Wednesday, October 17, 2007

Open letter

Ανοιχτή επιστολή προς Υπουργό Δημοσίας Τάξης


Αξιότιμε κύριε Υπουργέ,
Θέλω να σας επιστήσω την προσοχή σε μια κατάσταση που πολύ με ανησυχεί, και φυσικά αναφέρομαι στην μπλόγκερ Τανίλα η οποία μας κλέβει όλους τους άντρες. Επιτίθεται σε ελεύθερους και παντρεμένους και κλείνει σπίτια. Για να σας δώσω να καταλάβετε, τα είχα με έναν τύπο που φορούσε λευκές κάλτσες, και η Τανίλα έκανε διερευνητικές ερωτήσεις για να μου τον φάει (τελικά μου τον έφαγε μια άλλη, αλλά δεν είναι αυτό το θέμα μας). Μετά ήθελε να μου φάει έναν οδοντίατρο με τον οποίο επρόκειτο να νταραβεριστώ (τώρα της τον χαρίζω αλλά δεν τον παίρνει, αλλά πάλι δεν είναι αυτό το θέμα μας). Ακόμα και τον πρώην εραστή μου Πρόβατο ήθελε να αποπλανήσει (ξέρετε, αυτόν με το 41ποντο πέος, τι να σας τα λέω δηλαδή, αφού τον παρακολουθείτε και τον έχετε στα αρχεία σας γιατί θεωρείται το πέος του εθνικό σύμβολο και φοβάστε μη πέσει σε λάθος κώλο). Η Τανίλα η συγκεκριμένη μέχρι και τον blueprintsouli με τον οποίο ετοιμαζόμουν να μετακομίσω σε μοναστήρι, πήγε να μου φάει.
Και σας ερωτώ, τι κάνει το κράτος επ’αυτού? Γιατί το κράτος δεν ακουμπάει στα προβλήματα του λαού (προσέξτε με, ακουμπάει είπα, όχι τον ακουμπάει).
Καταλαβαίνετε φαντάζομαι τις επιπτώσεις του φαινομένου Τανίλα για τη χώρα μας. Με την υπογεννητικότητα που έχουμε ως έθνος, αν μας φάει όλους τους άντρες, πως θα κάνει ο κόσμος παιδιά? Και δε το λέω για μένα, γιατί εγώ δε νομίζω να γεννήσω, έχω στενή λεκάνη, αλλά η μέση Ελληνίδα τι θα κάνει?
Γιαυτό σας περικαλώ κάντε της μια σύσταση για να μη πω και σύλληψη δηλαδή. Δε μπορώ να σας την περιγράψω, τα μόνα στοιχεία που έχω είναι ότι είναι ομορφούλα και … δε ξέρω πως να το πω με τον πολιτικώς ορθό τρόπο, είναι άτομο με υψομετρικές ιδιαιτερότητες. Επίσης της αρέσει να τριγυρνάει σε νοσοκομεία, άλλοτε ως ασθενής και άλλοτε ως επισκέπτης και αξιολογεί τις εγκαταστάσεις (πως πάει ο Μαμαλάκης στην Ελβετία και στη Γαλλία να δει πως φτιάχνουν το σαλάμι, έτσι και εκείνη κάνει τουρνέ στα νοσοκομεία μας-κάνει μάλιστα και αρνητική κριτική, σας το λέω μήπως μπορείτε να την κατηγορήσετε και για ανθελληνισμό και προδοσία). Πιάστε την, μην αργείτε!!!


Με σεβασμό,
Συκιά

Υ.Γ. Υπουργουλίνι μου, μια και σας βρήκα για να μη γράφω και άλλη επιστολή, όταν είμαι Ελλάδα, έχω εντοπίσει έναν αστυνομικό σε αστυνομικό τμήμα της Αγίας Παρασκευής που φοράει στενό παντελόνι και φαίνεται το πέος του, και είναι πολύ χοτ, Τάκη τον λένε, και έχει ρινγκτόουν στο κινητό του το “Αχ κορίτσι μου” του Πλούταρχου, μήπως θα μπορούσατε να μου δώσετε το τηλέφωνο του?

23 comments:

Cookie Basher said...

Έπεσε τανίλα...'Morning :)

ΠΑΥΛΟΣ said...

