Thursday, October 11, 2007

Countdown

Σε 24 ώρες από τώρα βγαίνω με τον οδοντίατρο, όχι ότι μετράω τις ώρες δηλαδή. Αλλά έχω υψηλές προσδοκίες για αυτό το ραντεβού, αν και με φόβισαν τα προαισθήματα κάποιων από εσάς λατρεμένοι αναγνώστες, και κυρίως του billzoukouli, ο οποίος ήταν ο πρώτος που είχε προβλέψει και το κεράτωμα Νώντα-Τσουτσουνέλας (τι να πω, κληρονομικό χάρισμα έχει αυτό το παιδί?).

Και μια και είπα billzoukouli, διαβάζω με τρόμο ότι η Τανίλα πάει να τυλίξει σε γάμο τον blueprintsouli. Τανίλα, πες σε περικαλώ χρυσή μου, ότι κάνεις πλάκα, άλλωστε με τον Μπιλζουκουλι δεν ήταν να παντρευτείτε? Blueprintsouli, μην ενδώσεις!!!


Αλλά ας επιστρέψω στον οδοντίατρο. Ελπίζω ο κύριος αυτός να μην είναι για δέσιμο, και να μην είναι κανένας εγωιστής και αχάριστος που να μην αναγνωρίζει τις θυσίες μου. 'Οταν τα είχα με τον Πρόβατο, ποτέ δεν αναγνώριζε τις θυσίες μου και την προσφορά μου. Μια νύχτα έμεινα ξύπνιος να του κάνω κοτσιδάκια το τρίχωμα της ήβης του όσο κοιμόταν, για να του κάνω έκπληξη, και εκείνος όταν ξύπνησε, αντί να με φιλήσει και να με ευχαριστήσει, άρχιζε να με βρίζει ότι του έκανα τον πούτσο Μπομπ Μάρλευ και πως τόλμησα και πως θα βάλει τώρα το σώβρακο του κλπ. Είναι φοβερό πράγμα η αχαριστία. Γιαυτό ελπίζω ότι ο οδοντίατρος θα είναι λογικός και θα δείχνει σεβασμό. Βέβαια η ρεσεψιονίστ (με τα εξτενσιονς) δε μου δίνει πολλές λεπτομέρειες, όλο μου λέει ότι είναι καλός άνθρωπος και πολύ γλυκός....

21 comments:

revqueer said...

ΛΟΛ!! Είσαι πολύ kinky!! Καλή επιτυχία με οδοντίατρο! Και φιλική συμβουλή don't put out on the first date, εκτός αν είναι τρελό μανούλι!

Alexandros said...

Αχ... αυτή η Τανίλα... αχ!
Χοχοχο!

Back on topic, Sikia dear, δεν θέλω να σε προκαταβάλλω, αλλά οι οδοντίατροι είναι πολύ διαστροφικοί!
Brace your self!

billzouk said...

Α, δεν παμε καλα!
Ακομα δεν εχεις καταλαβει οτι η τανιλα ειναι λυσσαρα και θα παντρευτει αυτον που θα θυσιαστει;
Ξεχνας οτι γλυκοκοιταζε τον νωντα, τον προβατο, τωρα τον μπλουπριντς, ενω συνεχεια σε ρωταει για τον οδοντιατρο;
Αυτη, μεχρι και την τσουτσουνελα θα παντρευοταν!
Και, οχι, εγω δεν παντρευομαι (δις) δεν νοικοκυρευομαι!

StarDust said...

σοζ αλλά αυτή η ρεσεψιονίστ καμιά φωτό του λεγάμενου δεν είχε να σου φέρει να γλυτώσεις από την αγωνία;

g for george said...

Νομίζω ότι κακά τα μαντάτα, για να μην σου λέει η ρεσεψιονίστ. Καρατσεκαρισμένο.

Ελπίζω να κάνω λάθος και να γυρίσεις με ένα τρελλά χαρούμενο ποστ!

ramon said...

1ον θέλω διακιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας για την φωτογραφία
2ον και μένα με φοβίζει ότι δεν δίνεται καμιά πληροφορία για τον οδοντίατρο

Ιφιμέδεια said...

Τίποτα. Εγώ τον οδοντίατρο τον βλέπω ως απαραίτητο μεταβατικό στάδιο γιά να ξεπεράσει η γλυκιά μας Συκιά τον Νώντα.

Ας είναι λοιπόν. Εννοείται ότι το γλυκός σημαίνει άσχημος, αλλά ποιός εμπιστεύεται το γούστο μιάς ρεσεψιονίστ με εξτένσιονς;

(Μα Μπομπ Μάρλεϋ πούτσος γίνεται; Ούτε ο Μπομπ Μάρλεϋ ο σχωρεμένος δεν θα τον είχε έτσι.
Δίκιο είχε ο Προβατούκος Συκιά μου).

BLUEPRINTS said...

sikia μου, αφού βλέπεις ότι το σχέδιο για το μοναστήρι γυμνιστών δεν έχει μέλλον, είπα κι εγώ να νοικοκυρευτώ, να παντρευτώ (ναι έστω μια ημίτρελη, τι να κάνω), αφού δεν την θέλει ο bill, κάποιος να την αποκαταστήσει, μπας και συνέλθει το κορίτσι. Πάντως αν δεν κάτσει (είτε με τον οδοντίατρο είτε με την τανίλα) θα ξανακάνουμε προσπάθεια, στο υπόσχομαι...

fevis said...

