Monday, October 08, 2007

TV news

Το πρωί με πήρε τηλέφωνο ο οδοντίατρος. Η ρεσεψιονίστ του έδωσε το τηλέφωνο μου και εκείνος στο καπάκι πήρε. Ακούγεται σοβαρός και ντροπαλός, αν και δε μπορώ να πω με σιγουριά γιατί έπαιρνε από δρόμο και είχε κίνηση οπότε δεν άκουγα καλά (πάλι καλά που δε πήρε από τοι ιατρείο να ακούω κανένα στο βάθος να μουγγρίζει από το πόνο ή τον φρικτό ήχο του τροχού). Κανονίσαμε να βγούμε την Παρασκευή, μου είπε ότι θα πάμε για φαγητό (η αλήθεια είναι ότι εγώ ήθελα να το επιβεβαιώσει γιατί φοβόμουν μη μου πει να πάμε να μου εξετάσει τα δόντια).

Το απόγευμα μετά τη δουλειά πήγα σε ένα ζευγάρι Ελλήνων να δούμε τηλεόραση (έχουν δορυφορική τηλεόραση και έτσι βλέπουμε ελληνικά κανάλια από τη λατρεμένη πατρίδα καθώς και σειρές που γράφουν από όλη την εβδομάδα). Το ζευγάρι αυτό είναι μια χαρά παιδιά εκτός από ένα πολύ μεγάλο ελάττωμα, ότι χρησιμοποιούν βρισίες όταν μιλάει ο ένας για τον άλλο (στους άλλους είναι ευγενικοί). Το είχα παρατηρήσει και παλαιότερα (και μάλιστα η Τσουτσουνέλα έλεγε ότι έτσι φτιάχνονται αυτοί) αλλά απόψε η κατάσταση είχε επιδεινωθεί.
Μπήκα στο σπίτι και κάθησα και μου λέει η κοπέλα "Έλα κάθησε, στάσου να πούμε στο μουνόπανο να φέρει το τασάκι."
-Στο ποιο?
-Στο μουνόπανο το Βασίλη. Ρε Βασίλη καριόλη, φέρε το τασάκι.
-Δίπλα σου είναι μωρή ξεκολιάρα, στο τραπεζάκι, δε το βλέπεις?
-ε... παιδιά, μήπως ήρθα σε ακατάλληλη στιγμή? Μήπως να περάσω αργότερα?
-όχι καλέ, προς Θεού, γιατί? Ίσα ίσα που σε περιμέναμε να περάσουμε τέλεια, ρε μαλακοπίτουρα έλα κάτσε αρχίζουν οι ειδήσεις.
-Σκάσε μωρή φακλάνα, έρχομαι.
Τι να πω? Ετοιμάζονται και να παντρευτούν το καλοκαίρι.... Φανταστείτε τι θα ακούσουν στο γάμο οι καλεσμένοι.