Γκρρρρρρρρρρρρρρ!!!!!!!!!!!!!

guerrero7,62 said...

Τοσο λυσσα αυτη η τανιλα επιτελους....

kanataki said...

και ούτε μια κουβέντα για μένα ,,,έ???

υγ δώστε μου λίγο χρόνο και θα κάνω την tanila να φαίνεται η στρουμφίτα μπροστά μου.....

Tanila said...

Εννοείται οτι αν τα σχόλια δε γίνουν διψήφια δε σχολιάζω.
Είμαι ντίβα ή όχι;

Alexandros said...

Sikia μου δεν έχουμε πια Υπουργείο Δημόσιας Τάξης στο Ελλάντα! Απορροφήθηκε από το Υπουργείο Εσωτερικών μετά τις εκλογές.

Οπότε το γράμμα σου μάλλον θα πρέπει να το απευθύνεις στον Υφυπουργό Εσωτερικών αρμόδιο για θέματα Δημόσιας Τάξης!

Τι γραφώ πρωϊ-πρωϊ...!
Αλλά δεν γίνεται να σε αφήσω ανενημέρωτο, ξενιτεμένο άνθρωπο!
Χοχο!

fevis said...

Ποιό υπουργείο γλυκειά μου... Στην αντιτρομοκρατική έπρεπε να το στείλεις το γράμμα, κατευθείαν... Όσο για τον ανστυνομικό στην Αγία Παρασκευή, να πεις στον Γιωρίκα που είναι και γείτονας να πάει να το διερευνήσει εκείνος... Κια αν είναι όντως καλό το θέμα, να το τυλίξει και να στο στείλει σούμπιτο στο USA....Φιλιά...

*C* said...

Koita na deis soykse pou to xei i kopelia! Ftou sou kamari mou!

Sikia tha petaxtw mia stigmi pros to tmima mias k einai konta gia na dw an einai kalo kommati o Takis kai na parw plirofories :P

ΠΑΥΛΟΣ said...

φαγώθηκες σε κρέμασα

me said...

κοιτα να δεις...εγω θα δηλωσω υποστηριξη προς tanila διοτι φαινεται να εχει πολυ καλο γουστο (προβατος?41 ποντοι??? οσο να πεις,ολα μπορεις να τα παραβλεψεις,αυτο το τελευταιο ομως-ααα!! sorry!!- ποτε!)

αν τον πετυχω πουθενα τον αστυνομικο σου(τωρα που μου δωσες ολες τις απαραιτητες πληροφοριες-στενο παντελονι,ringtone κλπ) θα κοιταξω να σε βοηθησω μιας κ γνωριστηκαμε κ εισαι κ καλο παιδι :-))))
κ τα καλα παιδια δε πρεπει να ναι μονα,σωστα???

Κ δωσε μια ευκαιρια στο dentist.μηπως εχεις κατι καλυτερο να κανεις αυτη την περιοδο?Δεν ειναι οτι θα το ανακοινωσεις μεσω του cnn κιολας!!απλα θα κοιταξεις να περασεις καλα...χωρις να το μαθει κανεις (καθαρα ανδρικη τακτικη.Λεγεται: κραταμε ολες τις πορτες ανοιχτες)

ΗarryTsopanos said...

Απιστευτου το σχολιο σου ολο μα ολο αμαν δεν αντεχω αλλο

BLUEPRINTS said...

ε τώρα υπερβάλεις (κι όχι μόνο εσύ, κι οι αναγνώστες σου), πέσατε να το φάτε το κοριτσάκι (ναι εξακολουθώ να μιλάω για την τανίλα), δεν είναι καθόλου λυσσάρα, ίσα-ίσα που είναι σεμνή και διακριτική, μόνο ίσως λίγο ντίβα όπως παραδέχεται, αλλά για αυτό θα την κρεμάσουμε;

ethanandthecity said...

oh mon dieu! αυτή δεν είναι τανίλα, πουτανίλα είναι!

g for george said...

Η Τανίλα δεν είναι αυτή που έκανε κόμμεντς σε μπλογκς λέγοντας ότι το βρακί της είναι κόκκινο;

Ε, από 'κει να καταλάβεις την λύσσα.

Είμαστε μαζί σου ταλαιπωρημένη μου συκιά.

guerrero7,62 said...

