Sunday, October 14, 2007

Why


Λατρεμένοι αναγνώστες με βλέπω να πηγαίνω σε μοναστήρι. Αλλά ας πάρουμε τα πράγματα από τη σειρά. Την Παρασκευή κανονίσαμε ότι θα ερχόταν ο οδοντίατρος να με πάρει από τη δουλειά για να κάνει τις συστάσεις η ρεσεψιονίστ και μετά να πάμε για φαγητό (εγώ και ο οδοντίατρος χωρίς τη ρεσεψιονίστ).
Ανέβηκα λοιπόν στον επάνω όροφο να περιμένω με τη ρεσεψιονίστ κατά τις πεντέμισι το απόγευμα. Εκείνη την ώρα κόσμος έφευγε και το ασανσέρ ανοιγόκλεινε συνέχεια. Εγώ είχα αγωνία και το βλέμα καρφωμένο στα δύο ασανσέρ απ’όπου θα εμφανιζόταν σαν ιππότης ο οδοντίατρος. Είχα ντυθεί διακριτικά και σεμνά (ροζ πουκάμισο με γκρι ρίγες, μαύρο παντελόνι και μπότες).
“Α νατος” είπε η ρεσεψιονίστ και γυρνάω προς το ασανσέρ, και τι να δω, ένας ψηλός, μελαχροινός κούκλος.
“Αυτός είναι?? Πάρτε τηλέφωνο το παπα-Γιούργκεν στο Αμστερνταμ, ερχόμαστε να μας παντρέψει αμέσως!”
“Όχι καλέ, που κοιτάς, στο άλλο ασανσέρ”
“Που καλέ? Από εκεί βγήκε ένας μεστωμένος.”
“Αυτός είναι.”
Και πριν προλάβω να αντιδράσω, η ρεσεψιονίστ έκανε τις συστάσεις.

Πήγαμε για φαγητό σε ένα πολύ καλό εστιατόριο. Και με συνοπτικές διαδικασίες ενημερώθηκα ότι ο οδοντίατρος είναι 54 χρονών και χωρισμένος!
“Πέρσυ χώρισα, η πρώην γυναίκα μου και εγώ έχουμε ακόμα καλές σχέσεις. Όλα αυτά τα χρόνια ψαχνόμουν και τώρα που χώρισα, μπορώ να κάνω αυτό που πραγματικά θέλω.”
-Α ωραία. (Πολύ καιρό σε πήρε βρε μανίτσα μου, 54 χρόνια για να βρεις τι πραγματικά θέλεις.)
-Έχω και δύο παιδιά.
-Α και παιδιά? Όχι που δε θα είχες…
-Ναι στάσου να σου δείξω και φωτογραφίες.
Βγάζει το πορτοφόλι του, το ανοίγει και μου δείχνει τις φωτογραφίες ενός αγοριού με καπελάκι, σαν αυτόν που έκανε το μακελειό στο Columbine High School, και μια κοπελίτσα η οποία είχε ένα ύφος “είμαι ανήλικη αλλά πουτάνα, έλα πάρε με”
-Είναι ο Στηβ που είναι 13 και η Τζέσσυ, που είναι 16.
-Αχ τι χαριτωμένα! Μπράβο!
-Τα αγαπάς τα παιδιά?
-Ναι πολύ! (Τα προτιμώ όμως γύρω στα 21 και σε πιο μπρατσωμένα, κατά προτίμηση από το πρώην Ανατολικό Μπλοκ)
-Ζουν με τη μητέρα τους, αλλά τα βλέπω κάθε Σαββατοκύριακο.
(Αχ μωρή ρεψιονίστ θα σε ξεμαλλιάσω… Δεν είναι ότι έχω πρόβλημα per se που είναι διαζευγμένος, ή που έχει παιδιά, ή που είναι 54, αλλά όταν σε ρώταγα μωρή ηλίθια να μου πεις κάτι για αυτόν, εκτός από he is great, he is nice, θα μπορούσες να μου πεις και he is nice, he is divorced, he has two moulika, he is with one podi in the tafo, τα λένε αυτά γλυκιά μου, αλλά έννοια σου τη Δευτέρα δε θα σε πετύχω στο γραφείο?, θα σου ξυρίσω το κεφάλι σα της Μπρίτνευ, και θα λες gimme more).

Η αλήθεια είναι βέβαια ότι ο οδοντίατρος είναι γοητευτικός και εμφανίσιμος. Τα δόντια του ήταν ολόλευκα, νομίζω ότι φωσφορίζανε κιόλας στο σκοτεινό εστιατόριο. Το μεγαλύτερο μέρος της βραδιάς μού ανέλυε πως βγήκε από τη ντουλάπα, πως ανακοίνωσε στα παιδιά ότι θα χώριζε με τη μαμά τους γιατί είναι γκέι, πως το ανακοίνωσε στη δουλειά και στη γειτονιά, πως όλοι έδειξαν πολύ κατανόηση, ακόμα και οι γονείς του (ναι ζούνε) και πως έπρεπε να το είχε κάνει πολύ νωρίτερα (ναι ίσως πχ πριν παντρευτεί την κακομοίρα τη γυναίκα του). Μετά το δείπνο με ρώτησε αν ήθελα να πάμε για ποτό αλλά του είπα ότι είχα κουραστεί πολύ στη δουλειά όλη μέρα και ήθελα να πάω για ύπνο. Με πήγε σπίτι και το πρωί του Σαββάτου μού άφησε μήνυμα στον τηλεφωνητή ότι πέρασε πολύ όμορφα και θέλει να με ξαναδεί. Κάτι μου λέει ότι η σχέση αυτή δε θα προχωρήσει….

