Thursday, October 04, 2007

Office 2

Λατρεμένοι αναγνώστες, όπως σας έχω πει, στη δουλειά έχουμε μια στρίγγλα η οποία όταν η ίδια περνάει έστω και το παραμικρό πρόβλημα, απαιτεί να ασχολείται όλο το γραφείο με το πρόβλημα της. Όταν όμως άλλοι έχουν πρόβλημα, όχι μόνο αδιαφορεί, αλλά δε διστάζει και να απολύσει άνθρωπο μόλις επέστρεψε από το νοσοκομείο. Σήμερα ήρθε στη δουλειά και βογγούσε και παρίστανε ότι ήρθε το τέλος του κόσμου. Φορούσε και ένα φακιόλι στο κεφάλι σα Σαουδάραβας πετρελαιοπαραγωγός. Είχε λέει ωτίτιδα, και όταν της απαντούσαμε, φώναζε, What? What? I can't hear you, I have an ear infection. Καλά χρυσή μου, μη μας ξεκουφάνεις κιόλας. Όλη την ημέρα όποιος ερχόταν να της μιλήσει, για να προκαλέσει δραματικό εφέ, φώναζε αχ τι μου λέτε, δεν ακούω... Το μεσημέρι έβαλε ένα σημείωμα στην πόρτα της που έλεγε Please speak loudly, I have an ear infection, I cannot hear you. Τι θεατρινισμοί! Το απόγευμα την ακούσαμε να ουρλιάζει Who did this, who did this. Τρέξαμε όλοι νομίζοντας ότι ή κάποιος την είχε σφάξει ή βρήκε κάποιο πτώμα μπροστά από την πόρτα της. Όμως αντ'αυτού είδαμε ότι κάποιος είχε μουτζουρώσει το ear στο σημείωμα και είχε γράψει από πάνω yeast, όπου yeast infection έχει να κάνει με το νινι, ας μη πούμε σε λεπτομέρειες... Άρχισε να φωνάζει, ποιος το έγραψε αυτός, κανείς δεν απαντούσε, οπότε για μισή ώρα ακούσαμε πως θα βρεθεί αυτός που το έκανε, και θα τον κάψει ζωντανό.... Βασικά με τρώει η περιέργεια να μάθω ποιος το έκανε (όχι λατρεμένοι αναγνώστες δεν ήμουν εγώ...)

On other news, η ιστορία με τον Τζος δε βλέπω να προχωράει. Η ρεσεψιονίστ του επάνω ορόφου μού είπε ότι είναι πολύ θρήσκος από αυτούς τους τρελούς Αμερικάνους που πάνε έξω από κλινικές που κάνουν εκτρώσεις με πανό και μόλις δουν γυναίκα να μπαίνει μέσα, ουρλιάζουν Φόνισα! Βασικά δε ξέρουμε σίγουρα ότι ο Τζος είναι τέτοιο βλήμα, αλλά ένας συνάδελφος του είπε σε έναν άλλο συνάδελφο με τον οποίο η ρεσεψιονίστ πήγε για ποτό, ότι είναι πολύ θρήσκος και η οικογένεια του τα κάνει αυτά.... Οπότε κάτι μου λέει ότι δεν θα είναι ανοιχτός για γκέι σχέση... Μπορεί όμως και να είναι λάθος η πληροφόρηση που έχουμε. Η ρεσεψιονίστ όμως μου είπε ότι έχει ένα φίλο οδοντίατρο που ψάχνεται αυτό το καιρό, και μου είπε ότι θα του δώσει το τηλέφωνο μου (όχι για σφράγισμα, για να βγούμε για ποτό)...

18 comments:

ΠΑΥΛΟΣ said...

Aγαπημένε μου, μήπως το κοπελίτσα στην υποδοχή το γουστάρει το παληκάρι και σου λέει μαϊμουδιές? Για ψάχτο. Όσο για την στρίγκλα γνώρισε της τον Νώντα να βρεί αυτή χαρά στα σκέλια της και συ την ησυχία σου.

oni said...

Τι να πρωτοσχολιάσω! Άκου τον Παύλο, ψάξε τον Τζος, η άλλη θέλει να σου ρίξει στάχτη στα μάτια φαίνεται και γι' αυτό σου κάνει κονέ με τον οδοντίατρο. Αλλά Συκιά μου εσύ μπορείς να τους ρίχνεις 2-2 στον ένα θα μείνουμε; (όποιος σου αρέσει λιγότερο, στείλτον από εδώ, ευχαριστώ).

Υ.Γ. Μακριά από την αφιονισμένη με το yeast infection (παίζει να ήξερε όλη την αλήθεια ο μουτζουροένοχος)

phoinix said...

ο Τζος ακουγότανε έτσι απο το προηγούμενο post..κάτι στραβό έχει αυτός.
η στρίγκλα είναι η ίδια που έπαιρνε χάπια διαίτης και κινδύνευε να τα κάνει πάνω της?

Tanila said...

ΟΚ. Μόλις πάρω τ'αποτελέσματα για δικό μου yeast infection θα σας ενημερώσω εκτενώς.

*C* said...

Eleos i tipissa, ti wtitida re si, Agamiti einai k dn mporei na to kripsei!

Ree aston ton Josh, dn leei to palikari, ligo kseneroua einai o tipos, dialege tous prosektika- enan se exoume!! O odontiatros pali mou fainetai Kalo Conne, koita to dn xaneis tipota! :)

Alexandros said...

