Sunday, October 28, 2007

Τι θελει απο τη ζωη μου η Mrs Petrochilos

Λατρεμένοι αναγνώστες, ενώ την Κυριακή το πρωί ξύπνησα και με ένα φλιτζάνι αχνιστό καφέ άρχισα να κάνω σημειώσεις για να ετοιμαστώ για τη βραδιά πάθους με τον Παυλούκο και έβαλα στο DVD για να εμπνευστώ, την αισθησιακή ταινία Βραδιές Ακολασίας, χτυπάει το κουδούνι. Αρχικά σκέφτηκα μήπως ήταν η Τσουτσουνέλα, αλλά εννέα το πρωί δε ξυπνάει ποτέ το βόδι....Ανοίγω την πόρτα και ποιον βλέπω, την Mrs Petrochilos.
-Αααα γεια σας, τι θέλετε?
-Σε ξύπνησα, δε σε ξύπνησα ε? Έλα βρε, ντύσου καλέ να πάμε εκκλησία!
-Αχ Mrs Petrochilos μου, δε γίνεται, ξύπνησα πριν από λίγο και έχω πολλές δουλειές.
-Έλα βρε τι δουλειές, Κυριακάτικα! Άλλωστε αμαρτία είναι, πόσα χρόνια έχεις να πας εκκλησία?
-Βρε καλή μου Mrs Petrochilos δεν είπαμε να το κανονίσουμε από πριν, τώρα με αιφνιδιάζετε!
-Έλα έλα, ντύσου και πάμε, θα δεις θα σου αρέσει.
Κανονικά είμαι πολύ υποτακτικό άτομο και δε φέρνω πολλές αντιρήσεις, αλλά καθώς έλεγε έλα έλα, κούναγε το χέρι της και ο ήχος που έκαναν τα βραχιόλια της, ήταν το τελιωτικό χτύπημα.
-Καλή μου Mrs Petrochilos μου, που να χτυπιέσαι κάτω, σήμερα δεν έρχομαι! Αν θέλετε, το κανονίζουμε τηλεφωνικώς από πριν, σήμερα έχω δουλειές όπως προείπα και αποκλείεται, I repeat, ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ να έρθω μαζί σας.
-Αχχχ κοίτα πείσμα. Τέλος πάντων, να περάσω μετά να σου φέρω αντίδωρο?
-(όχι αντίδωρο, δώρο έπρεπε να μου φέρει κανονικά, και συγκεκριμένα το iPhone) Όχι γιατί περιμένω κόσμο, έχω δουλειές. Θα τα πούμε όμως τηλεφωνικά (άρχισα να κλείνω σιγά σιγά την πόρτα).
-Καλά. όπως θες, God bless you!
-Νιαου και φιλάκια! (Άστο διάολο μωρή ηλίθια).
Και σας ερωτώ λατρεμένοι αναγνώστες, και κυρίως εσένα billzoukouli με το κληρονομικό χάρισμα, γιατί τραβάω όλους τους τρελλούς?

14 comments:

revqueer said...

Α, δεν είσαι ο μόνος! Εχω κι εγώ μαλακομαγνήτη τελευταίας τεχνολογίας.

λολιτα said...

δεν εισαι ο μονος πουλακι μου...

Mirela said...

Εγώ πιστεύω οτι η Mrs.Petrochilos είναι ένας άγγελος του Θεού και η επιμονή της να πάτε Εκκλησιά είναι ένα σημάδι απο τον Κύριο για να αλλάξει η ζωή σου...!!!

Σίγουρα αν πας στην εκκλησιά η μοίρα θα σου ορίσει να γνωρίσεις εκεί τρελλό γκομενάκι και να ζήσεις happily ever after...!!!

GO!!!

Anonymous said...

προσυπογράφω μιρελα. εκτός απο αντίχρηστη, που δεν άφησες τσοντοντιβιντιές για ένα κομμάτι αντιδωρο, είσαι και χ@#$, λόγω της ημέρας, 28η γαρ, θα ήταν εκεί όλη η ομογένεια. φουλ τριχα και γάργαρα νερά της πίνδου ομογένεια λέμε.

μήπως συκιά μου γιαυτό τραβάς όλα αυτά πότε με νώντες πότε με τσουτσουνέλες? επειδή έχεις απομακρυνθεί απο τα θεία?

me said...