23 comments:

g for george said...

Το 'ξερα ότι κάποιο λάκκο είχε η φάβα.... όχι τίποτε άλλο, επιβεβαιώθηκε πάλι ο billzouk. Αρχίζω και το φοβάμαι αυτό το παιδί.

Κρίμα ρε γαμώτο...

ΠΑΥΛΟΣ said...

Αχ αγάπη μου, σε βλέπω να κυλλάς πάλι στον Νώντα. Κουράγιο, τα Χριστούγεννα πλησιάζουν και θα τα περάσουμε παρέα!

YO!Reeka's said...

χα χα χα χα

me said...

Λυπαμαι πολυ που δε σου εκατσε η φαση αν σε παρηγορει εχει συμβει σε ολους....

bill g. said...

ρε συ, επειδή το χω απορία, επειδή είμαι και συμπονετικό παιδί και πονοψυχιάρης....άμα αυτός ψάχνεται να σε ξαναδεί, πώς του λες τζους ευγενικά; ή δε το λες ευγενικά;

BLUEPRINTS said...

κρίμα βρε καλό μου, αλλά δεν πειράζει, άρχισε να προβάρεις τα σέξυ ράσα και βλέπουμε (γιατί μετά κι από αυτό εγώ δεν τα βάζω με τον μπιλ, χάρισμά σου η τανίλα βρε), έλα να κάνουμε σχέδια για το μοναστήρι

Tanila said...

Μπρρρρρρ.....
Θυμήθηκα έναν τύπο που, με το που με γνώρισε, μέσα σε ΠΕΝΤΕ λεπτά έβγαλε να μου δείξει φωτό των ανιψιών του, νομίζοντας ότι μου κάνει καμάκι. Κι εγώ άρχισα να κλοτσάω την απέναντί μου, που μου τον γνώρισε.
Μπρρρρρ....

billzouk said...

Καταραμενο κληρονομικο χαρισμα!
Αλλα δεν χρειαζοταν να εισαι και η Βιργινια Λεουση, για να καταλαβεις οτι θα υπηρχαν ανω του ενος, κουσουρια. Οταν σου προξενευουν υπερβαλλουν, λενε τα καλυτερα, το τραβανε απο τα μαλλια, πας να γνωρισεις το κελεπουρι & τρως την ηττα. Σκεψου εδω που η ρεσεψιονιστ δεν εβγαζε αχνα και το μονο που ελεγε ηταν "καλο παιδι"!
Οσο για τον blueprints, να παρει την τανιλα, μην τον καταραστω!

Mirela and Soula said...

Απαπαπαπα, χάθηκε τουλάχιστον να ήταν μεγαλύτερος? Θα είχε τώρα έναν γιο 20χρονο αντι για 13χρονο και θα βολευόσουν με τη νέα βερσιόν του οδοντίατρου...!

Άσε που ούτε ο οδοντίατρος θα είχε πρόβλημα, αφού έτσι τουλάχιστον θα έμενες στην οικογένεια....!!!

Mirela.

fevis said...

54 χρόνών????? Σιγά μην ασχοληθείς... Σε λίγο καιρό το μόνο που θα θέλει είναι τήλια... Μακριά, μακριά, και όσο για την ρεσεψινίστ, όχι κούρεμα, πίσσα και πούπουλα της χρειάζονται...

revqueer said...

Και το είχα πει πως είσαι μοναχός... Τη κατάρα μου στη ρεσεψιονίστ!

Tanila said...

Αλήθεια, ΤΙ μπότες;
Καουμπόικες; Βέρμαχτ; Λουστρινέ;
Από μέσα ή από έξω από το παντελόνι;

Alexandros said...

Περιμένω το ποστ σου με το ξεμάλλιασμα της ρεσεψιονίστ!
Αχαχαχαχαχα!

xipasmenos said...

Το απόσταγμα των εμπειριών μου χώρεσε σε μια κουβέντα που σου ειπα σε προηγούμενο ποστ. never trust a woman with hair extensions.
Λοιπόν θα της βγάλεις της τσουλάρας το εξτενσιον ένα ένα και θα της τα χώσεις εκει που δεν την πιανει ο ηλιος. Σιχτιρ πια........
Βεβαια υπάρχει και χειρότερο, να ηταν θεος, και αυτος να μη γουσταρε......οπότε καλά είσαι.
Θα χεις να λες ρε παιδι μου οτι εριξες χυλοπιτα και σε ενα γιατρο...πολυ γκραντε...

Anonymous said...

