Wednesday, October 24, 2007

Urban Camouflage

Στην Ιαπωνία, σου λέει, είναι της μόδας τα ρούχα urban camouflage με τα οποία ανετότατα προσαρμόζεσαι στο αστικό τοπίο. Είναι λέει ασφάλεια όταν είσαι σε απομονωμένο δρόμο το βράδυ και δεις ξαφνικά κάποιον να πλησιάζει (φτάνει να προλάβεις να μεταμφιεστείς).


Το θέμα είναι όμως αν πείσεις τον άλλο ότι είσαι όντως μηχάνημα με αναψυκτικά και ο άλλος προσπαθεί να σου βάλει το νόμισμα στο ποπό, και εσύ δε του βγάζεις το αναψυκτικό και σε πάρει με τις κλωτσιές, τι θα κάνεις?


Για περισσότερες λεπτομέρειες, υπάρχει και slideshow.

Χθες βγήκα για δείπνο με τον οδοντίατρο. Έτσι όπως πάμε, αυτό το μπλογκ από "Τσούζει αλλά μου αρέσει" πρέπει να μετανομαστεί σε "Αποτυχημένα δείπνα." Ο οδοντίατρος είπε ότι ξαφνιάστηκε που άργησα να απαντήσω στα μηνύματα του, γιατί είχε την εντύπωση ότι το πρώτο μας δείπνο είχε πάει πολύ καλά (δηλαδή είναι και βλάκας)... Κατά τη διάρκεια της βραδιάς του είπα ότι τον είχα εκτιμήσει και συμπαθήσει πολύ, αλλά δεν έβλεπα να προχωράει η σχέση. Με ρώτησε γιατί και του είπα ότι δεν ένιωθα ότι μπορούσα να προχωρήσω σε σχέση (τα έκανα λίγο σαλάτα, το ξεκίνησα ως Βίρνα Δράκου που λέει ότι δε μπορεί να τα φτιάξει με το γιο του άντρα της, μετά το πήγα προς Brokeback Mountain, το έφερα σε βιντεοταινία των 80ς και τη τελευταία στιγμή το έσωσα με ατάκες που λέει ο Δρ. Φιλ, ο παιδοβούβαλος "ψυχολόγος" που επέβαλε στην Αμερική η Όπρα). Τέλος πάντων, ο οδοντίατρος ήθελε να το αναλύσουμε και άλλο, οπότε αναφέρθηκα και στο πως δεν έχω ξεπεράσει τη προηγούμενη σχέση μου. Με ρώτησε αν ήταν κάποιος ώριμος άντρας σαν και εκείνος, του είπα ότι όχι δεν είχα ποτέ σχέσεις με άντρα τρίτης ηλικίας, και μετά του μιλήσα για το Νώντα σε γενικές γραμμές (δεν έκανα αναφορά στις λευκές κάλτσες, ούτε στην Τσουτσουνέλα, και δεν του είπα ότι δουλεύει σε παγωτατζίδικο, του είπα ότι είναι καθηγητής πανεπιστημίου). Το δείπνο τελίωσε γρήγορα (είχαμε πάει σε ένα από αυτά τα εστιατόρια που σου φέρνουν ένα τεράστιο πιάτο σαν αποβάθρα αλλά ψάχνεις το φαγητό σε μέγεθος μπιζελιού με το φακό) και γύρισα σπίτι (όπου ευτυχώς είχα κάτι πατατάκια γιατί λύσσαξα στην πείνα). Και σκέφτηκα πως θα μπορούσα να αξιολογήσω το concept του urban camouflage για τη λατρεμένη πατρίδα, όπου δε συνηθίζονται τόσο πολύ τα μηχανήματα με αναψυκτικά τόσο πολύ, και είχα τη φαεινή ιδέα να είναι το κοστούμι περίπτερο! Παρακαλώ να καταχωρηθεί η ιδέα μου μη μου κλέψει κανείς την πατέντα!

11 comments:

revqueer said...

Άρα ουσιαστικά ξεμπέρδεψες με τον υπερήλικα; Άντε καλή τύχη από εδώ και πέρα!!!

ΗarryTsopanos said...

Να κοψεις τα δειπνα και να πηγαινεις μονο για lunch,δεν σου βγαινουν σε καλο.
Αλλα επειδη η ευγενεια το απαιτει να ανταποδωσεις το τελευταιο δειπνο της τσουτσους με ενα δικο σου προς αυτην.
Σου συστηνω να της φτιαξεις σουπα απο σκατζοχειρο,και ασβο κρασατο.

me said...