εχει δικιο,θα ηταν η ομογενεια!!!
η Κα Περοχειλος μπορει να θελε να σου γνωρισει κοσμο!ασχημα θα τανε???

τωρα για τους τρελους που τραβας...το υπερπεραν παραμενει σιωπηλο.

Είδωλο said...

Aστα να πανε Συκια μου, μετα απο τις εξελιξεις στην προσωπικη μου ζωη και εγω σκεφτομαι να κανω μια στροφη στην εκκλησια... να παω να αναψω κανα κερακι, να ταξω καμια φανουροπιτα μπας και φανερωσει στο παστελακι μου τον θησαυρο που εχει μπροστα του... Εμενα...

Τι Μετριοφροσυνη

APSOY said...

Μήπως αγαπημένη συκιά μου να το ξανασκεφτείς και να ρίξεις κανένα αγιασμό?
Σκέφτομαι κι εγώ να πιτσιλιστώ με άσπρο t-shirt και χωρίς σουτιέν...
Λες να πιάσει?
Μας το εύχομαι...

(όχι τίπο' άλλο, αλλά διάβασα στη σειρά τα τελευταία 3 ποστ σου...)

φιλάκια, και γκαντ μπλες ας ολ.

fevis said...

Η καημένη κυρία Πετρόχειλος θέλει το καλό σου... Άσε που το αντίδωρο, ειδικά αν έχει και ζάχαρη επάνω είναι μια χαρά συνοδευτικό του καφέ...:-)

xipasmenos said...

Είναι απλό είσαι τοσο έξυπνο σύκο εσύ που όλοι οι αλλοι διπλα δείχνουν πανηλίθιοι.....
ΥΓ θελω και γωωωωω ενα i-phoneeeeee
ΥΓ2 περήφανα σας λέω οτι εγώ δεν εχω στον std εξοπλισμο μου μαλακομαγνήτη...ολο καλα ατομα γνωρίζω...

ΗarryTsopanos said...

Πρωτο Σε θελει παθιασμενα και σε προετοιμαζει για την εκκλησια.
Δευτερο Εμαθε πως θελεις να πας σε μοναστηρι και σου δειχνει πως θα ειναι εκει μεσα.
Τριτο Ειναι θεουσα και πηγαινοντας εσενα στην εκκλησια προετοιμαζει τον δρομο της στον παραδεισο

billzouk said...

Μαλλον φταιει η lemon pie!
Παντως μην πας στην εκκλησια. Αν πας, θα τα φτιαξεις με τον παπα και θα εχουμε αλλα δραματα. Ειναι 100% σιγουρο. Και θα οργανωσετε και το φιλοπτωχο με την Πετροχειλος.

Neverlandean said...

Τη Magda από το SATC μου θύμισε η Petrochilos!! XAXAXAXAXA!!

sikia said...

revqueer μου, άστα να πάνε!

αχ λολίτα μου, το ξέρω...

mirela μου, λες? και εγώ της έκλεισα τη πόρτα καταμούτρως?

asmm μου, τώρα που το λες θα ήταν εκεί πολλοί μαζεμένοι λόγω εθνικής εορτής και όλο και κάποιος σέξυ έλληνας θα βρισκόταν!

me μου, έπρεπε να είχα πάει!

x-oyranoyli μου, έχεις μεγάλα δίκια, και γιατί όχι, στην εκκλησία πρέπει να πάμε όλοι πάραυτα!

apsoyli μου, πολύ καλή ιδέα ο αγιασμός!

fevis μου, λες? καλά ζάχαρη στο αντίδωρο δεν έχω δει ποτέ, βέβαια είναι που δε πάω και εκκλησία, γιαυτό! μη μου πεις ότι έχουν και με σοκολάτα?

xipaki μου, αχ ναι τα iphone είναι πειρασμός!

χάρη μου, σωστή η ανάλυση, μάλλον το τρίτο είναι το πιο πιθανό!

billzoukouli μου, να μη πάω λες ε? τον παπά δεν τον έχω τσεκάρει, να σου πω. Έχει ιστοσελίδα η εκκλησία αλλά δεν έχει φωτό του, το έψαξα.

neverlandean μου, λολ, εμφανισιακώς δεν έχουν καμία σχέση όμως!

oni said...

Mhpws h Mrs Petrochilos 8elei na sou thn pesei??? *milhsa ki egw* :P Ksereis, thn prwth mera dexesai to antidwro, thn allh pas mazi ths ekklhsia, thn trith, s exei sto braki ths! :O