εγω sikia μου λέω να το κρατήσεις το παλικάρι. μεστωμένο δεν λέω, αλλά κάν του ένα crash test πρώτα και μετα τον σουτάρεις. μπορεί να κρύβει κανα θησαυρό, ποτέ δεν ξέρεις. είναι και τα χρόνια που όσο να πεις μια εμπειρία την έχει.
δες πρώτα, για να βγάλεις και το χειμώνα. μην ξανακυλησεις σε νωντιους ιους, και έχουμε τρεχάματα.

ΗarryTsopanos said...

Εγραψα παρακλητικο τετραστιχο στο ιστολογιο του προβατου,αφου διαβασα το επικο του ποιημα με αιτια εσενα,αντε ξανασμιξτε να ηρεμησετε.
Αυτη η αγαπη δεν εχει τελος.
Μην ξεχνας τι τραβηξαν η Λιζ ταυλορ με τον Μπαρτον.

guerrero7,62 said...

Η κορη καλο μουνακι;

Είδωλο said...

Ελπιζω πραγματικα περαν της πλακας να ειναι ολα αυτα αποκυηματα της φαντασιας σου γιατι αν συνεβη ειναι πραγματικα τραγικο!

phoinix said...

αχ καλή μου Συκιά?σε ποια πόλη του αμέρικα είσαι?τι σκατά κάνα gay bar δεν έχει?κανα chat δεν κάνεις?καμιά ιδέα να ρωτήσεις τη γραμματέα πόσω χρονώ είναι ο λεγάμενος?μόνο οτι είναι οδοντίατρος μας έκοφτε!
ρώτα καλό μου πριν το δεις!!!!
ποιος πλήρωσε στο εστιατόριο είπαμε?

sikia said...

george μου, όντως κρίμα και όντως είναι απίστευτο το κληρονομικό χάρισμα του μπιλζουκουλι.

pavlouko μου, μην αλλάξεις όμως πάλι γνώμη τη τελευταία στιγμή και με πουλήσεις....

yo!reeka μου είναι και για γέλια αλλά και για κλάματα.

me μου, θενκ γιου!

bill g. μου η αλήθεια είναι ότι και εγώ δεν έχω ευκολία στο να ρίχνω χυλόπιτες, αλλά πάντα διαλέγω το δρόμο της ευγένειας.

blueprintsouli μου, μην αλλάξεις πάλι γνώμη μετά, έχω δώσει μια περιουσία να ράψω σέξυ ράσα.

tanila μου, τα ανίψια δεν είναι και τόσο κακό, τα δικά του τα παιδιά είναι πιο κουλό να σου δείχνει και να σε ρωτάει αν είσαι έτοιμη να γίνεις μητριά....

billzoukouli μου, έχεις απόλυτο δίκιο, η φάβα είχε λάκο από την αρχή!

mirela μου έλα μου ντε!!!

fevis μου, την κανόνισα σήμερα το πρωί, θα τα γράψω αναλυτικά.

revqueer μου, αχ αλι και τρισαλι, η ηλίθια με πήρε στο λαιμό της....

τανίλα μου, όχι και βερμαχτ η γατούλα του σεξ!!! Διακριτικές, σεμνές, μαύρες, μέσα από το παντελόνι...

αλεξανδρούκο μου, θα τα γράψω αναλυτικά...

xipaki μου, είχες απόλυτο δίκιο για τα εξτένσιονς αλλά και για τη χυλόπιτα...

sikia said...

ammos, λες να τον κρατήσω για γαμικουλασιόν?

χάρη μου, το διάβασα το ποίημα σου και συγκινήθηκα πολύ! Έχεις δίκιο για τις δυνατές σχέσεις, αλλά τράβηξα τόσα με τον Πρόβατο....

guerrero7,62 μου, προς Θεού καλέ, 16 χρονών είναι, αλλά η αλήθεια είναι ότι στη φωτό δείχνει πολύ ξεκωλέ....

x-oyranoy, αν ήταν της φαντασίας μου, ο οδοντίατρος θα ήταν ο Κλούνει και θα πηγαίναμε κρουαζιέρα... Αλλά μη τρελαθούμε κιόλας, επειδή είναι χωρισμένος, δεν είναι πια και ¨τραγικό", έλεος δηλαδή!

phoinix μου, εγώ ρωτούσα, αλλά δε μου απαντούσανε.... Βέβαια ο οδοντίατρος πλήρωσε το δείπνο.... Στο Σικ(ι)ά-γο είμαι που έχει και πολλά μπαρ υποτίθεται, αλλά είναι να μη σου τύχει...

*C* said...

Αχχ.. το λεει ο φτωχός ο λαός, όπου ακούς πολλά κεράσια κράτα και μικρό καλάθι!! να τον ακούμε που και που! Θα ρθω μαζί σου να την κουρέψοουμε ΤΗΝ ΑχΡηΣτη!!!

ethanandthecity said...

αν προχωρήσει η σχέση με τον μεστωμένο οδοντίατρο να μας γράφεις την ιστορία σε συνέχειες κάτι σαν το Young and the restless μόνο που στην δική σου περίπτωση θα είναι The Geriatric and the Restless!