Βλέποντας λοιπόν τηλεόραση από τη λατρεμένη πατρίδα, έχω τις εξής απορίες,

1) το 2007 στο ΠΑΣΟΚ ακόμα αποκαλούνται σύντροφοι μεταξύ τους? Και μάλιστα οι ομιλητές λέγανε και "σύντροφοι και συντρόφισσες".... Μήπως μένουν κιόλας όλοι μαζί σε Kabutz?
2) στο σήριαλ με τη κόρη της Βίσση όταν λένε fuck, γιατί το μεταφράζουν διάολο, πχ
who the fuck is Tania-μετάφραση, ποιος στο διάολο είναι η Τάνια?
Όχι λοιπόν, η σωστή μετάφραση είναι, ποιος στο πήδουκλα είναι η Τάνια?
3) επειδή βλέπει και η νέα γενιά και επηρεάζεται, αν έρθετε στην Αμερική και σας κλέψουν το πορτοφόλι, τα λεφτά, το διαβατήριο, μη πείτε, άσε βρε ας μη πάω αστυνομία, ας πάω σε κανένα πάρτυ να ξεκωλιαστώ... διότι χωρίς διαβατήριο και αίτηση στο προξενείο να βγάλετε καινούργιο, είστε πια παράνομοι στη χώρα (καθότι η βίζα παραμονής είναι στο διαβατήριο) οπότε μετά δε μπορείς να πιάσεις δουλειά, ούτε να βγάλεις πιστωτική,. ούτε τίποτε.... αχ δε με ρώτησαν οι σεναριογράφοι να τους ενημερώσω για τα καθέκαστα
4) στο σήριαλ αυτό κάποιοι ηθοποιοί δε μιλάνε καλά ούτε ελληνικά ούτε αγγλικά, είναι από τρίτη χώρα?
5) δε μπορώ να πιστέψω ότι παράγουν σαχλά σήριαλ βασισμένα σε κλεμένες ιδέες (ή και εντελώς αντιγραφή σεναρίου) αλλά αρνούνται τα κανάλια να γυρίσουν το δικό μου σενάριο που έχω γράψει ειδικά για τηλεοπτικό σήριαλ με τίτλο "τα μονοπάτια του πέους" που διαδραματίζεται σε χρηματιστηριακό γραφείο και παρακολουθεί τη ζωή ενός χρηματιστή και ενός θηριοδαμαστή που η χρηματιστηριακή κρίση τους αναγκάζει να μοιραστούν μια γκαρσονιέρα στου Ζωγράφου...

25 comments:

BLUEPRINTS said...

για τη Νο 1 απορία σου έχω ρίξει το γέλιο της αρκούδας, για τα υπόλοιπα νούμερα έχω χάσει μόνο 3 λεπτά από το χρόνο μου οπότε μάλλον με βρίσκει αδιάφορο, όσο για το σήριάλ σου μακάρι να παιχτεί κάποτε, θα κάνει ρεκόρ τηλεθέασης

fevis said...

Ναι... Βρίσκω την ιδέα φοβερή.... Θα ε΄χει και κροκοδείλους? Γιατί εκεί μπορεί να πάιξει και το πέος του Πρόβατου... Σε guest star εμφάνιση σε ρόλο... Lacoste...:-)

tink said...

Αγαπημένη μου Συκιά,

θα εστιάσω στο φιλικό σου ζευγάρι. Τι ωραίος διάλογος μα τον Τουτατή! Θα ήθελα να δω το μουνόπανο και την ξεκωλιάρα σε νέες περιπέτειες!

(και τα 35cm του προβάτου αν σου βρίσκονται)

Τινκ.

phoinix said...

είπε το μουνόπανο ξεκωλιάρη τον καριόλη?
σίγουρα αυτοί φτιάχνονται έτσι!
αν αρχίζουν να σε βρίζουν μάλλον θέλουν να σε πηδήξουν!

Alexandros said...

Την είδα τη μαλακία χτες για 2 λέπτα...

Αυτό που με αποτελείωσε ήταν η ατάκα της κόρης Καρβέλα όταν τρώει:
"Πολύ ωραίο το παστίτσιο... Μου θύμησε τη μαμά μου!"

Αχαχαχαχαχαχα! Μόνο που το θυμάμαι δακρύζω!

StarDust said...

Simfwnw me to phoinix- prosekse pws sou milane!! Episis: ti 35 ekatosta k vlakeies leei i tinkerbell, 41 dn ton exei o provatos? (thelw dwro pou eimai pisti anagnwstria- i Cristalin eimai Nte!!)

Telos, gia tin aporia sou: Kiprioi einai- eksou k einai moufa k ta Agglika tous k ta Ellinika tous. To da kai gw xtes- afa ta paidia exoun san xompi na spane aftokinita kai mpourdelevoun spitia..

ΗarryTsopanos said...

