Tuesday, October 16, 2007

Hair

Λατρεμένοι αναγνώστες, τη Δευτέρα πήγα στη δουλειά και πέρασα 2-3 φορές από τον επάνω όροφο αλλά η ρεσεψιονιστ έλειπε. Φοβήθηκε φαίνεται. Το απόγευμα όμως την πέτυχα και εκείνη με ένα χαμόγελο ως τα αυτιά, με πλησίασε, και με ρώτησε πως πήγε το ραντεβού. Κρατήθηκα να μην τη ξεμαλλιάσω αρχικώς, της είπα ότι ήταν πολύ όμορφα και ότι έμαθα πολλά πράγματα για εκείνον. "Αααα ναι?" έκανε και πως δεν ήξερε. Ήθελα να της πω "ναι, ότι έχει ξύλινο πόδι" να την κουφάνω, αλλ'α αντ'αυτού προτίμησα να της πω ότι και καλά έμαθα περισότερα για εκείνον σαν άνθρωπο. "Α ωραία" μου λέει, "ναι γλυκιά μου, αλλά και εσύ ξέχασες να μου πεις ότι ήταν χωρισμένος"
-Ε δε το θεώρησα σημαντικό, μου διέφυγε.
-Και ότι είναι 54 και αυτό δεν είναι σημαντικό? Και ότι έχει δυο παιδιά???
Τα έλεγα και ήμουν στο τσακ να πιάσω τα εξτενσιονς να της τα ξεκολλήσω, αλλά δυστυχώς εμφανίστηκε η στρίγγλα η οποία σπανίως ανεβαίνει σε αυτό τον όροφο, αλλά με έψαχνε για κάτι στη δουλειά. Έτσι της χαμογέλασα και της είπα ότι θα τα ξαναπούμε.
Στο εντωμεταξύ ο οδοντίατρος πήρε δύο ακόμα φορές τηλέφωνο και άφησε μήνυμα για να ξαναβρεθούμε.

Επειδή λοιπόν τα περιθώρια στενεύουν, καλούνται σέξυ άντρες αναγνώστες να επικοινωνήσουν μαζί μου πάραυτα με σκοπό το γάμο και το γαμικουλασιόν. Ευχαριστώ...

13 comments:

revqueer said...

Που αφήνω τα στοιχεία μου;

ΠΑΥΛΟΣ said...

Πάω για βίζα ...

oni said...

Να τα να τα τα παλικάρια! Ήδη σφάζονται στην ποδιά σου! Εγώ όμως σου έχω πρόταση και από τον Μπρους (Γουίλις) που με πήρε τηλέφωνο προ ολίγου και εξέφρασε το ενδιαφέρον του. Πενηντάρης, παντρεμένος, χωρισμένος και με μούλικα από το παρελθόν στις -φαρδιές- πλάτες του, αλλά...! Hot! Hot!

fevis said...

Να ξανανέβεις να την βρεις την σιχαμένη... Μην την αφήσεις έτσι... Είπαμε να είσαι ανώτερος άνθρωπος αλλά και η ανωτερότητα έχει τα όρια της...

Είδωλο said...

Συμφωνω με την Fevis εγω θα την ειχα ξεμαλλιασει και ποιος την χεζει την στριγγλα

me said...

δωσε αλλη μια ευκαιρια!δωσε-αλλη μια ευκαιρια!
που το ξερεις μπορει να σε εκπληξει κ μετα να μη σκεφτεσαι ουτε ηλικια ουτε τεκνα

Ιφιμέδεια said...

Αγάπη μου, τι να σου κάνω;
Σε νιώθω! Νιώθω τον πόνο σου. Αλλά πώς, πώς, πώς να σε εξυπηρετήσω;;;

Μήπως να βάλεις πολιτικό μέσον τον δρα Φλάντζα;

guerrero7,62 said...

Μα να σου ξηγηθει ετσι το τσοκαρο,ερχομαι αμερικη και αμα την πετυχω πουθενα θα τη γ...σω(στη κυριολεξια :ΡΡΡΡ)

BLUEPRINTS said...

καλά για το πρώτο το έχω τάξει (κι ως γνωστό στον τρελό κλπ μην τάξεις...) όσο για το δεύτερο κάτι γίνεται, ποιά είναι η διαθεσιμότητά σου αυτό τον καιρό;

Mirela and Soula said...

Καλέ κάνε πρώτα ένα test drive στον ώριμο κύριο...!!!

Κάτι ξέρω εγώ που στο λέω, ο μεγαλύτερος έρωτας της ζωής μου με ξεπαρθένιασε όταν εγώ ήμουν 24 και εκείνος 48...!

Mirela

xipasmenos said...

Αν δεν δω τα ξεμαλιασμενα της εξτενσιον δεν θα ησυχάσω.

Αστον τον γιατρο η γρια κοτα εχει το ζουμι ο κοκορας οταν γεράσει στο χωριο μου τον κανουμε κοκκινιστο με χοντρο μακαρονι.

sikia said...

revqueer μου πόσο χαίρομαι, στείλε μου τα στο sikia@email.com, αχ ανυπομονώ!!

pavlouko μου τι μεγάλη χαρά μου δίνεις, μόνο μην αλλάξεις πάλι γνώμη....

αχ oni μου, δε τον πάω και πολύ τον Μπρους για να είμαι ειλικρινής, αλλά αν επιμένεις θα του κάτσω για να μη σου χαλάσω το χατίρι...

fevis μου και x-oyranoyli μου, δίκιο έχετε-δε θα το γλυτώσει το ξεμάλλιασμα...

me μου, λες???

ιφιμέδεια μου, υπάρχει τρόπος να βοηθήσεις. Στείλε μου σε παρακαλώ γυμνή και αποκαλυπτική φωτό του λατρεμένου Δόκτωρα!

sikia said...

guerrero7,62 μου, θα τη τραβήξεις από τα μαλλιά και θα σου μείνουν τα εξτένσιονς στο χέρι, δε λέει....

blueprintsouli μου, για σένα πάντα διαθέσιμος και με ανοικτό καρνέ!!!

Α πα πα Mirela μου, τι ακούω??? Κινκι!

xipaki μου, έχεις τα χίλια δίκια. Άσε που πείνασα τώρα με το κοκινιστό και το χοντρό το μακαρόνι...