, στη Γερμανία Χριστιανοδημοκράτες και Φιλελεύθεροι κλπ) οπότε σκοπεύω να εφαρμόσω το μοντέλο αυτό και στην περίπτωση μας....