Συμβουλη....μην βλεπετε Ελληνικα σηριαλ εκει ρε αγορι μου,δειτε τα αμερικανικα,αφου τα ελληνικα αντιγραφη τους ειναι.Απο εμπνευση δε ασε το χειροτερο τους.
Αν ζουσα εκει εγω θα πηγαινα να κανω πικ-νικ κοντα σε κανενα ποταμι να περασω και καλυτερα,τωρα να μου πεις βραδυατικα σε ποταμι?Ελα ντε......τσαμπα πληρωνουνε την δορυφορικη οι φιλοι σου ισως για αυτο βριζονται.

guerrero7,62 said...

Αυτο το αταλαντο βλαμμενο με υφακι γκραντε σταρ κορη των Βισσοκαρβελα ειναι για μολοτωφ στα μουτρα..χιλιες φορες σηριαλ με Βεντουρα και Κατμαν...καλα σε λεει ρε συκια..εχει τοσες σειρες αμερικη ελληνικες βλεπεις;

ΠΑΥΛΟΣ said...

Πήρε ο γιατρός τηλέφωνο? Χμ!!!!!!
Τους άλλους δεν θα τους σχολιάσω, παρά μόνο αν βγάλουν μαστίγια. Τώρα για το χαζό μικρό Σοφία, δες Βίσση, δες Καρβέλα, δες ότι θέλεις εκτός από αυτό. Τι λες γράφουμε μαζί ένα σήριαλ?

Wrong Guy said...

τα μονοπάτια του πέους---


τι ρομαντικό.φαντάζομαι τη σειρά να έχει μεγάλους μοναχικούς μονολόγους σε ορεινά μονοπάτια και ανατριχιάζω.

revqueer said...

Λοιπόν, έχω εξαιρετικά καλό προαίσθημα για τον οδοντίατρο! Keep us posted!

Ιφιμέδεια said...

Μα πώς τα καταφέρνεις και θίγεις τρία σοβαρότατα ζητήματα στο ίδιο ποστ!!;;

α. Μακριά από τον οδοντίατρο. Έχω κακό προαίσθημα (διαφωνώντας με τον προλαλήσαντα). Παραέχουν εξοικείωση με τα εργαλεία τους και επίσης είναι αναίσθητοι στον αθρώπινο πόνο (δεν πιστεύω να σε εξιτάρω με αυτά που γράφω;)

β. Προτιμώ χίλιες φορές το ζευγάρι μουνόπανο-ξεκωλιάρα από το ζευγάρι ζουζουνάκι-πιτσουνίνι. Όβερ.

3. Τα όντα που παρακολουθείς στο δέκτη σου είναι κάτι ανώτερο. Δανείζομαι γιά να τα περιγράψω την δική σου ατάκα σε τούτο το μπλογκ που γιά μένα έχει αφήσει εποχή: οι εξωγήινοι Έλληνες είναι τρεις φορές Έλληνες. Ε, λοιπόν ναι: είναι εξωγήϊνοι Έλληνες.

Η Σοφία Καρβέλα είναι εγγαστρίμυθη; Γιατί δεν ανοίγει το στόμα όταν μιλάει;

me said...

για το 3,δε το ξερα,τελευταια εμαθα οτι πρεπει να περασω πρωτα απο kanada ν αγορασω ιατροφαρμακευτικη κ μετα να μπω στο Αμερικα.ενδιαφερον...
για το 4.ναι.απο Κυπρο.Αλλα κ στο Ελλαντα δε τα μιλανε κ πολυ καλυτερα
για το 5.σε παρακαλω πολυ να επιμεινεις.

me said...

Α! κ ξεχασα να σου πω...θα σου τα τσεκαρει τα δοντια trust me κατι ξερω.Με το που θα κατσεις απεναντι του κ θα χαμογελασεις.Η διαστροφη του επαγγελματος.

gay super hero said...

Kιμπούτζ συκουλίνι μου κιμπούτζ!