Μπλιαχ! Έκανα μια αναζήτηση στο google για το yeast infection και μου ήρθε αναγούλα! :-S

fevis said...

Άκου να δεις... Καλύτερος μου φαίνεται ο οδοντίατρος... Διότι το σφράγισμα αχρειάστο να 'ναι, δεν λέω, αλλά κάλιο γαϊδουρόδενε παρά γαϊδουρογύρευε που λέμε και εδώ στο Ellada...

revqueer said...

Εγώ πάλι πιστεύω πως όσο πιο θρήσκοι και συντηριτικούρες το παίζουν στο Αμέρικα τόσο περισσότερο γουστάρουν να τον παίρνουν πανταχώθεν. Don't give up just yet!

g for george said...

Την στρίγγλα!

Επίσης, αν δεν τσεκάρεις μόνος σου την κατάσταση με Τζόσουα, μην πιστεύεις λέξη.

guerrero7,62 said...

Λευκος,ξανθος και πολυ θρησκος ε;χμ μηπως μιλαει με συρτη προφορα και τα σου-κου φοραει με αλλους λευκες κουκουλες και κανουν σταυρους φλαμπε;χμ..
Παω στοιχημα θα γκαυλωνει και με τα οπλα και θα ειναι μελος του N.R.A...ακου λοιπον συκια,τρεξε σε ενα newstand και αγορασε το guns 'n ammo...θα νομισει οτι εχεται κατι κοινο..μετα ολο και θα τον τουμπαρεις...ή θα βρεθεις σε κανα χοσπιταλι :ΡΡΡΡ

BLUEPRINTS said...

sikia μου πρόσεχε κι απ' τους 2 (την σκύλα και τον Τζος Ι mean), σου αξίζουν καλύτερα

ethanandthecity said...

αχ μπράβο συκιά μου, γιατρό να πάρεις επιστήμονα, μην ξαναμπλέξεις με τη λαική πλέμπα! Δεν αρμόζει σε έναν άνθρωπο της τέχνης και των γραμμάτων!

Είδωλο said...

Eρωτηση...
Αντι της εκτρωσεως γιατι δεν κανουν σπιτικα μαθηματα οπως κανουν και για τον τοκετο, συσφιξεις αιδιου με αποτελεσμα να τα πνιγουν πριχου να βγουνε εξ ολοκληρου οποτε με ενα σμπαρο 2 τριγωνια κι αντε μετα να πεισεις οτι δεν ειναι ελεφαντας...
Μμμμ ωραια ιδεα, θα παω να κανω εναρξη της σχολης, θα κανω και Dvd για teleshopping

APSOY said...

Μα καλά...?
Το σκέφτεσαι?
Έχεις απ τη μια τον γιατρό (που ξέρει να το σφραγίζει το δόντι) και απ την άλλη πορωμένο θρήσκο?

Τσέκαρε πρώτα χρώμα στις κάλτσες (ας μην είμαι απόλυτος), και αν περάσει κι αυτό το τεστ, σου αξίζει ο γιατροδάκος! :)

Dr.Φλάντζας said...

Αγαπητή Υπουργού Πηδείας:

Μήπως η κυρία Στριγγλάν αυνανίζετω κρυφώς; Φαντάζομαι γνωρίζετε πολύ καλά οτι οι επιπτώσεις κάποιων μοναχικών συνήθειων δημιουργούν κάποιας μορφής κόφωση.

Αν δεν σας ακούη ας δοκιμάση να βγάλη το fuckιόλιον απο την γλάβαν της,
Dr.Φλάντζας

un certain plume said...

Και ξέρεις τι λένε για τους οδοντίατρους, ε;

(Εγώ δεν ξέρω, γι' αυτό ρωτάω.)

sikia said...

pavlouko μου λες η ρεσεψιονίστ να μου κάνει σαμποτάζ? Όσο για το Νώντα, όσο και να τον σιχαίνομαι γιαυτό που μου έκανε, δεν αξίζει τέτοια τύχη....

oni μου, λες να τους δοκιμάσω και τους δύο? Χμμμ, μου φαίνεται σα να έχεις δίκιο...

phoinix μου, ναι η ίδια στρίγγλα είναι που φοράει και πάνες γιατί της φεύγουν. Έχει χάσει λέει 14 κιλά...

tanila μου, ναι σε παρακαλώ, κράτα μας ενήμερους!

cristalin μου, έχεις δίκιο. Θα δω τι λέει και ο ντεντιστ...

αλεξανδρούκο μου, όντως μπλιαχ...

fevis μου, πολύ σωστό!

revqueer μου, λες ε?

george μου, θα τον τσεκάρω να δω τι παίζει...

guerrero7,62 μου, με τρομάζεις με αυτά που λες, λες να είναι τόσο για δέσιμο?

blueprintsouli μου γλυκέ, θα προσέχω!

ethanouli μου, σωστά τα λες, αλλά είμαι και του σαλονιού αλλά και του λιμανιού.

sikia said...

x-oyranoyli μου, όλο εφευρέσεις είσαι!

apsoyli μου, σίγουρα θα καρατσεκάρω κάλτσα στο γιατρό!

Δόκτωρα Φλάντζα, λατρεμένε, λέτε γιαυτό να εκωφάθη η στρίγγλα? Γιατί πρέπει να πέφτει πολύς αυνανισμός σπίτι της...

un certain plume μου, αχ όχι, δε ξέρω τι λένε για τους οδοντιάτρους? έχει να κάνει με τις σπουδές τους ή με το τι κρεβάτι κάνουν? Πάλι στο σκοτάδι είμαι.....