Σε εμενα το ειχε αναφερει!για το κοκκινο βρακι!!και να φανταστεις τα μαυρα με αρεσουν,αντε πορφυρα :ΡΡΡΡ

revqueer said...

Νομίζω έχω υπ'όψη μου το συγκεκριμένο μπάτσο. Hands Off Bitch!

Είδωλο said...

ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΣΥΚΙΑ
ΧΩΡΙΣΕ Ο ΣΑΡΚΟΖΙ
ΤΡΕΞΕ
ΤΡΕΞΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ
Ο ΝΙΚΟΛΑ ΧΩΡΙΖΕΙ ΓΙΑ ΠΑΡΤΗ ΣΟΥ
ΠΕΤΑΞΕ ΤΗΝ ΣΕΡΒΙΕΤΑ ΑΠ ΤΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ ΚΑΙ ΤΡΕΞΕ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙΣ ΠΤΗΣΗ
(α επισης θελω να μου στειλεις κατι κρασακια γαλλικα...)
Φιλια ο Εξ ουρανου σου

sikia said...

cookiebasherouli μου όντως!

pavlouko μου, γιατί μουγκρίζεις?

guerrero7,62 μου, ναι φοβερό πράγμα!

tsaperdona μου, για σένα ετοιμάζω ξεχωριστό ποστ!

tanila μου, δε σχολιάζεις ε? Περίμενε κακομοίρα μου να διαβάσει ο υπουργός την επιστολή να σου πω εγώ...

alexandrouko μου, α πα πα, και τώρα δηλαδή ποιος θα τη λάβει την επιστολή μου?

fevis μου, δίκιο έχεις και για την αντιτρομοκρατική και για το πακέτο!

cristalin μου, ενημέρωσε με πάραυτα!

sikia said...

me μου γλυκέ, σε ευχαριστώ! και θα δώσω στον οδοντίατρο μια ακόμη ευκαιρία, έχεις απόλυτο δίκιο!

χάρη μου γλυκέ, είναι που είμαι ενεργός πολίτης αυτής της χώρας και επιτελώ έργο για την ασφάλεια των πολιτών...

blueprintsouli μου, είναι φανερό ότι σε τούμπαρε η πονηρή και την υπερασπίζεσαι!

ethanouli μου, ακριβώς!!!

george μου, ναι αυτή είναι!!!

guerrero7,62 μου, την έπεσε και σε σένα? φυλάξου!!!

revqueer μου, τι απληστία! Let's share darling!

x-oyranouli μου γλυκέ, σε ευχαριστώ για την ενημέρωση, τρέχω πάραυτα, θα ανεβάσω και ποστ επί του καυτού θέματος!

Tanila said...

Eίσαι κερατωμένη και γι'αυτό σε δικαιολογώ να εξυφαίνεις ιστοριες συνομωσίας και να πάσχεις από καταδιωκτικό σύνδρομο.
Έχε υπόψη σου όμως ότι και οι 2 (πρόβατος και blueprints) μου την έπεσαν! Μάλιστα! Εκεί που καθομουνα αμέριμνη! Ο ένας με πρόταση γάμου, ενώ ήδη μου έκαναν προξενιά με τον Μπιλζουκ, και ο άλλος ζητώτας μου να γίνω το πρόστυχο κορίτσι του. Και έχω και γραπτές αποδείξεις.
Τώρα, τον ηλικιωμένο οδοντίατρο με τη μαλακή στύση που είναι κι από δεύτερο χέρι δε τον θέλω!

xipasmenos said...

ααα εγω τα λεγα...αυτη ειναι ιος.....
τσαμπα την βρίζω 3 χρονια τωρα;

billzouk said...

Τωρα αμα πω, οτι και γι αυτο εγω σου ανοιξα τα ματια, θα χω αδικο?
Λυσσαρα, παιδι μου!
Οσο για τον blueprints ειναι φανερο οτι τον τυλιξε και θα εχουμε δραματα!

BLUEPRINTS said...

bill είναι φανερό πλέον ότι ζηλεύεις απίστευτα, στο έχω ξαναπεί, εσένα ήθελε αρχικά αλλά την παράτησες (και επιμένω: ξέρεις κάτι που δεν ξέρω;)