Σε λίγες ώρες θα ξέρεις αν τρώγεται το καρπούζι ή αν ήταν κολοκύθι... Όπως και να 'χει, εγώ σου έυχομαι ο γιατρούλης να αποδειχτεί ο άντρας των ονείρων σου... Παρόλο που ξέρω πως ο Πρόβατος είναι δύσκολο να ξεπεραστεί... Το ίδιο και οι 41 πόντοι... Φιλιά...

Equilibrium said...

Γκόου φορ ιτ σικιά!!!

ethanandthecity said...

συκουλίνι όλα να πάνε καλά και να έχεις ένα άψογο αποτέλεσμα, σαν την αποτρίχωση στα πρίνου που βγαίνεις ανανεωμένος, φρέσκος, λαμπερός, άλλος άνθρωπος!

guerrero7,62 said...

Καλα οση ωρα του εκανες τζαμαικανο το πουτσο,χαμπαρι δεν πηρε αυτος;
Get up stand up 4 for right :ΡΡΡ

Είδωλο said...

Αν ειναι ευκολο να παρεις και κανα Βιντεακι το Date σου απο το κινητο για να εχω να γελαω οταν θα σε κοιταει στα δοντια σαν να αγοραζει μουλαρι.
χαχαχαχαχαχαχαχα

me said...

χαχαχαχα,διαστροφικοι οι οδοντιατροι!χαχαχα!Αυτο ηταν πραγματικα καλο!Λοιπον αντε να πεις μερικους kinky,αλλα μεχρις εκει.:-)))))).Ακου διαστροφικοι οι οδοντιατροι!!!!
Οσο για το οτι κοιτανε στα δοντια (θα ηταν πραγματι καλο βιντεακι για το youtube),οκ τι να κανεις,φταει το επαγγελμα.Δεν ειναι κακο να ψαχνεις για ενα ωραιο χαμογελο,νομιζω?
Εγω πιστευω ο οδοντιατρος θα ναι γλυκουλης,γυμνασμενος,με διολου ευκαταφρονιτους ποντους (ο ανθρωπος ειναι Αμερικανος,μην εχετε για προτυπο τους Ευρωπαιους).Γιατι ντε κ καλα να ναι ασχημος?

xipasmenos said...

never trust a woman with extensions dear....

Anonymous said...

exoume pethanei omos kai apo mia agonia...perimenoume to post gia ta metheortia pos kai pos...

(kai kamia photo an sou vrisketai, leo AN...)

g for george said...

Συμφωνώ με William, αγωνιούμε για τα νέα.....

Λοιπόν;...

Mirela and Soula said...

Κοιτάξτε, η εξήγηση που έχει εξαφανιστεί το συκαλάκι μας είναι απλη!

Ερωτεύτηκαν σφόδρα με τον οδοντίατρο και απο τότε έχουν κλειδωθεί στο Love Nest τους και κάνουν injections και extractions!

Mirela.

sikia said...

rapounzel μου, αχ δε ξέρω αν οι εξελίξεις τελικά ήταν καλές...

revqueer μου, σε ευχαριστώ!

alexandrouko μου, λες ε? κινκυ δηλαδή?

billzoukouli μου, τελικά η τανίλα είναι κίνδυνος για τη δημόσια υγεία! Τανίλα. άσε μας τους άντρες μας ήσυχους!

astrel μου, καμία φωτογραφία, καμία προειδοποίηση!

george μου, δυστυχώς είχες πολύ μεγάλο δίκιο!

pavlouko μου, αχ και βαχ!

ιφιμέδεια μου, τελικά άσχημος δεν ήτανε, αλλά είχε άλλα... γιαυτό και η κατσίκα η ρεσεψιονίστ περιοριζόταν σε γενικόλογα.

blueprintsouli μου, με πούλησες και με έχεις ως έσχατη λύση αν δε σου κάτσει το ένα και το άλλο... αλλά και με την τανίλα? ε όχι!!

sikia said...

fevis μου, σ'ευχαριστώ. Η αλήθεια είναι ότι οι 41 πόντοι είναι μια μεγάλη ανάμνηση...

equilibrium μου, θενκ γιου!

ethanouli μου, αααχ δε ξέρω τελικά πως πήγανε τα πράγματα...

guerrero7,62 μου, λολ!!!! Αυτό ακριβώς το τραγούδι σκεφτόμουν και εγώ όσο έπλεκα τις κοτσίδες...

x-oyranoyli μου, με κρυφές κάμερες να βγει στο Ιντερνετ? α πα πα πα!

me μου, έχεις δίκιο, άσχημος δεν ήτανε, και στα νιάτα του φαντάζομαι θα ήταν ακόμα καλύτερος!

xipaki μου, how true indeed!!!

william μου, επέστρεψα μετά το σοκ!!! Φωτο δεν έβγαλα δυστυχώς! Φιλάκια!

george μου, επέστρεψα! Έβγαλα σε ποστ τα καθέκαστα!

mirela μου, που τέτοια τύχη!

Tanila said...

Μη λέτε αηδίες. Ακούς εκεί γλυκοκοίταζα τον πρόβατο και τον Νώντα!
Θα πάρω αυτόν που μαγειρεύει καλύτερα!
Και αυτοί οι 2 μάλλον είναι πάτος.