Tuesday, October 02, 2007

Office

Σήμερα γύρισα σπίτι και είχα μήνυμα στον τηλεφωνητή από την Mrs Petrochilos η οποία έλεγε να πάω το Σάββατο σπίτι της για φαγητό και να φέρω μαζί μου και εκείνο τον καλό μου φίλο, το Νώντα. Μα τι έγινε, της γυάλισε ο Νώντας της Mrs Petrochilos από τότε που τον είδε στη συζήτηση για τις εκλογές? Ή απλά θέλει να είναι ευγενική? Θα της πω ότι ο Νώντας μετανάστευσε πίσω στην Ελλάδα. Τι να πει κανείς....
Το θέμα μας όμως λατρεμένοι αναγνώστες είναι ότι τώρα που είμαι single ψάχνω σύντροφο. Ο pavloukos που μου έταξε ότι θα έρθει να με βρει στην Αμερική, με πούλησε (μάλιστα τα έφτιαξε και με τον Πρόβατο για τεσσερις ήμισυ ώρες, δε ξέρω τι παίχτηκε, αλλά τα χαλάσανε αυθημερόν). Ο blueprintsoulis που μου έταξε ότι θα πάμε μαζί σε πριβέ μοναστήρι, και εκείνος με πούλησε. Οπότε το πρωί στη δουλειά αναγκάστηκα να κοιτάξω προσεκτικά τι υπάρχει σε άντρα γιατί πρέπει και εγώ να αποκατασταθώ, και ομολογώ ότι ένας νεαρός που δουλεύει στον επάνω όροφο είναι πάρα πολύ γλυκούλης. Και που να τον βλέπατε με τα γαντάκια του και το σκουφάκι του (έπιασε κρύο όχι τόσο πολύ βέβαια, αλλά φαίνεται είναι ευαισθητούλης), τον είδα στο πάρκιγκ και στο τσακ κρατήθηκα να μην τον αγκαλιάσω. Το μεσημέρι τον ξαναείδα στο εστιατόριο, έτρωγε μια σαλάτα (κάνει και υγιεινή διατροφή το χρυσό μου). Βασικά δουλεύει στο ίδιο κτίριο εδώ και τρεις μήνες, έψαξα και έμαθα τα καθέκαστα, τον λένε Τζος (ελπίζω από το Τζόσουα και όχι από το Τζαζλός) και παίζει να έχει δεσμό με μια κοπέλα, τον έχουνε δει να φεύγει μερικές φορές από τη δουλειά με μια ξανθιά (πατσαβούρα θα συμπληρώσω εγώ, αν και βέβαια δεν την έχω δει την κοπέλα). Είναι ψηλός και καστανόξανθος, και φαίνεται παιδί σεμνό, σοβαρό, με αρχές αλλά και καλός στο κρεβάτι, δηλαδή ο τέλειος άντρας! Τώρα καταστρώνω σχέδιο για να βρω δικαιολογία να πάω στον επάνω όροφο αύριο, τάχα μου να μιλήσω με τη ρεσεψιονίστ του ορόφου και με συνοπτικές διαδικασίες να βρεθώ στην αγκαλιά.... εεε.. εννοώ στο γραφείο του (δουλεύει σε κουβούκλιο, οπότε δε θα έχουμε privacy όταν θα κάνουμε κολασμένο σεξ, μάλλον θα πρέπει να πάμε στις τουαλέτες).

15 comments:

BLUEPRINTS said...

good luck dearest, (όχι για να δεις τι ανώτερος άνθρωπος είμαι)

revqueer said...

Ποιές τουαλέτες; Είδες τι έπαθε ο κακομοίρης ο Craig!

ΠΑΥΛΟΣ said...

Άντε βρε και εγώ κουμπάρος ... Και ξέρεις τι λένε για τους κουμπάρους

phoinix said...

είναι να μη βάλεις στόχο...
απο τη περιγραφή εμένα λίγο χαζό μου κάνει..
άντε βγάλτον καμιά φώτο να σου πούμε το γνώμη μας

billzouk said...

