Thursday, October 18, 2007

DIVORCED PRESIDENT





20 comments:

Tanila said...

Τώρα αυτό το γατούλα του σεξ είναι καλό;
Χίλιες φορές αυτό που με λένε εμένα "τίγρη του σεξ".

Sedissor said...

hahahahahha! Sikia is DA BOMB!!!

fevis said...

Άντε βρε.. Και σ'ανώτερα... Και με τον πλανητάρχη....:-)

xipasmenos said...

Σου ευχομαι το μαυρακι που ουρλιαζει sikia is da bomb όταν πάει 20 και έχει θρέψει και αναπτυχθεί σε κάθε τομέα του σωματός του να το πιάσεις γκόμενο.........

Anonymous said...

ελλας γαλλια συμαχία.
με εδιάμεση σταση στο αμερικα.

αφου έχεις πιάσει τα κονέ, δεν ρωτάς τον παιδαρέλι για καμιά καλή ευκαιρία?
ψαχνω δυαράκι στην μονμάρτη.

Yellow Kid said...

Ενα φωτορομάντζο που αξιζει τα λεφτά του!

Neverlandean said...

Έχω πεθάνει με το sikia is da bomb, έχω πε-θά-νει!! ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!

revqueer said...

Homewrecker! Φτού σου!

Dr.Φλάντζας said...

Αγαπητη Υπ.Πηδίας:

Με μεγαλην χαράν σας καλώ είς την διεθήν πρεμίεραν της νέας μου ταινίας "Η Γέννηση Ενός Φλάντζα" που θα προβαλλετω απο σήμερον κε για λίγαι μονο παραστασείς είς το εκλογικόν μου ιατρείον.

Θερμη παράκλησις να απενεργοποιήσετε τας κινητάς σας,
Dr.Φλάντζας

ΠΑΥΛΟΣ said...

Sex bomb μου εσύ γλυκειά.

Άντε να πηγαίνουμε μαζί για τα ψώνια μας στου Chanel.

Cookie Basher said...

sikia is da bomb! lol!!

kanataki said...

αχαχαχαχαχαχαχαχα
το μυρίζω το σεξ στον αέρα μόλις μπω στο blog


υγ μωρέ λες γι αυτό να κόπηκε η δική μου όρεξη???

billzouk said...

Απορω τι του βρισκεις ...
Γυρευε, πως θα ηταν κι ο Νωντας ...

Νίνα said...

χααχααααααααααααααααααααααα

gay super hero said...

'Ωστε η Συκιά είναι η πέτρα του σκανδάλου :-)

Για πες, για πες πως τον τρέλανες σεξουαλικά τον κοντοπίθαρο ;

gay super hero said...

Φαντάζομαι το πρωτοσέλιδο στη Monde:

LA FIGUE EST LA PIERRE DU SCANDALE!!

(Η ΣΥΚΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΕΤΡΑ ΤΟΥ ΣΚΑΝΔΑΛΟΥ!!)

Alexandros said...

Καυτή γατούλα του σεξ,
Στη σελίδα των Β-οργίων διεξάγεται hot δημοψήφισμα που σε αφορά άμεσα. ;-)

g for george said...

Πού πας και τα βρίσκεις! Κορυφή!

Πρά-ακ said...

Με σένα στα σενάρια και στα κόμικς θα μας φας την δουλειά!

sikia said...

tanila aka androxoristra, η τίγρη σου κόβει και ένα μπούτι και το κάνει μια χαψιά, ενώ η γατούλα είναι για χάδια και ναζάκια...

sedissor μου, fevis μου και xipaki μου σας ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια!

ammos sta malia mou, θα ρωτήσω το Κοκουλίνι (είναι το υποκοριστικό του) και θα σου πω....

γιελλοουκιντούλι μου γλυκό, όντως!

neverlandean μου :-)

revqueer μου, δε φαντάστηκα ότι θα έφτανε στα άκρα το Κοκουλίνι...

δόκτωρα μου λατρεμένε, το είδα και έπαθα!!

pavlouko, cookiebasherouli, tsaperdonoula, thank you και νιαου!

billzoukouli, δεν έχεις δίκιο! Έχει γοητεία το κοκουλίνι!

νίνα μου, γεια σου!

gay super herouli μου, δε μπορώ να τα αποκαλύψω τα μυστικά μου, είμαι άτομο σεμνό, και επιπλέον ετοιμάζω αποκαλυπτική αυτοβιογραφία!

αλεξανδρούκο μου, πήγα και ψήφισα! Ανυπομονώ!!!

george μου γλυκέ, δεν είχα σκοπό να μπλέξω με τον πρόεδρο, αλλά τα έφερε έτσι η μοίρα...

πρά-ακ μου, πως να σου φάω καλέ τη δουλειά, εσύ είσαι πάρα πολύ ταλαντούχος!!! :-)