Εκεί να πάμε να ζήσουμε τον έρωτά μας τώρα που επιτέλους άφησες τον Νώντα! Ελπίζω να μην σε πειράζει που θα κοιμόμαστε σε κοινόβιο με νταβραντισμένα, ηλιοκαμμένα αγροτόπουλα;:-)

guerrero7,62 said...

Τα κιμπουτζ ωρε ασχετοι ειναι εβραικοι οικισμοι,οπου κυκλοφορουν εβραιοι με σετ ασπρο πουκαμισο,μαυρο παντελονι,σγουρα κοτσιδια,ξυρισμενο μαλλι και uzi σε ρολο τσαντας...τι να πατε να κανετε εκει;
Γιατι δεν ρωτατε και κανα με περιτομη που κατι ξερει παραπανω...:ΡΡ

g for george said...

Sikia μου μάλλον εσύ βλέπεις περισσότερη ελληνική τηλεόραση από εμένα! Ούτε καν έχω δει το σήριαλ που αναφέρεις αν και θα με ενδιέφερε να δω φανατικά αυτό που θα έγραφες εσύ!

Φιλιά και κράτα μας ενήμερους περί οδοντιάτρου.

APSOY said...

Ok...
Φιλικό τιπ: όταν βγείς με τον οδοντίατρο, πλύνε καλά τα δόντια σου, χρησιμοποίησε και ντένταλ φλος και -το κυριότερο? Μη φας σαλάτα και σου κάτσει μαρουλάκι στο δόντι!!!
Θα χαλάσουν όλα θαρρώ...

Όσο για το σήριαλ με την "Είμαστε 2 φιλαράκια σούπερ αυτοκόλητα" θετή κόρη της Πάνια... έχω δει πολύ λίγο-είδα όμως την ατάκα με το παστίτσιο! Όντως εννοεί τη Βίσση?
(άκυρος προβληματισμός!)

Αναμένουμε τα επεισόδια από τα μονοπάτια του πέους...
(που παρεμπιπτόντως, ελπίζω στο τέλος να δίνεις και οδό και αριθμό :Ρ)

Dr.Φλάντζας said...

Αγαπητή Υπουργού Πηδείας:

Απο τους συνέλληνες εξ Αμερικής διακρίνω μίαν ελαφραν καλιέργειαν είς την γλώσσαν, κάτι που με κάνει να ελπίζω πώς διαπρέπουσι τελικώς εκ του εξωτερικού.

Επιτρέψτε μου παρακαλώ να σας κάνω μίαν μεταφρασιν των λεγομενων τους προκειμενου δηλαδή να καταλάβει κε ο εξ αμερικής υπηκοος:

"cum shit stud to talk to pussytowel to bring the ass-tray"
-To What?
-To pussytowel the Billy. Re Billy motherfucker , bring the ass-tray.
-behind you is mori un-assy in table cunt you see?

Με την βοήθεια του λεξικού,
Dr.Φλάντζας

Cookie Basher said...

Εσείς εκεί βλέπετε τα ελληνικά κι εμείς τ'αμερικάνικα, φαντάσου

Άμα δε δω φωτό του οδοντίατρου, δε λέω τίποτα

Καλά, περιμένω κουτσομπολίστικες λεπτομέρειες για το ζευγάρι, υπάρχει ψωμί εδώ

sikia said...

blueprintsouli μου, μακάρι να παιχτεί, αυτό λέω και εγώ!

fevis μου, θα έχει σίγουρα κροκόδειλους, μάλιστα ένας κροκόδειλος δαγκώνει το πέος του πρωταγωνιστή κάποια στιγμή, αλλά δε μπορώ να αποκαλύψω λεπτομέρειες....

tinkerbell μου, του πρόβατου είναι 41 εκατοστά, μη το δει και μας βρίσει ότι του τον μικρύναμε...

phoinix μου, λες? Προς το παρών είναι ευγενικοί μαζί μου, μόλις αρχίσουν τα μπινελίκια, θα φύγω με συνοπτικές διαδικασίες...

alexandrouko μου, lol και καραlol!!!!

astrel μου, πολύ σωστά τα λες, 41 είναι του πρόβατου, και συγχαρητήρια πιστή και λατρεμένη αναγνώστρια!