καλα δεν ντρεπεσαι;
θα κανεις στην ξανθια πατσαβουρα, οτι σου εκανε εσενα η τσουτσουνελα;
κανενα διδαγμα δεν σου εμεινε απο την "the nontas case"?

Είδωλο said...

Ax αγαπη μου αυτα τα κουβουκλια στην δουλεια κι εμενα με εχουνε καταστρεψει ΠΡΟΣΕΧΕ μην παρεις την κατρακυλα.

Οσο αυτα τα ενδο-εργασιακα ρομαντζα παντα σε πατατα καταληγουν

fevis said...

να μην βιαστείς... Ρίξε μια ματιά πρώτα να δεις τι πάιζει, μην σου βγει ρεμάλι κι αυτός και τρέχουμε πάλι...

kanataki said...

να ρθεις να φας στο δικό μου σπίτι που δεν εποφθαλμιώ κανέναν

υγ σίγουρα πράματα

Yellow Kid said...

Σατανικά σχέδια, Συκία! Σατανικά και ριψοκίνδυνα!
Προσοχη στους αμαρτωλούς πειρασμούς και στα μήλα που σου δίνει ο..."Office"!

guerrero7,62 said...

ασπρη καλτσα φοραει;

tink said...

Aγαπημένη μου Συκιά,

μην ακούς καθόλου τους αποπάνω μου. Βάλε μπρος για κολασμένο σεξ στις τουαλέτες, κάτω απο το γραφείο, στο ασανσέρ κλπ.

δατς δε φακινγκ μινινγκ οφ λαιφ,

γιορς τρουλι,
Τινκ.

guerrero7,62 said...

συκια θα σε μυνησω,πριν απο καμμια ωρα κατα λαθος εκοψα λιγακι το δακτυλο μου,εβαλα ιωδιο....guess what:ΕΤΣΟΥΞΕ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ...α να χαθεις με παρεσυρες με το blog σου :ΡΡΡΡΡΡ

sikia said...

blueprintsouli μου, είσαι όντως ανώτερος άνθρωπος και σέξυ και προικισμένος!

revqueer μου, καλά λες, δεν είναι να τρέχουμε στους καμπινέδες να μας συλλάβουν...

pavlouko μου, πονηρούλη, το έπιασα το υπονοούμενο, γδύσου!

phoinix μου, παίζει να είναι λίγο χαζούλι....

billzoukouli μου, έχεις δίκιο, αλλά να τονίσω ότι δεν πρόκειται για την ίδια περίπτωση, καθότι εγώ δε το παίζω κολλητή στην ξανθιά πατσαβούρα, αλλά έχεις δίκιο από ηθικής άποψης, αν όντως τα έχει μαζί της, δε θα το προχωρήσω...

x-oyranouli μου, λες ε? ναι στον εργασιακό χώρο δεν είναι καλές αυτές οι καταστάσεις...

fevis μου, έχεις απόλυτο δίκιο!

tsaperdona μου, έρχομαι πάραυτα!

yellowkidouli μου λες να είναι του διαβόλου?

tinkerbell μου, λες ε? να το ρίξω στο αχαλίνωτο και κολασμένο σεξ?

guerrero7,62 μου, άσπρη κάλτσα δε νομίζω ότι φοράει, αλλά χρωματιστό σκούφο φοράει! Όσο για το δάχτυλο σου, λυπάμαι βρε guerrero7,62ouli (αμάν τι νικνέιμ, δε βγαίνει σε υποκοριστικό) μου, νόμιζα ότι σε όλους έτσουζε αλλά άρεσε. Περαστικούλια!

Tanila said...

Κάτω τα χέρια από τον μικρό θα σε αφαλοκόψω.




Ξανθιά πατσαβούρα.

xipasmenos said...

Αντε βρε καλή τύχη με το οδοντογιατρο, και ξερεις θελουμε ανατριχιαστηκες λεπτομέρειες....ασε που το σεξ σε καρέκλα οδοντοιατρίου πρέπει να λέει πολλά.......