κ γω νομιζω οτι ξεμπερδεψες με τον οδοντιατρο.δε πειραζει που του πες ψεματα,δεν ειναι αναγκη να τα ξερουν ολα ολοι!
η ιδεα για γευμα με τσουτσουνελα δεν ειναι κακη,που λεει ο Χαρης-το ονομα μου προκαλει εναν ηλεκτρισμο,καταλαβαινεις-.αυτη τη φορα πιειτε κ κατι να σπασει ο παγος.
εκτος κ εχεις πολλους φιλους κ δε σε νοιαζει να χασεις ενα κ σου λεω τωρα αν ειναι να διαλυσεις φιλια καντο για κατι που ν αξιζει τον κοπο οχι για εναν Νωντα παγωτατζη!να ταν τουλαχιστον νταβερνιαρης!

Anonymous said...

sikia, άσε τα δείπνα και ρίξτον στο κρεβατι. μέτρα τον εκεί και αν δεν βγαίνουν τα τετραγωνικά, come to greece για να την βρείς,
οι έλληνες ξέρουμε να εκτιμάμαι το καλο λάδι για το βράδυ

ΠΑΥΛΟΣ said...

Eυτυχώς σε βλέπω να κερδίζεις και που ξέρεις το ένα βράδυ μαζί μου μπορεί να γίνει μια ζωή....

Είδωλο said...

Αχαχαχαχαχα αυτο το 3ης ηλικιας αυτου δεν πνιγηκε με το μπιζελι...
χαχαχαχαχα
ΘΕΑ

billzouk said...

Επειδη εισαι λιγο ζαλισμενος τον τελευταιο καιρο, θα σε συμβουλευσω!
Εγω νομιζω οτι πρεπει να κανεις ενα ταξειδι στην Ελλαδα, που εχεις και στρωμενο φαν κλαμπ. Βγαινεις τα ραντεβου σου και στην τελικη το μοναστηρι (με τον blueprints) να ναι καλα! Επι της ευκαιριας, καταχωρεις και την πατεντα "ολοσωμο περιπτερο".
Πρακτικα πραγματα.

xipasmenos said...

Mια φιλη μου ειχε ντυθει αποκριες περιπτερο....πετυχημενο αν και μετα απο 5 λεπτα ειχαμε φαει οτι ειχε καρφιτσωση πανω της και ηταν απλα μια κακογουστη με καφε ρομπα και εφημεριδες (μερικες καμμενες με αναπτηρα) καρφιτσωμενες πανω της......
Fig μου ελα Ελλαδα να δεις και συ χαρα......

kanataki said...

αχ αγαπημένη μου sikia
πως σε καταλαβαίνω με την πατέντα!

τα ίδια μήπως δεν τραβάω και γω με την κατοχύρωση της "μπουζουκοκυλότας"?

υγ δράμα δράμα!

kanataki said...

αλλά κοίτα που δεν μίλησα για τον οδοντίατρο......

αχαχαχαχαχαχαχαχαχχα

ακόμα γελάω με το ποστ

sikia said...

revqueer μου, ναι ξεμπέρδεωα! Και τώρα, μοναξιά!

χάρη μου, έχεις δίκιο, θα τις βάλω και λίγο ποντικοφάρμακο στη σουπίτσα!

me μου, δεν αξίζει να προσπαθώ για τη βλαμένη, είναι στον κόσμο της αυτή...

asmm μου, λες να τον ρίξω στο κρεβάτι για τεστ ντράιβ?

pavlouko μου, αχ από το στόμα σου και στου Θεού το αυτί, λατρεμένε!

x-oyranoyli μου, φιλάκια!

billzoukouli μου, νομίζω ότι έχεις δίκιο! Εκτός από κληρονομικό χάρισμα, έχεις και διορατικότητα και όραμα! Προσλαμβάνεσαι ως life coach μου πάραυτα!

xipaki μου, μα έβαλε πραγματικά φαγώσιμα στο κουστούμι της η χαζή? Πάλι καλά που πρόλαβε να έρθει στο πάρτυ ακέραιη!

tsaperdona μου, μπουζουκοκυλότα ακούω! Do tell!