χάρη μου, για να μη ξεχνάμε τη λατρεμένη πατρίδα τα βλέπουμε.... και πικ νικ στις δέκα το βράδυ είναι λίγο δύσκολο....

guerrero7,62 μου, εγώ δεν έχω δορυφορική σπίτι μου, οπότε ελληνικά σήριαλ βλέπω κάθε 2-3 μήνες όταν πάω σε αυτό το ζευγάρι...

pavlouko μου, και βέβαια να γράψουμε ένα σήριαλ μαζί!!!! Θα είναι το μεγαλύτερο σουξέ!!!

the wrong guy μου, όντως είναι ρομαντικό και πχιοτικό το σήριαλ!

revqueer μου, λες? από το στόμα σου και στου Θεού το αυτί!

ιφιμέδεια μου, μη μου λες τέτοια για τον οδοντίατρο, και πήγα και πήρα ένα σωρό οδοντόπαστες και στοματικά διαλύματα!! Ναι, αυτή την απορία έχω και εγώ, αυτή γιατί δεν ανοίγει το στόμα της? Τέλος να σου πω, ιφιμέδεια twelve points (σε βαθμολογία Eurovision) που είσαι πιστή αναγνώστρια!!!

me μου, εγώ έχω φίλους Κύπριους και δε μιλάνε σα και αυτούς τους ηθοποιούς... τι να πω... Λες να με εξετάσει ο οδοντίατρος ε? Αχ τι άγχοςς και αυτό!

gay super herouli μου, ναι και πάλι ναι, πάμε στο κοινόβιο να βρούμε τη χαρά και την απόλαυση, και να ζήσουμε τον έρωτα μας!

guerrero7,62 μου, γιατί, είπαμε εμείς ότι τα κιμπουτζ είναι σπα και ξενοδοχείο πολλών αστέρων? Για τα Εβραϊκά κοινόβια λέμε και εμείς... Αλλά μου κίνησες την περιέργεια με την περιτομή, are u cut? do tell, do tell!

sikia said...

george μου, θα σας τα πω με το νί και με το σίγμα για τον οδοντίατρο!

apsoyli μου, θα σας πω και για τον οδοντίατρο αλλά και ίσως κάποια αποσπάσματα από τα Μονοπάτια του Πέους...

Δόκτωρα μου λατρεμένε, επιτελείτε θεάρεστο έργο με την μετάφραση για να μαθαίνουν και οι ξένοι, αλλά και οι νέοι, και να θυμούνται οι παλιοί! Σας αγαπώ!

cookiebasherouli μου, η αλήθεια είναι ότι εγώ ελληνικά εγώ βλέπω μόνο όταν πάω σε σπίτι που έχουν δορυφορική τηλεόραση. Τώρα για φωτό του οδοντίατρου, αν προχωρήσει το πράγμα, θα βγάλω σίγουρα...Να δούμε πως θα πάει το πρώτο ραντεβού....

kiki said...

pantos ellinika kanalia mporeite oloi na vlepete ap'to internet,
www.greeklive.tv

guerrero7,62 said...

shalom συκια :ΡΡΡ

gay super hero said...

@ guerrero

Οι εβραίοι που μένουν στα κιμπούτζ είναι όλοι κοσμικοί. Δεν υπάρχουν θρησκευόμενοι ορθόδοξοι με κοτσιδάκια, γιαρμούλκες κτλ. Τα κιμπούτζ ως κοινόβιο ήταν ιδέα άθεων σοσιαλιστών εβραίων που΄πήγαν στην Παλαιστίνη από την Ευρώπη