Wednesday, October 31, 2007

Five Objects

Η λατρεμένη fevis μού έριξε το μπαλάκι να μιλήσω για πέντε αγαπημένα μου αντικείμενα της καθημερινότητας. Ιδού λοιπόν:


Το B και το C είναι απαραίτητα, διότι ποτέ δε ξέρεις πότε μπορεί να χρειαστείς περούκα και γυαλιά για να φυγαδευτείς από τη χώρα, καλό είναι να βρίσκονται. Και όχι μόνο για φυγάδευση, καλό είναι να τα έχει κανείς πάντα μαζί του, αν τύχει και δει από μακριά εκεί που πίνει το καφέ του να έρχεται κάποιος πρώην, ή ακόμα χειρότερα να είσαι για καφέ με τον ένα εραστή και να βλέπεις από μακριά να πλησιάζει ο άλλος εραστής. Το D είναι η ατζέντα φωτιά με όλα τα τηλέφωνα και διευθύνσεις καυτών αντρών Ευρώπης, Αμερικής και Αφρικής. Στην Αμερική τα ονόματα είναι οργανωμένα κατά πολιτεία, στην Ευρώπη με βάση πως μας ψηφίζουν στη Γιουροβίζιον. Το Ε είναι η αφίσα του σουπερ χοτ Chris Meloni, του μέλλοντα σύζυγου μου.
Υ.Γ. Το Α είναι διακοσμητικό για το σαλόνι, I beg your pardon!

9 comments:

Lina said...

με απογοήτευσες με το Α βρε συκουλίνι.. πε΄ριμενα κάτι πιο φανταιζύ! μπαναλαρία το χρωματάκι

fevis said...

Ευχαριστώ πολύ και καλό μήνα να έχουμε!!!
υ.γ. το Α το έχω και εγώ αλλά διακοσμώ με αυτό την τουαλέτα...:-)

kanataki said...

μόνο εγώ δεν έχω Α εδώ μέσα????


υγ ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!

ΠΑΥΛΟΣ said...

Εγγύς γαρ ο χρόνος, που το Α θα αντικατασταθεί...

revqueer said...

Ο Meloni ηθοποιός δεν είναι; Που τον έχω δει;

xipasmenos said...

Μια φίλη μου είχε ενα dildo φωσφοριζε που λαμπύριζε το βράδυ και το είχε στο κομοδινο λαμπαντερ και ηταν γαματό. Βεβαια οταν το χρησιμοποιούσε γινόταν σαν τους φωτεινούλιδες που βλέπαμε μικροί.

Παντως και γω το διακοσμητικό το περίμενα πιο τρεντυ το κρεατί δε ταιριάζει πολύ με το ροζ που εχεις στους τοίχους....

vatraxokoritso said...

ενα σχεδόν ίδιο Α έφερε ο "george is your man" στην αγαπημένη του και εκείνη πολύ σοφά το έκανε κρεμάστρα!

BLUEPRINTS said...

πες μου τώρα ότι το Α θα κοσμεί και σε μορφή κερίου το μοναστήρι μας;

sikia said...

lina μου, αφού είμαι άτομο σεμνό και λιτό!

fevis μου, καλό μήνα! Στην τουαλέτα ε?

tsaperdona μου, προμηθέψου Α πάραυτα!!!

pavlouko μου, από το στόμα σου και στου Θεού το αυτί. Είδες που έβαλα και την αντίστροφη μέτρηση στο μπλογκ?

revqueer μου, ηθοποιός είναι ο αρραβωνιαστικός μου, παίζει στο Law and Order SVU και έπαιζε και στο Oζ και σε άλλα πολλά...

xipaki μου, ακούγεται τέλειο!

vatraxokoritso μου, ναι ναι το είδα! Απίστευτο!

blueprintsouli μου, γιατί όχι? Είναι σεμνό και διακριτικό!